צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

משקפיים סגולים

הוורודים נעולים במגירה
לפני 8 שנים. 7 בדצמבר 2015 בשעה 18:55
אני מגבירה את המוזיקה. אתה יושב על כסא באמצע החדר ואתה הצופה היחיד בהופעה שלי. אני לבושה כמו שביקשת בשמלה, גרביון רשת, בלי תחתונים, בלי חזיה ופלאג תקוע בתחת. אני מתחילה לרקוד בפניך ולענטז, מרגישה עם כל פיתול ותזוזה את הפלאג. מתקרבת אליך תוך כדי ריקוד, פותחת לך את הרגליים, וממשיכה לרקוד בין רגליך. אתה שולח יד ומרים לי את השמלה ורואה שאני בלי תחתונים כמו שביקשת. מלטף לי את הרגל ועולה למעלה  תופס את התחת, מועך ולש בחזקה. אני ממשיכה לנוע בין רגליך ושמה את הידיים על הכתפיים שלך. אתה מרים את השמלה עוד למעלה ומבקש שאחזיק אותה ואז קורע לי את הגרביון בין הרגליים ויוצר חור לשימושך. דוחף אצבעות לכוס החם ואני ממשיכה לרקוד לך על האצבעות בפיתולים. אתה משפד אותי ומגביר קצב. אני מרגישה שאני קרובה לגמירה ואתה שומע לפי האנחות שלי ובבת אחת עוצר. דוחף לי את האצבעות שלך לפה ואומר לי לנקות אותן ואני מצייתת ומלקקת אותן. אתה מוריד אותי על הברכיים בין רגליך ומבקש שאפתח את המכנסיים. אני פותחת ומחכה להוראה הבאה ממך. תלקקי את הכיפה בתשוקה, כלבה שלי, אתה אומר. מכניסה את הכיפה לפי ומלקקת בעדינות ולא מהר כמו שאתה אוהב. אתה שם יד בשיער שלי כדי לשלוט במהירות. אנחנו רק התחלנו ויש זמן, אין צורך למהר. הזין שלך עומד זקוף וגאה. אתה מרים אותי אליך, סוגר את הרגליים שלך ומושיב אותי עליך עם הפנים אליך. מנשק אותי ונושך לי את השפה התחתונה. הלשון שלך משתלטת לי על הפה וחוקרת כל פינה. אני מתמסרת לנשיקה שלך. את הזונה היפה שלי, אתה לוחש לי באוזן ונושך אותה. מרים לי את השמלה ומוריד אותה לגמרי, זורק אותה לפינת החדר. אני נשארת רק עם גרביון קרוע במפשעה. תרקדי כלבה שלי. אני הולכת כמה צעדים אחורה ונותנת למוזיקה לסחוף אותי, עוצמת עיניים ורוקדת בשבילך. 
תעצרי ועל ארבע, מצייתת לך ומתמקמת. שומעת אותך קם ולוקח משהו מתוך התיק שהבאת. את הכלבה שלי? כן אדוני. ואת תהיי כלבה טובה? כן אדוני. אנחנו נבדוק את העניין. שומעת את  הרעש באוויר לפני שמרגישה את ההצלפה. זה השוט שלך וזה צורב בטירוף. אני חושקת שפתיים וסופגת את ההצלפות שלך. אתה עוצר ומלטף מרגיש את החום הבוער. מתחיל לתת ספנקים על ימין ועל שמאל וגם באמצע על הפלאג, הרעש מהדהד בחדר. אתה עוצר ובודק עד כמה אני רטובה. את מיוחמת זונה יפה שלי? כן אדוני. ומה את רוצה? את הזין שלך אדוני. תכף תקבלי הרבה זין, אבל קודם כל אני רוצה לראות תחת אדום ויפה. כן אדוני, תודה אדוני. 
תעמדי ותציגי לי את השדיים. נעמדת בזריזות ומציגה לך את השדיים. אתה מוציא חבל ומתחיל לקשור אותם חזק. זה מה שהיה חסר לנו נכון כלבה? כן אדוני. אני רוצה שהם יהיו סגולים ונפוחים. אתה מסיים לקשור ומוסיף מצבטים עם שרשרת. מושך אותי בשרשרת ומוביל אותי לצלב שבפינת החדר. קושר אותי לצלב עם הגב אליך וממשיך להצליף והפעם עם קיין. את אוהבת את זה כלבה שלי? רוצה עוד? כן אדוני. אני מתחילה לדמוע מהכאב, אתה מפסיק ומתקרב לי לאוזן ושואל מה אני רוצה. אני רוצה זין בבקשה אדוני. תתחנני! בבקשה אדוני, תזיין את הכלבה שלך, הכלבה שלך רעבה לזין הטעים שלך, הכלבה שלך רוצה שהחורים יהיו מלאים.
אתה מתיר ומשחרר אותי מהצלב ועוזר לי להתמקם על הספה, נשענת על הידית עם הבטן והחזה באוויר. נותן עוד כמה ספנקים ואז מתחיל לזיין אותי בכוס, חזק. תופס אותי במתניים ומגביר קצב. את מרגישה מלאה, כלבה? כן אדוני. בפעם הבאה נטפל בחור האחורי שלך כמו שצריך, כן אדוני אני עונה. אתה מרגיש שאתה קרוב לגמירה ואומר שאפתח פה גדול כראוי לכלבה שכמוני ולבלוע את הכל. אתה תופס לי את השיער ומסובב אותי ותוקע לי את הזין בפה עמוק. אני כמעט נחנקת אך עומדת בקצב שאתה מכתיב. מריירת לך על הזין ושומעת שאתה גומר, מתכוננת לבלוע את הכל. מרגישה את הזין שלך נכנס עמוק פנימה ואת הגמירה. הכל מחליק לי בגרון ואני משתעלת אבל מצליחה לבלוע. מנקה אותך טוב טוב עם הלשון ומשחררת את הזין מהפה. כלבה טובה אתה משבח ומלטף לי את הפנים והשיער. מושך אותי לספה לידך ומחבק, מנשק אותי ארוכות. מגיע לך פרס כלבה טובה שלי? כן אדוני. אז תבחרי איך לגמור. עם האצבעות שלך אדוני בכוס בבקשה. יפה כלבה שלי, תשכבי על הגב ותפתחי רגליים. אני אקשט אותך באטבים ואז אגמיר אותך. תודה אדוני, הכלבה שלך שמחה.

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י