סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

משקפיים סגולים

הוורודים נעולים במגירה
לפני 8 שנים. 29 בינואר 2016 בשעה 17:49

אחרי טיפול מסור ואוהב של החברות שכלל ארוחת ערב, מתנות ינשופיות, החלפת בגדים, לק והרבה צחוקים אנחנו מוכנות ללכת למסיבה. מצב רוח משתפר אחרי מה שהיה אתמול, אני הולכת לחגוג ובגדול.

שמלה שחורה, גרביון סגול, מגף שחור ומעיל שמגן מפני הקור. עדיין לא מובן לי העניין שאני לובשת שמלה. זה הפך תוך זמן קצר להיות ביגוד שמועדף עלי, מרגיש לי סקסי ונכון. 

מגיעות למסיבה ונהנית משפע הפרצופים המוכרים. חיבוק ועוד חיבוק, הרבה חיוכים. המבטים כבר מתחילים מתחילת הערב. יש דינמיקה חזקה ובאזז של אנרגיות. הערב מתחמם ואני מוכנה לסשן, הולכת להשיג פלוגר מול אלכסיי, יש כמה שתלויים בבר לשימוש ציבורי, חוזרת עם אחד עם זנבות עור. חימום קל עם כמה ספנקים והצלפות, אני על הרצפה על ארבע. נפתח התאבון ורוצה עוד. 

עומדת וצופה בחדר הפנימי ואז ניגש אלי מישהו ושואל אם רוצה מסג', נשלט אומרת לעצמי ומסכימה. פינוק ליום הולדת. עומד מאחורי צמוד ומעסה את הכתפיים והגב. לא שואלת לשמו וגם לא שאלתי. מהר מאוד מוצאת את עצמי על השולחן כשאצבעותיו מעסות לי את הכוס. מסג' אמרנו? נשלט או שולט? שואלת אותו, אומר שעדיין לא החליט. גומרת לו על האצבעות ותוך כדי נשיקות אומרת לו תודה. 

הערב מתחמם ואני עדיין רוצה סשן הצלפות כמספר שנותיי ועוד אחד לשנה הבאה. הרי באתי חדורת מטרה שאעשה כזה סשן. לא מוצאת מישהו שיסשן אותי. אני רוקדת לי עם הפלוגר ובסוף מחזירה אותו לבר. הערב עובר מהר ואז אני בחדר הפנימי והם שם. הם כל כך נכונים אחד לשניה. הוא מצליף בה באכזריות והיא שלו וסופגת הכל. הוא רואה שצופה ויודע שהיה לי יום הולדת כי דיברנו בתחילת הערב. מציע לי להצטרף ואני מסרבת. ממשיכה לצפות בהם ונהנית. רואה את הרצינות שלו ואת השולט שבו. כל כך קשוב לה, כל כך אמיתי. הם מסיימים והוא פונה אלי שוב. הפעם מסכימה ועומדת כפופה וסופגת ספנקים עם ספנקר לחימום. שואל איך רוצה אותם, הוא הרי לא מכיר אותי, מציינת שבעצמה פחות חזקה מזו של בת הזוג שלו. מנסה להשיג שוב את הפלוגר שעל הבר אך לבסוף מקבלת עם הספנקר 45 + 1 לשנה הבאה. בשישה האחרונים הוא לא מרחם. קאסגירל יקירתי עומדת לידי, תומכת וסופרת עבורי. 

רוקדת עוד קצת, מלאת אנרגיות חיוביות וחיוך. נפרדת בנשיקה וחיבוק.

מיטה חמה, קפה וקאפקייקס נוטלה חמימים לארוחת בוקר. פינוק עד הסוף. 

כך חגגתי לי יום הולדת 45. לשנה הבאה מובטחת הפקה לא פחות מעניינת.

המשך סופ"ש מדהים לכולנו :)

קרא לי מלכתי - מזל טוב יקירתי !!!
לפני 8 שנים
dn46​(שולט) - מזל טוב, נישמע כייף אמיתי.
הצלחה ולעוד הרבה כאלה
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י