כמה אני משלם היום על החבילה?
את המחיר הנמוך ביותר שיש לנו להציע כרגע. קיבלת הטבה.
ומה זה בחשבונית התוספת?
זו עוד תוספת שהוסיפו לך בגלל בעיה טכנית שהייתה לפני כמה חודשים.
אני ביקשתי את זה?
כן, הסבירו לך והסכמת וזה בעלות נוספת של X שקלים.
וכמה אני משלם על החבילה?
X שקלים.
טוב אז תעשי לי עוד הנחה.
זה המחיר הנמוך ביותר שיש לנו כרגע, אין לי הנחה נוספת להציע לך.
ומה אני עושה עם התוספת?
בוא אני אעביר אותך לתמיכה שיעזרו לך ויסבירו.
רגע אל תעבירי אותי, מה עם הנחה על החבילה?
(חוזרת על עצמי שוב) זה המחיר הנמוך ביותר שיש לנו כרגע, אין לי הנחה נוספת להציע לך.
אהה בסדר.
אז אני אעביר אותך לתמיכה בסדר?
(מצפה לגמרי שיאמר כן) רגע, אל תעבירי עדיין, אז את עושה לי הנחה?
(הסבלנות שלי מתחילה להגמר) הסברתי כבר שאין לי הנחה נוספת לתת לך.
טוב אז תבטלי לי את התוספת.
מבטלת לו את התוספת.
ביטלתי ונשארת רק עם החבילה בעלות של X שקלים.
אז את עושה לי הנחה?
בשלב הזה כבר לגמרי איבדתי את הסבלנות. אין הנחה! אין!!! טורקת לו את הטלפון הדמיוני ומקללת אותו כמה קללות עסיסיות.
סתם, הייתי יותר אדיבה מזה.
המשך יום טוב לך לקוח נודניק!