סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

משקפיים סגולים

הוורודים נעולים במגירה
לפני 6 שנים. 11 באוקטובר 2017 בשעה 12:16

אחת מהפנטזיות שלי הייתה על שלישיה. שני גברים ואני. מימשתי את הפנטזיה הזו כבר כמה וכמה פעמים בגרסאות כאלו או אחרות בארבע שנים האחרונות. כשניסיתי להזכר בכל הפעמים שהייתי בסשן של שלישיה גיליתי שהיו ממש הרבה ובנוסף האינטרקציה שלי עם שני האנשים האחרים הייתה שונה כל פעם וכן מידת ההנאה שלי מהעניין.

פעם ראשונה עם שני שולטים: 

סשן גרוע ביותר בגלל חוסר תשומת לב מצד השולטים לאיך שהרגשתי ופאק שלי שלא השתמשתי במילת בטחון. מעייף רגשית וסוחט. 

פעם שנייה עם שני שולטים: 

סשן מעיף ומושקע. העיפו אותי לספייס. קשירות, הצלפות, כאב, זיון ומציצות. דינמיקה מעולה בין שניהם לאיך לנהל את הסשן. זכור לי בסוף שישבו ודיברו ביחד, מעשנים סיגריה ומדברים עלי ומעלי. הרגשה מושלמת.

סשן עם שולט ונשלטת: 

פעם ראשונה עם אישה נוספת. הבנתי באותו סשן שלא מתחברת מינית לעוד אישה אבל אין לי בעיה לבצע סשן משולב כשהשולט שולט על שתינו. סשן מדהים ואוהבת את שניכם.

סשן עם שני מתחלפים גבר ואישה:

סשן שבו צפיתי בעיקר. התחיל עם שליטה שלה עליו והסתיים עם שליטה שלו עליה. מרתק מבחינת חילופי כוחות ודינמיקה.

סשן עם שולט ונשלט:

נשלט צעיר דו וללא נסיון, ברח אחרי רבע שעה. מה שהיה לאחר מכן היה לוהט אבל כבר לא נחשב לשלישיה. 

סשן עם מתחלף ונשלטת:

התחלתי בתור צופה והמשכתי בתוך הג'קוזי. סשן מאוד חושני ומיני כמעט ללא אלמנטים של כאב. הרבה מגע בין שלושתינו. למדתי שכן יכולה להתחבר למעט מגע עם אישה אם יש כימיה מתאימה ואצבעות הן פשוט אצבעות אם הן של אישה או של גבר פחות משנה, רק אומרת.

סשן עם שני נשלטים: 

הסשן האחרון שלי, המון מגע של ארבע ידיים ולשונות עלי. כל הפוקוס עלי, לא צריכה לציין שמאוד נהניתי. בנוסף הסשן הזה היה פומבי לעומת כל האחרים קודם שהיו פרטיים. 

אז לכל מי שטרח וקרא את הכל אציין את המסקנה שלי. אל תקבעו שמשהו לא מתאים לכם. תנסו ותעיזו ותתפתחו עם הנסיון. פנטזיות זה כלי נפלא לחוות דברים חדשים וללמוד מה אתם והגוף שלכם אוהב. אני הבנתי שאוהבת שלישיות, מעדיפה שני גברים ופחות אכפת לי אם הם שולטים או נשלטים. מעדיפה תמיד להיות באמצע הסנדוויץ' ואם יש תוספת של כאב אז עדיף. 

ומה החוויה הבאה? שחייה לילית בעירום. אני עדיין משקשקת רק מהמחשבה ומצד שני הפטמות שלי כבר עומדות מחרמנות. פוסט על החוויה מובטח בקרוב :)

Aציבעוני​(אחר) - ינשופה אני קורא אותך לסדר
לפני 6 שנים
owl27​(נשלטת) - אין סדר, אני סוטה :)
לפני 6 שנים
Aציבעוני​(אחר) - לגמרי
לפני 6 שנים
Aציבעוני​(אחר) - סוטת על!
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י