שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

משקפיים סגולים

הוורודים נעולים במגירה
לפני 6 שנים. 21 באוקטובר 2017 בשעה 8:34

אבל איך אפשר להתאפק כשכל כך הרבה אנשים עירומים מסביבנו? מים חמים מלטפים לי את כל הגוף בלי אף מחסום של בד. מסוחררת מאדי הגפרית והטעם בפה נורא, המשקפיים מלאים אדים אבל אני מרגישה הכל, משוחררת ורעבה. רעבה למגע. לשמחתי מתוקי נצמד אלי ומלטף בדיסקרטיות כי יש שוטרים של האירוע שמסתובבים ומעירים. אנחנו עומדים מעל זרם חזק ונהנים מהמסג' של המים. שנינו חרמנים בטירוף. אני יושבת עליו והזין שלו חודר אלי בעדינות, לא זזים הרבה כדי שלא ישימו לב ואז באה אחת מרושעת וצועקת עלינו להפרד ולשבת רחוק אחד מהשני. אנחנו נפרדים ומצחקקים לנו כמו שני ילדים רעים שנתפסו בזמן תעלול. 

הוא מחזיק אותי ואני צפה, הציצי שלי צף לו בחופשיות והוא מלטף אותו מדי פעם. מסביבנו זוגות פחות או יותר באותה תנוחה. רוגע ושלווה, הראש שלי נח על הכתף שלו. הוא מחזיר אותי למצב עמידה ומנשק אותי ארוכות. להתנשק מותר :)

לא יכולה לתאר שחיה או יותר נכון טבילה במקרה הזה בעירום במקום ציבורי. מאוד התלבטתי אם אצליח ושמתי עלי בגד ים למקרה שיהיה לי קשה להוריד בגדים. הפתעתי את עצמי כי ברגע שהגעתי תוך פחות מדקה כבר הייתי עירומה ובתוך המים. הרגשה מטורפת וחיוך ענק. בהחלט חוויה שאחזור עליה ובקרוב. סיכמנו שבפעם הבאה נזדיין לפני כדי שלא נהיה יותר מדי חרמנים ואז הטבילה תהיה פחות טעונה מבחינה מינית. לומדים מטעויות.

שבוע הבא קעקוע חדש ומסיבה אז יש למה לצפות. לא משעמם פה.

המשך סופ"ש נפלא לכולנו

dn46​(שולט) - ווואווו
חחחחח היכן זה?
לפני 6 שנים
IgoDarkLight - נוווווו אני בא!
לפני 6 שנים
owl27​(נשלטת) - אירוע סגור של קבוצת נטוריסטים
לפני 6 שנים
IgoDarkLight - ריינבו?
לפני 6 שנים
owl27​(נשלטת) - אין לי מושג. הצטרפתי למישהו מהם
לפני 6 שנים
רפאל המתנזר{צלב הפלדה} - לך קשה?
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י