אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Good and bad - this is the story of my life.

Life is a dream for the wise, a game for the fool, a comedy for the rich, a tragedy for the poor
לפני 6 שנים. 11 בדצמבר 2017 בשעה 4:07

גנב יקר.
לא ישנתי הלילה, בגללך.
חסר לך כסף, בוודאי לילדיך אין מה לאכול, וזו הסיבה שנכנסת בשבוע שעבר למחלקה האונקולוגית בבית החולים הדסה עין כרם, וגנבת לאדם שעזב לרגע את מיטתו את הטלפון, הארנק והטבלט שלו.

רציתי לספר לך מי הוא אותו אדם ומה עבר עליו מאז. הוא אדם חולה בסרטן, בן 50, שאחד משני בניו נהרג בתאונת דרכים לפני כמה שנים. הוא איש מיוחד והיה קשור לבנו שנהרג, שכל תמונותיו היו שמורות באותם טלפון וטבלט שגנבת ממנו בבית החולים.

מאז הגניבה, הוא שקע בעצב עמוק, מרגיש שעולמו חרב עליו, לא מתקשר עם רופאיו ולא מוכן לקבל טיפול.

ללא תקווה וללא טיפול, אין לאדם הזה סיכוי לחיות. העצב מכלה אותו. נכון שלא התכוונת לפגוע בחייו של אדם, ושפעלת מתוך המצוקה של עצמך.

אפשר לומר שלא היית רוצה להביא למותו של אדם בגלל כמה שקלים. נקווה שאם תראה את הפוסט הזה, תחזיר את מה שלקחת. תשים בבקשה את הדברים בשקית, אם חסר כסף בארנק זה בסדר, אנחנו נשלים. אתה מוזמן לכתוב על פתק איזה עזרה כספית או אחרת אתה צריך.

על השקית תכתוב בבקשה- עבור ד״ר גיא. תשאיר אותה במחלקה האונקולוגית בהדסה עין כרם.(אם כך תעשה, אנחנו מבטיחים לא לשאול שום דבר, ולא לפנות למשטרה). גיא, רופא במחלקה, הדואג מאוד לחולה שלו ביקש ממני להיעזר בפייסבוק כדי להגיע אליך.

ואם מישהו קנה טבלט/טלפון יד שנייה ויש לו חשד שמדובר באלה, בבקשה שילחו לי תמונה, אנחנו נשלם את מה שאתם שילמתם ותחזירו בבקשה לאיש, תעזרו להציל את חייו.

בבקשה תשתפו, אולי הפוסט יגיע לגנב ונצליח בכוח הוויראליות להציל חיים.

דרך אייל חדד

dn46​(שולט) - מניאק, אבל זה לא עניין של כסף לאוכל הבייתה... זה עברייני צעצוע. זה מקצועם ועיסוקם
לפני 6 שנים
Lois Lane​(לא בעסק){(A)} - נכון
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י