סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מילים מלוכלכות

לפני שנה. 16 ביולי 2022 בשעה 13:30

השפלה ראויה, כמו כל אלמנט בבדס"מ שאני אוהב, נעשית באהבה.

ראשית, עליך להכיר את המושפלת כראוי. לקרוא למישהי "זונה" בהודעה הראשונה בכלוב אולי יעבוד כאיתות לגבי היחס שאתה מתכוון לתת לה, אבל פחות סביר שיהווה השפלה איכותית.

השפלה טובה תהיה כמעט תמיד חץ דיבור מכוון היטב למקום רגיש ופצוע. זה חייב להיות מקום שמהלומה ישירה בו תגרום להתכווצות של כאב ובושה.

בה בעת, זה חייב להיות מקום שאתה יכול באמת ובתמים לומר שאתה אוהב, מקום שמעורר בך חמלה וחרמנות ולא סלידה, זלזול או גועל. השפלה של מישהי בגין משהו שאתה מזלזל בו היא לא יותר טובה מהטרדת רחוב גסה.

דוגמה אחת: היו לי שתיים (בתקופות שונות של החיים) שהתביישו לספר לי על המספר האדיר של גברים ששכבו איתם. אהבתי את העובדה הזו אצלן, אז לחצתי עליה חזק. קראתי להן שרמוטות, הכרחתי אותן לספר לי בפרוטרוט על כלי הזין שנכנסו לגופן, אוננתי על התיאורים האלה ועליהן, זיינתי אותן בזמן שדיברו, הראיתי להן שאני מת על זה, ולא נתתי להן לברוח, להסתיר או לשנות את הנושא. ככל שסיפרו לי יותר כך אהבתי אותן יותר. הקצנתי את היחס לגופן כאל צעצוע מין לשימוש ציבורי, הזכרתי פרטים רבים במיוחד מהעבר בזמן החדירה, אתגרתי אותן יותר להכניס אותי יותר לעומק פרטי העבר המביש, וחיבקתי אותן חזק לאחר הזיון.

דוגמה שניה: היתה מישהי שהתביישה בכך שלא הייתה לה מערכת יחסים ארוכת טווח. אהבתי את האינטליגנציה הרגשית שלה, את החריפות השכלית שלה, רציתי להיות איתה לטווח ארוך (בסופו של דבר היינו, מערכת היחסים הארוכה ביותר שהיתה לה). בזמן הזיון קראתי לה נואשת, גרמתי לה להתחנן, נתתי לה לעבוד קשה בשביל לרצות אותי. גרמתי לה להתוודות בפני על כל הדברים שלא העזה לעשות בעבר עם גברים שפחדה שיעזבו אותה, ואז עשיתי אותם איתה, אחד אחרי השני. זיינתי אותה על כל משטח מאוזן בביתה הגדול, במושב האחורי של הרכב מהעבודה שלה, בסמטאות מאחורי הפאבים והתיאטראות האהובים עליה. המשכתי להזכיר לה שלא נותר לה אף מקום בו לא נכנעה לי, אין אף פינה בגופה שלא פלשתי אליה, שראיתי אותה מתפרקת לגורמים ונדפקת בכל חור, ועדיין אני אוהב, ונשאר, ומחזיק אותה, ושאמשיך לזיין אותה לעוד זמן רב, ושגופה הדקיק וראשה המסובך מעמידים לי בדיוק כמו באותו יום שישי אחה"צ כשחזרנו אליה מהפאב ופתחתי אותה לראשונה במשך ארבע שעות.

השפלה טובה היא קתרטית בין השאר כי היא מרשה למושפלת לכאוב בסביבה בטוחה, בדיוק כמו סביבה בטוחה לסשן הצלפות. השפל שהיא מוכנה להגיע אליו עמוק יותר, הריגוש כתוצאה ממנו גדול יותר, והאהבה הכנה ב-after care מביאים לרוגע וביטחון שאין לו תחליף.

ככל שהמושפלת צינית וסרקסטית יותר, כך ההגנות שלה חזקות יותר; צריך להכיר אותה טוב יותר ולאהוב אותה יותר. השפלות מרושלות לא ישיגו את ההשפעה הרצויה. השפלות מכוונות במדויק ולא מונעות באהבה או חיבה אמיתית יסבו נזק בלי תועלת.

לבסוף, אזהרה: אם המקומות הפצועים והכואבים לא מעוררים בכם חמלה ואהבה, אל תשתמשו בהם. אין לכם סיבה להתקרב לשם. תעשו דוגי, תגידו דברים כמו "אני באמת מזיין אותך עכשיו, הו כן!" ותסתפקו בזה.

מתמסרת באהבה - כל כך אינטליגנטי ומדויק...
ואין חיבור הנאה וקשר מעצים יותר מפתחות של השפלה ראויה.
לפני שנה
Luna Sol​(נשלטת){Loki the t} - חשיבה מעניינת
זה קו מאוד עדין ללכת עליו
איך אתה מונע שבירה "רעה" אצלה?
לפני שנה
מילים מילים​(שולט) - קודם כל והכי חשוב - הדרגתיות. אני לא מתקדם יותר מצעד אחד כל פעם. הג'ינג'ית מהדוגמה השניה בכלל לא הבינה שהיא בדס"מית עד שנה ויותר אחרי שהתחלנו להזדיין.
שנית, יצירה של מרחב שבו היא מרגישה בטוחה לתת פידבק. למשל, לגעת בזה גם מחוץ לאקט עצמו. אם היא מתחרמנת מזה באמצע קניות בסופר, כנראה שזה בטוח במהלך הסשן.
שלישית, אני פשוט מקבל מראש את זה שאני עלול לעשות טעויות, פתוח לגבי זה ומוודא שגם היא יודעת.
לפני שנה
Luna Sol​(נשלטת){Loki the t} - נשמע מאוד אחראי
ובהנחה ומתרחשת טעות, איך אתה מתייחס לזה?
האם אתה מגיע ממקום של אפטרקייר והתרכזות בה או "כמה שאני לא בסדר" "אני X" "מגיע לך משהו יותר טוב"?
לפני שנה
מילים מילים​(שולט) - וואו, התגובות שנתת כדוגמה הן כיוון ממש לא טוב ועל גבול הדגל האדום. אני יודע כי הייתי שם פעם, ומן הסתם זה עדיין עולה בי, אבל זו לא תגובה טובה.
תגובה נכונה היא אכן התמקדות בה; קודם כל להרגיע ולתת לה מקום להביע את מה שהיא מרגישה, כעס, חשש, בושה או כל דבר אחר. לפעמים זה יספיק לבדו; לפעמים אפשר להמשיך לדבר על מה שקרה ולחפור, אם היא במקום שמאפשר לה להיות קשובה אלי.
לפני שנה
Luna Sol​(נשלטת){Loki the t} - בגלל זה שאלתי :)
חוויתי באופן אישי (כולל הקשר עם האקס המשני האחרון) את זה.
זאת תגובה שמוציאה אותי מהמקום שבו אני מקבלת הכלה למקום שבו אני צריכה להכיל מישהו אחר בזמן שאני פגועה בעצמי.
אז אני שמחה לשמוע שאתה במקום אחר
לפני שנה
מילים מילים​(שולט) - לגמרי. בסד"מ זה משחק מסוכן. אין דרך להפחית את הסכנה לאפס, אבל אפשר להיזהר, והכי חשוב לזכור מה הסיבה שאנחנו פה: לתת מרגוע לכאבים. שמח גם לשמוע שאת כבר לא שם.
לפני שנה
Luna Sol​(נשלטת){Loki the t} - אני חושבת שזה נכון לזוגיות באופן כללי
ואפילו לכל מערכת יחסים באשר היא (גם חברית נטו)
לפני שנה
מושכת בעט​(מתחלפת){שלו} - אחד ה-פוסטים הטובים, האינטליגנטיים, הקולעים שקראתי בכלל. מכירה היטב מה שתיארת. אוהבת את השימוש במילה "מרושלת" לתיאור השפלה.
לפני שנה
מילים מילים​(שולט) - תודה רבה!
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י