סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מילים מלוכלכות

לפני שנה. 31 במרץ 2023 בשעה 6:23

רוצה לעלות אלי ולהתאכזב מעצמך? לוותר על הסובייקט ללילה אחד? רוצה לעלות אלי לחוויה חוץ גופית? לזיין את עצמך עם זין זר? רוצה להרגיש שגופך זועק לעזרה ואין נפש שתענה? רוצה להפקיד את עצמך בידי אחר שלא מעוניין בטובתך? להפקיר את עצמך? לדאוג לשלומך? לתת לי לדאוג לך?

רוצה לתת לי לדאוג לך? לבחון את הסדקים בגופך ולסתום אותם אחד אחד, לראות איך את רוטטת בתגובה, כמו מכשיר דומם? שאתייחס אלייך כמו לחפץ יקר ערך? רוצה לקבל התעסקות בלתי פוסקת בגופך, בחיצוניותו ובחללים הנסתרים בתוכו, בכל אחד מחלקייך בנפרד, במנותק אחד מהשני, במנותק ממך?

רוצה לעלות אלי ולעמוד באתגר לא הוגן? רוצה שאקבע לך סרגל מאמצים? להימתח באלימות, להשפריץ, לכאוב, לגמור, להיחבל, לצרוח, הכל לפי סדר שנקבע על ידי מישהו אחר שלמד על נשים אחרות ועכשיו מיישם עלייך כמו עוד פריט מפס היצור? רוצה להרגיש עונג פונקציונלי המתקיים לטובתו של מישהו אחר? שהתחושות שלך הן לא יותר מאשר פלט של מכשיר בידיו של מכונאי מנוסה, שאוהב לראות את המחט שלך עולה לתחום האדום?

רוצה לקבל טיפול מקיף? להישאר מרוקנת ומבריקה מזיעה וזרע? להיעטף בידיים לופתות וזרועות מחבקות, להיות קטנה ופגיעה וחסרת שליטה, להרגיש כאילו השגת משהו, עמדת במבחן, שמישהו מרוצה ממך, שזין מסופק ממך, שאת ילדה טובה ואישה בעלת ערך בעיני גבר זר? רוצה לקבל חיבוק מוחץ כפרס על הערך הגבוה של גופך? לקבל לילה רך ונעים מגבר שהתאכזר אלייך לפני שניה? להיאהב על ידי מי שהוציא עלייך את כל התסכולים שלו לפני רגע? להיות כלי הקיבול לעייפות שלי, מזרן לשרירי הדואבים, כרית נעימה להניח בתוכה את הזין הרפוי? להרגיש בטוחה ושלווה?

רוצה לעלות אלי ולהעביר את הלילה ביחד? להתעורר בבוקר בין זרועות חזקות ומגוננות, להתרגל להרגשה, להיות מוכנה להעניק לי עוד מעצמך, ולהרגיש ריקנות כשאני שולח אותך לדרכך? רוצה לעלות אלי, לקבל ממני יותר מדי ולרצות עוד? להיות מוכנה להשליך את עצמך לרגלי במפתן הדלת ולהתחנן, ולגלות שאני מוכן עדיין להתאכזר אלייך? שצפויה לך דרך חתחתים איתי? רוצה לצאת חצויה, בידיעה שיחד עם נוזלי הגוף והד הגניחות והתחתונים השארת אצלי גם את ערכך העצמי? שההחלטה אם הלילה היתה חוויה מושלמת או טעות קשה נתונה בידי?

אז בואי.

nobody'sperfect​(נשלטת){Niall} - טוב ,ממש . Thanks
לפני שנה
מילים מילים​(שולט) - Any time
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י