סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מילים מלוכלכות

לפני 4 חודשים. 9 בדצמבר 2023 בשעה 5:06

המשכתי לזיין אותה, כן. מצאתי את עצמי מתחרמן עוד יותר מהאפשרות שהוא יודע שהגבר שאירח בביתו לוקח את מה שאף פעם לא היה באמת שלו. המשכנו למתוח את הגבולות - היא כי זלזלה בו, רצתה להשפיל אותו, ורצתה שזה יגמר. אני כי רציתי להיראות בתור מה שאני. הזדיינו בשעות מאוחרות יותר. הוא לא הקדים לחזור שוב.

חוץ מזה, היה ברור לי שיש להמשיך כל עוד לא הספקתי לספר לך עליה. כמה שבועות לאחר מכן, במפגש חברתי כלשהו, הזכרתי את הטיול שחזרתי ממנו. השאלה הבאה - "לבד?" - היתה צפויה באופן פתטי ממש. מאוחר יותר הודית באוזני ששמה האקזוטי היה מה שגרם לך להרגיש את העקצוץ הבלתי נסבל, זה שתיארת לי פעם, הגירוד שרק גבר יכול לגרד.

חקרתי חזרה כמובן; חוקי הפורמט דרשו שאתן לך לדגדג גם אותי. מסתבר שטרמפ שתפסת עם מישהו בדרך לארוחה משפחתית הפך ליציאה חפוזה מבית הורייך מאוחר יותר באותו הלילה, מפגש בבר וזיון במכונית בשעות הקטנות של הלילה, כאילו חזרת לגיל 19. בשלב זה, כחודש לאחר מכן, הייתם בעיצומו של ניסיון כלשהו למערכת יחסים. הרגשתי דקירה קלה של רכושנות וחרטה מענגות לשמע ההרפתקאות הליליות במקומות לא נוחים. זה הרי תמיד היה הדלק שלנו. לשנינו היה ברור שיש עם מה לעבוד.

מתישהו בסביבות 11 מזגת לעצמך כוסית נוספת ושאלת אותי איך היא היתה. היינו מיומנים מאוד בלבקש ולתת כאב: ידעת שלא ימצא חן בעינייך לשמוע שאני עושה איתה דברים שאנחנו לא עשינו. אז תיארתי את המראה שלה, בגוונים של ורוד וזהב, מהלכת עירומה למטבח להכין תה בקנקן החרס עם הזרע שלי על שדיה. העיניים שלנו נפרדו לרגע ונפגשו במחשוף הנדיב שהכנת לכבוד המסיבה. חייכת אלי חיוך נבוך כשהבחנת בכך שראיתי. חייכתי אלייך בחזרה בלי לומר את מה שעיני שידרו במפורש: את היית לובשת את זה טוב יותר.

באחת עשרה וחצי בערך נכנסנו אלייך. הובלת אותי למטבח. מזל שהשותפים נסעו לסוף השבוע; רצית להראות לי משהו חדש, וריהוט חדר השינה שלך כבר סבל אותנו בכל זווית אפשרית.

אחד הדברים שאהבתי בנו היה ההתאמה המושלמת בינינו. בזמן שדפקתי אותך כמו שהוא לא זכה (כמו שהיא לא קיבלה (כמו שלא היה לנו כשהיינו יחד)) מדדתי את תוכך כמו ברומטר מדויק, ושאלתי אותך מתי היה בתוכך לאחרונה ואיך. מסתבר שלא טעיתי: היית במיטתו בליל אתמול (רכבת עליו) ופעם נוספת בבוקר (דוגי). הידיעה שאני מרגיש אותך רחבה מזין אחר הספיקה לדחוף אותי מעבר לגבול. רצית לקבל אותי כמו חיה - לא, בעצם, כמו גבר שאף פעם לא אהב אותך - והצלחת. היטלטלת כנגדי באופן שהדגיש היטב את הסיבות הבולטות בגללן גברים יוצאים לאסוף אותך לדרינק בחצות, חשקת שיניים, גנחת בקול רם והתכווצת בכוח על מוט הזין שלי. כשצנחת על הברכיים וינקת אותי ברעב עינייך לא עזבו את שלי לרגע, כשואלות האם היא מכירה את הנקודה הזו מאחורי הביצים (לא) או יודעת איך לתת לרוק להצטבר ולהימרח לאורך כל האיבר (לא) או יודעת איך להתפשט בבת אחת מכבודה העצמי ומבגדי החורף העבים (לא). זרע מילא את פיך, התערבב עם הריר הסמיך וזרם בשצף בעמק בין שדייך. קצות אצבעותייך מצאו את החוטים החמים ושיחקו בהם. חייכת אלי וקמת להכין תה.

היינו רגועים ומחוייכים לאחר מכן. השיחה העמיקה כמו תמיד אחרי שראיתי אותך במיטבך: שרלילה עם משהו להוכיח. דיברנו על החיים, על מערכות יחסים, על תקוות לעתיד, על כעסים מהעבר, על סקס טוב. שום דבר לא היה יכול לגעת במרחב שנפרש בין גופינו העירומים. השיחה המשיכה במיטה; זרמנו לרכיבה איטית, מחובקת, כמו שני אוהבים שאין להם עולם מחר בבוקר, ועוד התכרבלויות והתלחששויות לאחר מכן. אהבתי אותך שוב באותו הלילה.

יצאתי ממך בזהירות, עטוף ומוגן. כל מה שמתחת לחגורה הרגיש רדום וחמים, כמו עקצוץ נעים אחרי אימון אינטנסיבי. האוויר הקר ליטף אותי. אחרי משהו כמו חצי שעה הייתי בבית, אחרי מקלחת של בוקר, שותה כוס תה במיטה. גשם אפרפר ליטף את החלון. הטלפון שלי זמזם עם הודעה ממנה: הוא יצא לעבודה. הנחתי את המכשיר בצד והלכתי לישון.

ההנהלה - אתה כותב כל כך טוב
לפני 4 חודשים
מילים מילים​(שולט) - 😊
לפני 4 חודשים
ve-ra{Q} - אתה חייב להוסיף טריגר; חירמון על חושי
לפני 4 חודשים
מילים מילים​(שולט) - לא יודע מה לעשות עם כל המחמאות האלה.
לפני 4 חודשים
ve-ra{Q} - אתה יודע. דוקא הפלבול בעיניים פחות מחמיא לך
לפני 4 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י