סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מילים מלוכלכות

לפני 9 שנים. 11 באפריל 2015 בשעה 9:49

#אני חושב שיש לי הזדמנות יוצאת דופן איתך. אחרי ששכבתי עם מישהי, לא קורה הרבה שאני כועס עליה ושונא אותה. לרוב אני נקשר רגשית לנשים שאני מזיין. קשרים התפוגגו, כן, היו גם אכזבות ורגשות קשים, אבל נדיר שאני באמת פוגע ונפגע ממישהי. אז עכשיו כשאני יודע שזה הדדי וגם את שונאת אותי אנחנו יכולים פשוט לא לתקשר יותר, כמו שהיה בחודשים האחרונים. אבל במקום זה אני רוצה להציע לך להזדיין איתי בכעס.

#הרגעי שניה והקשיבי. כעס ושנאה הם רגשות חזקים. כמה יוצא לך באמת לרצות שיהיה למישהו רע ולהיות לא אכפתית כלפיו? אולי יותר משזה קורה לי, ולכן ההצעה שלי לא מפתה. אבל אני יודע שלא שכבת עם הרבה מהם, אז זה יתרון שיש לי: כבר ראיתי את פרצוף האורגזמה שלך. למה שלא תפרקי איתי את הרגשות העזים האלה? למה לא לשאוב מהם סיפוק?

#אני יודע שיש לך פנטזיות אלימות לא ממומשות. אל תכחישי. היד שלי כבר לפתה את צווארך בזמן שהיא ירדה לך. כבר ביקשת ממני לזיין אותך חזק יותר. אני יודע שאת רוצה עוד. ועכשיו פשוט לא אכפת לי ממך מספיק כדי ללכת על קליפות ביצים. "גילוי וחקר הדדי" יושלכו יחד עם התחתונים שלך למרגלות המיטה. נוכל להיות רק שני אנשים עם רצון וחשק משלהם, בלי הצורך הזה לבדוק גבולות כל הזמן.

#אל תדאגי, אני לא מדבר על משהו מזיק או לא בטוח. יהיו לנו מילת ביטחון והסכמה והכל. אנחנו כאן כדי להנות. אני פשוט חושב שאוכל להנות מאוד אם פעם אחת אוכל לעשות לך את כל מה שאני רוצה. שאני רוצה. לא בשבילך. פשוט כי אני רוצה. ואני מציע לך את אותו הדבר.

#אז זו העסקה. גבר ששונא אותך מציע לעשות לך דברים לסיפוקו האישי. אם את שואבת מכך עונג זה לא מעניין אותי. ארכין אותך על משענת הספה ואחדור אלייך מאחור, אחדיר לך צעצועים ואצבעות, אעמיד אותך על הברכיים ואגמור לך על הציצים, וכשאסיים איתך אלך לאכול ארוחת צהריים ואזמין אותך להסתלק לי מהבית.

#מה את אומרת?#

chiquita - כמה מפתה...בעיקר אם היא ממש שונאת אותך..:)
לפני 9 שנים
מילים מילים​(שולט) - היא מסתירה את זה היטב, אבל אני חושב שהיא כן.
לפני 9 שנים
גויאבה חמוצה​(אחרת) - אין כמו סקס של כעס ושנאה.
לפני 9 שנים
גויאבה חמוצה​(אחרת) - אין כמו סקס של כעס ושנאה.
לפני 9 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י