בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מבבלגת לעצמי את השכל

על הזין שלי אם אתם קוראים או לא.
לפני 19 שנים. 25 בינואר 2005 בשעה 22:10

וואו,אני מרגישה כמו ממטרה מפוזרת עכשיו,יש לי פתאום שטף מיסתורי שפוקד אותי (טוב,אולי גם בישמתי את עצמי קצת בג'וינטיל שבהחלט תרם..)
חוזרת מחברים,אחרי למידה למבחן עם חומר די פילוסופי,והמח פשוט גולש,מישהו שכח לכבות את השאלטר ויש פרץ מחשבות שנולדות,נוטעות בתוכי רעיונות שאולי (אם בכלל) יובנו כשהאביב יגיע וינביט את הזרע הנטוע.
אני פתאום נכנסת לכלוב,קוראת כאן פרופיל שפשוט הכה בי פתאום,תובנה די ידועה,אך הפעם התבוננתי בה בעין מיקרוסקופית שפשוט נותנת עוצמה גם לדברים הכי קטנים....ואל תדאגו-אני אסביר.. (מביאה את הבדידים-גם לעצמי..)
אז ס ק ס ! ! !.....
או שמא... מ ש ג ל...
או כל חיבור פיסי בעצם בין שני אנשים הוא בעצם אקט של ביטוי פנימי שמשליך על החיצוני...
(וכן,יודעת שזה ברור-וגם אם לא...פתאום זה הכה בי..) ,בעצם...כל סטיה או אי סטיה היא ביטוי לנפש..

לא בכדי המילה חיים והמילה חוויה דומות...
אני צריך חיים על מנת לחוות,ובכדי להרגיש את החיים אני צריך לחוות... כמו שבעצם קוראים לחוה -חוה.. :היא חוותה את החיים דרך אכילת התפוח מעץ הדעת,שם בעצם היא ויתרה על חווית האלמוות -מה שהבדיל בין המושגים-חיים ומוות- רק אם אני חווה מוות אני יכולה לחוות חיים... ,ורק אם אני מרשה לעצמי לחוות אני באמת חי-אחרת הכל נשאר בגדר דמיון.... ,ובעצם-האתר הזה,מוביל כל אחד ואחת מאיתנו לחיפוש אחר החוויה המושלמת (מעצם המבחר והמססנת שאנחנו עושים ע"מ להתאים) ע"N שנוסיף חיו?ת לעצמנו...ומי שמוכן להתמודד מול עולם הבדס"מ-מרשה לעצמו לחוות את החיים בצורה מלאה יותר-כיוון שיש התמודדות מול "השדים" מול אותם פחדים קריטיים כמו הפחד מאיבוד שליטה..או ממצב של חוסר אונים מוחלט.. (מקווה שאני לא כבדנ מדי,ובעצם אין לי מה להתנצל-מי שנשאר עד כאן בטח מבין אותי 😄 )
אם אני מסתכלת על עצמי...בחרתי כרגע להיות בשקט-לא בגלל שאני רוצה להיות בשקט-אלא בגלל שאני מפחדת לחוות את הצד הזה שבי...והוא בעצם הכי יכול לחבר אותי לחווית חיים מלאה באמת,ואולי דווקא בגלל שהוא יתן לי להרגיש את העוצמה של החיות. (מן ביצה ותרנגולת ואולי אפילו פרדוקס..)

אמממ...
מחייכת....
יוצאת מתכסית התובנה,ומנסה לעכל 😄

לילה לילה לילה חמים לכולנו..

דום ג'ואן{s} - מחשבות מחשבות ......
הם תמיד איתנו - לא משנה מה נעשה ולאן נלך - מחשבות משפיעות על מעשינו על מאויינו ועל העובדה שאני כותב לך כרגע
הרבה מאוד קונוטאציות עברו בי לאורך הבלוג שלך - וכן קראתי אותו עד הסוף :-) השקט מביע הרבה דברים -אי הסכמה , אי ידיעה או נוחות לפעמים גם פסק זמן וחשבון נפש אבל המחשבות נשארות ......
המחשבות תמיד משיגות אותנו בסופו של דבר - גם אם נדחיק אותן למקומות רחוקים לניורונים הקטנים ביותר הם לא יעלמו גם הם "ישבו" בשקט עד תורם - ואז הם באים בהפוך על הפוך - אני לא אומר שעכשיו צריך לקום ולעשות מעשה - אני פשוט אומר שאי אפשר לברוח מתשוקות ממאויים ומרצונות - גם אם הם בגדר האי-נורמאליות - ועל זה נדבר פעם הבאה (כי מה זאת בעצם נומה ומי קובע אותה - עוד נושא מעניין ופילוסופי בפני עצמו).
בינתיים - לילה לילה לילה נום.....
לפני 19 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י