שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

מחשבות

דברים שעולים לי לראש.
לפני 10 שנים. 4 באפריל 2014 בשעה 7:07

נכנסים אלי לדירה, מפיל אותך למיטה תוך כדי נשיקות רטובות, אנחנו מעיפים את הנעליים תוך כדי מזמוז, 
לועס לך את הצוואר ומגיע עד הכתף, הכל בפראות כמו נמר שתופס את הטרף שלו. 
אוחז עם יד אחת בזרוע שלך וביד השניה מחזיק את הכתף חזק ומשחרר.. היד נעה על גופך ברכות בזמן שאני אני כבר לועס לך את הפטמות. 
אני מרגיש את קצב הלב שלך עולה וחושב לעצמי שיש שם בטח כבר שלולית בין הרגלים שלך, משיט יד לבדוק ומגלה שאת רותחת!
תופס לך את השיער מהעורף, מחזיק את ראשך לאחור כשאני מלקק לך את הצוואר. 
מכניס שתי אצבעות לפה כדי לוודא שיהיו רטובות לפני שאני נוגע בך שם למטה, מגיע לדגדגן ומגלה שאני חייב להגיע עם הלשון שלי לשם.. ובשלב הזה הרגליים שלך כבר רוטטות והנשימה נהית יותר ויותר מהירה, את כבר משחררת אנחות קלות. 
תופס לך את היריכיים ומתחיל להעריץ אותן, כמה שהרגליים שלך חלקות ונעימות לי ביד.. אני כבר מרגיש את הטירוף עולה, 
נותן לך ליקוקים במפשעה, נוגע - לא נוגע לך בכוס עם הלשון שלי ומיד עולה לצרפתית רטובה רק לרגע ומהר יורד חזרה למטה, יד אחת מחבקת את הירך, יד שניה תופסת לך את השד והדגדגן שלך בבעלותי. 
אני מסובב את הלשון שלי סביבו, טועם אותך ומרגיש את הטעם הנפלא שלך.. נעים חמים ולח, כל הכוס שלך בתוך הפה שלי והלשון שלי משחקת ללא הפסקה.. תבניות משתנות מלמטה למעלה למעגלים לרטיטה לנשיקות ומציצות של הדגדגן שלך.. כמו DJ שמרגיש את הקהל שלו אני חש איך את משתוללת, גונחת בהתאם לכל מחווה שהלשון שלי עושה. אני לומד מה נעים לך, מפתיע אותך ונמצא יחד איתך בטריפ, מוצא את עצמי גונח יחד איתך. 

אני מרגיש אותו עוד שניה מתפוצץ לי בין הרגליים, מרגיש שאני הולך למסמר את המיטה עוד רגע.. ובכל זאת אני חדור מטרה, צריך להשאר מפוקס על להטריף אותך. 

פתאום את מתחילה להגיע לשם.. סיבוב ועוד סיבוב.. והידיים שלך כבר תופסות לי את הראש חזק בין הרגליים... אני מרגיש את הלשון שלי מתעייפת אבל אסור לי להפסיק! את פתאום הופכת אגרסיבית ואלימה.. צורחת ואני עדיין מסובב.. יותר מהר... הכי מהר שאפשר ובלי הפסקה.. ואז פתאום דממה שנמשכת חצי שניה ואז את משחררת אנחת רווחה (או צרחה) ענקית.. הרגליים רוטטות ורגישות.. ניתן להרגיש בקצב הלב שלך בכל נקודה על עורך. 

הפנים שלי מכוסות במיצים הטעימים שלך ואת מושכת אותי מעלה להתרכבלות ונשיקה רטובה, רוצה לטעום את מה שאני מרגיש ישר מתוך פי. 
אנחנו מתחבקים, הראש שלך על החזה שלי... אני מריח את הריח הנפלא של שיערך ביחד עם ריחות הגוף של שנינו, הכל כל כך מחרמן.. 

המשך יבוא. 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י