שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

מחשבות

דברים שעולים לי לראש.
לפני 10 שנים. 6 באפריל 2014 בשעה 15:38

פעם סיפרתי למישהי שאני הקטן במשפחה ושיש לי שתי אחיות גדולות, היא אמרה לי שגבר עם שתי אחיות גדולות בד״כ יוצא או גבר הומו או גבר סטרייט שמבין נשים.

והאמת היא שאני חושב שפיצחתי את החידה, וזה בדיוק הענין - שזו לא חידה. 

אנחנו (הגברים) מאוד פרקטיים.. אנחנו צריכים דף הוראות למוח הליניארי שלנו, אנחנו אמנם חזקים ובעלי כושר אילתור אבל בכל מה שנוגע לאינטיליגנציה רגשית - זה לא בא לנו באופן טבעי כמו שזה לכן.

אנחנו משדרים משיכה באמצעות שפת גוף וטון דיבור, וכמעט ולא באמצעות המילים שאנחנו אומרים. 

כשאת פוגשת גבר בבר את יודעת תוך פחות מדקה אם את מרגישה בטוחה לצידו או לא... אולי לא תצאי איתו לדייט אבל את תדעי בטח תוך כמה שניות שלא יאונה לך רע לצידו. 

עכשיו למה אני טוען שהאינטרנט הרס את הרומנטיקה.. כי פה אתן כבר מרגישות לא בטוחות כי כל אחד כאן מסתתר מאחורי המסך, גימדנו את שפת הגוף והקול לכדי קודים שנשלחים בין מחשבים. 

ואם זה לא מספיק - אז רב הגברים פה מטרידים נשים על בסיס יום יומי, שזה ברור מאליו כי לנו יש מנגנון גישה ולכן יש מנגנון סינון, שזה קורה גם בבר.. רק שבבר אנחנו לא יכולים לעשות Copy Paste ולעבור בחורה בחורה, מה גם ששפת הגוף והמראה שלה עשויים להשפיע על החלטתנו אם בכלל לפנות. 

עכשיו נניח וחס וחלילה הצלחת לשוחח עם מישהו, ואתם מתכתבים על דא והא ואת מחייכת.. הוא לא רואה את החיוך שלך, במקומו הוא רואה עיגול צהוב שהמוח שלו תוכנת להבין שזה חיוך.

לכן אני לא מבין בחורות שאומרות לי ״מוקדם לי מדי״ כשבא לי לשוחח איתן בטלפון. 

הרי תחשבי על זה - בטלפון אני הכי כנה, ואת יכולה לדעת לפי הטון של הקול שלי אם אני אדם שגורם לך להרגיש בטוח... שלא לדבר על להיפגש. 

עכשיו באמת שאני נגד מפגשים חשוכים בסמטאות או במכוניות, אני חושב שאם שוחחת עם מישהו פה והוא אומר לך בואי נפגש - שווה לך ללכת לראות מי הוא, וכדאי שתעשי את זה במקום שיש בו עוד אנשים (כמו בר או בית קפה).

במקרה הכי גרוע - היית בבר, במקרה הכי טוב - מצאת בן זוג. 

סתם מחשבות שיש לי.. כלומר זה לא שאני כותב את זה מתוך תסכול, אני דווקא מייצר פה קשרים, פשוט מעצבן אותי שיש פה בחורות שדווקא ממש מעניינות אותי ועדיין לא מסוגלות להבין שבצד השני יש אשכרה בנאדם שהוא בסדר, שהוא נורמלי ולא אחד שחי חיים כפולים. 

מי שחולק/ת עלי מוזמנ/ת להגיב. 

Tainted​(לא בעסק) - אני מזמינה אותך להשתתף בניסוי.
פתח כינוי של בחורה, נשלטת.
השאר את הכלוב שלושה ימים פתוח.

תודיע לי אחרי זה, האם אתה באמת לא מבין למה אנחנו אומרות "מוקדם לנו מדי" - במיוחד שאנחנו לא בטוחות. אל תשכח שאת הגברים נורמלים או לא, אנחנו לא רואות. הכתיבה נותנת לנו קצת בטחון לפני שאנחנו חושפות מספרי טלפון ואת עצמנו ברמה אישית יותר. קול אומר הרבה לשני הצדדים.
הקול גורם לנו להפתח יותר. הופך את זה לאישי יותר.

נסה לבצע את הניסוי, אחרי שתסקור את ההודעות ותראה מה הולך פה, אתה באמת שתבין.

3>
לפני 10 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י