לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

Clotted Blood

And with tears of blood he cleansed the hand,
The hand that held the steel:
For only blood can wipe out blood,
And only tears can heal.
Oscar Wilde / The Ballad of Reading Gaol
לפני 15 שנים. 15 במאי 2008 בשעה 0:21

.
שתיתי ממך מעל ומעבר בימים אחרונים ואני לא רוצה שת??ג??מ?ר?י לי ולכן, למרות שאני זקוק לך פחד, אני עושה את עצמי שליו.

"שליו בתחת של אליפל" אומרים בחברה. אין! כשאני עצבני עומד לי וכשעומד לי אני חייב להרביץ. אני שם זין על מי יחטוף יותר – העיקר שגם אני אחטיף. אבל איפה? אני חורש את הרחוב. כן, לא שכחתי את הצלקת מהחתך שעל הצלע שנשברה בהתקוטטות קיצית באירלנד. אבל הקיץ שם אחר! הוא גשום וכאן למרות שעדיין כאילו אביב, חום אימים. אני מתפוצץ וחוזר יותר עצבני ממה שיצאתי.

ואז את בערב.

"לא רעב", אני אומר לך, "נכון, רזיתי, נכון כבר רואים. ככה זה בגלל מסת השריר זה קשור לחלבונים ולא לעצבים. אני שליו לחלוטין."

את לא מאמינה לי, אבל תחת להתרחק, מתקרבת ומנסה להקיף אותי בחיבוק. לא רוצה שתחבקי אותי! לא רוצה להירגע, אני חייב משהו אחר. טרם אני לוקח, אני הופך את השולחן על כליו ועל מאכלים אותם בישלת עבורי, כדי להוציא עליהם את מה שאני לא רוצה להוציא ממך.

"אני יכול אבל אני לא רוצה וגם אם אני חייב, אני אתאפק." אני שואג כשאת נחנקת בידי, "תראי, הנה, השתניתי בשבילך."

אז הבאתי פרחים, אז לבשתי חליפות ולקחתי למסעדות ואכלתי חרא של פירורים, אפילו הקראתי שירים. אבל למרות שגם זה אני, זה אני שלא אוהב כי כשאני אוהב - אני חייב משהו אחר. עד ש?ת??ג??מ?ר?י.
.

שלגי - אף אחד מאיתנו לא באמת משתנה, גם כשאנחנו נורא רוצים, יש קווי יסוד שהם אנחנו.
לפני 15 שנים
Brave Dwarf - קווי יסוד לא. ללא ספק לא. אני מסכים אתך. גרוע מכך - אם עושים "כאילו" השתנו, הם פורצים כמו מפל ומבקעים גם את הסכרים שלולא חסמנו אותם, לא היו נפרצים גלל.

אלא שלכי תדעי אילו הם יסוד ואילו לאו. בעצם אדבר בשמי - איך אדע אילו הם יסוד ואילו לא? במיוחד שמנסיון, תכונות מסויימות כן ניתן לשנות.
לפני 15 שנים
שפחריפה - גם לי קשה להגיב לזה. לא הצלחתי בבוקר וגם עכשיו לא במיוחד.

אני לא יודעת מה אפשר לשנות ומה לא, שניכם צודקים. אבל לא אהבתי שהפכת את המאכלים שהיא בישלה עבורך. זה עשה לי עצוב. זה נראה לי משהו שאפשר לשנות. זה בטוח לא קו יסוד.
לפני 15 שנים
Brave Dwarf - פעם מישהי אמרה לי: "אליפל, כל מה שמעניין אותך זה אוכל, שתייה וזיונים. כ"כ ריקני". לא התווכחתי אתה. אולי אפילו הסכמתי כי בגדול היא צדקה. בקטן, לעומת זאת, שלושת אלו מייצגים אותו הדבר - סמלים של תשוקה, רעב, צורך, חיים. בסיס. אני מאוד אלים ולא ניתן לשנות את זה. אבל אני בשליטה. אין לי התפרצויות של זעם יש בי זעם שאני משחרר ודרכו מתקשר במציאות עם העולם (מצחיק, נכון? פה יש לי מילים). אם באתי הביתה ולא אזיין, כי ברגע שאני עוצר את עצמי, הזיון הופך לתפל, אני משמיד את כל הגירויים, כמו מזון לדוגמא, המשחק תפקיד מאוד חשוב בחיי. לא, לא נרגעתי אחרי זה. נרגעתי כאשר בלילה מאוחר (או שמא בבוקר), סיימתי את החצי הראשון של הבקבוק. כך הסברתי לליזט את מה שמתחולל בתוכי לא כדי שתקח ממני או תנחם, אלא כדי שתבין.
אז כן, חבל על האוכל. האם אני יכול ללמוד להסביר אותי אחרת? לא. אני לא מאמין במילים, אין בהן את העוצמה.

לפעמים בבלוג שלי אני מרגיש כמו הזקנים שהסתובבו בני ברק, החבד"ניקים. לא משנה מה אתה שואל אותם. מה השעה או מה נשמע, תמיד היה להם סיפור בנדון על איזה רב. LOL

לפני 15 שנים
שפחריפה - :-) אכן. החב"דניקים תמיד עונים בסיפור, כאילו לומר, "אל תאמין לי, אלא למישהו הרבה יותר חככם ממני, ומעשה שהיה כך היה...), אבל זו מחלה של כל הדתות והאמיתות המוחלטות, לא כן? להסתמך על אסמכתאות במקום לחשוב לבד.

ולגופו של עניין, תודה. על ההסבר. כי הוא משכך, ובכל זאת מעורר בי שאלה אחרת, ברשותך...

הרי ברור לך שאני לא התכוונתי שחבל על האוכל (גם זה כמובן אבל זה שולי...), מה שהיה לי עצוב היה שביטלת את הזמן ש ה י א השקיעה כדי לבשל לך אותו, כמו לקחת מתנה שמישהו הכין לך ולזרוק אותה. אתה מסביר את מה שהתחולל בך, אבל הותרת איזשהו רמז באויר שגרם לי לחשוב דווקא מה התחולל בה.. (אחוות נשים אתה יודע :-) )
לפני 15 שנים
Brave Dwarf - תראי. אנושי לחלוטין. ליזקיד לא התרגזה ולא נעלבה ואפילו לא הרגישה שעבודתה "בוזבזבה לשווא" כי היא לא, אבל למחרת (דהיינו אמש) השולחן היה אמנם ערוך אבל המזון ניצב על השיש. (-:
לפני 15 שנים
שפחריפה - אם כך, נרגעתי.
אני חוזרת בי.
חבל על האוכל.....:-)
לפני 15 שנים
RIS - אין שינוי זולת השינוי הפנימי.
הכרת האדם את עצמו היא תנאי הכרחי אבל לא מספיק להכנת קדם-שינוי.
ואיך יוצרים את השינוי עצמו? רק כשהגב (גם מילולית אבל גם מטאפוריקלי ספיקינג) באמת אל הקיר.
כשהחיים מראים לנו שככה אי אפשר להמשיך.

וזה עשוי להיות קשה. קשה מנשוא.
וגם ל ז ה אני מתכוון כשאני אומר תמיד שמה שלא קשה לא שווה.
לפני 15 שנים
Brave Dwarf - לא מסכים. הייתי שם עם הגב אל הקיר. מובס, מאוס ובזוי (בעיני עצמי) ועשיתי שינויים. 90% מהם חזרו אלי כמו בומרנג בעוצמה שהעיפה אותי למקומות מהם לא האמנתי שניתן לחזור. אח"כ עשיתי שינויים מתוך נקודה של כוח. מתוך שלמות. גם חלק מהם הסתברו כלא ברי מימוש, אלא שלא רק שהם לא הפילו אותי, הם היו במיעוט.

האם אני מסוגל להעביר את עצמי עוד פירוקים וחיבורים מעין זה? קרוב לוודאי שכן. האם אעביר? לא. (-:

תודה על התגובה בן-אדם. מה שלא קשה לא שווה.
לפני 15 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י