ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

דרך המשקפיים שלי

העולם כפי שאני רואה אותו דרך המשקפיים שלי, לטוב ולרע. אני לא מתיימר להגיד שכל מה שאכתוב כאן זה בהכרח האמת לאמיתה, אבל היא האמת שלי כפי שאני רואה אותה. אני לא טוען שיש לי מונופול על החוכמה ולכן זכותו של כל אחד לחשוב אחרת.
לפני 15 שנים. 21 באוקטובר 2008 בשעה 6:42

לעיתים יוצא לי לדבר עם וניליות בצאט. אחד הדברים שהכי קשה להן לקבל זה את העובדה ששפחות מקבלות כאב מהאדון שלהן. אחרי הכול מילדות אנחנו מורגלים שכאב זה "לא טוב", כאב תמיד נתפס אצלנו כדבר שלילי שאנחנו מנסים להימנע ממנו.

הטענות הנפוצות ביותר שאני שומע הם "האם אין כאן תסמונת של האשה המוכה?" כאילו והשפחה משלימה בלית ברירה עם הכאב על מנת "לשמור" על הקשר עם אדונה. או "נניח שאותה שפחה היא מזכוכיסטית, למה שלא תכאיב לעצמה במקום "להרשות" לאחר להכאיב לה?". מאחר ואני יודע שגם כאן יש כאלו שהשאלות האלו מטרידות אותן, או שיצא להן לשוחח עם ונילים ששאלו את אותן השאלות אנסה להסביר מה שאני עונה במקרים כאלו.

על מנת להסביר, הכי נוח זה לתת להן דוגמאות ממשהו שהן מבינות ומכירות ולכן אני תמיד אתחיל בהסבר על ההבדל בין אונס למעשה אהבים. אין ספק שהן יסכימו שמעשה אהבים עם אדם אהוב זה אולי החוויה הכי נהדרת שאשה יכולה לחוות בעוד שאונס זה אולי הפשע הכי נתעב שקיים.

אם נביט על שני המקרים הקיצונים האלו רק מהנקודה הטכנית הרי מבחינה טכנית גרידא אלו שתי פעולות דומות להפליא (חדירה של זין לכוס). אם כך איך יתכן שאותה פעולה יכולה להיות אחד הדברים הכי נפלאים שקיימים ומצד שני אחד הפשעים הכי נתעבים? ההבדל כמובן נעוץ בהסכמה וברצון של הצדדים המעורבים. כאשר יש הסכמה ורצון לפעולה זה נהפך לדבר נפלא, כאשר זה נכפה בניגוד לרצון ולהסכמה זה הופך לפשע נתעב.

אותו דבר עם כאב, כאשר יש הסכמה ורצון אז זה יכול להיות דבר נפלא לצדדים המעורבים בזה כולל לשפחה שכואבת למען אדונה. לעומת זאת כאשר יש כאב בניגוד לרצון ולהסכמה זה הופך לפשע, לדבר שלילי שצריך להתרחק ממנו.

לכן כשאני קורא כאן באתר ביטויים כגו "להרביץ לשפחה" או "לכסח" או "להחטיף" וכו' זה פשוט מקומם ודוחה (מלבד כמובן אם מדובר על עונש). אני מעדיף להשתמש במונח "להעניק כאב". אדון נותן את הכאב לשפחתו כמתת של אהבה ולא כפעולה ברוטאלית שבאה לכפות עליה משהו נגד רצונה.

חובקת שתיקה - כמוך, גם אני משתמשת במונח "הענקת כאב" כשמדובר בקשרים שלי. בין אם להעניק כאב, לבין אם לקבל כאב.

והמונח של "להרביץ" או "לכסח" רק מראה לי את המקומות שמהם מגיע הצד השני.
את הפחדים שלהם, החששות שלהם - אותם.

לפני 15 שנים
*מנגינה*{התווים שלו} - כתבת כאן אמירות מאוד נכונות
נקודה אחת אני רוצה להדגיש
נשלטת רוצה לקבל כאב ומתענגת ממנו ולא תמיד זה פועל יוצא של ילדות עשוקה
יש לא מעט נשלטות שגדלו כילדות שמנת ובכל זאת התשוקה הזו יושבת בהן חזק
חג שמח לך
לפני 15 שנים
נמשכת{משויכת} - מסכימה מאוד עם דבריך
כתבת "והשפחה משלימה בלית ברירה עם הכאב על מנת "לשמור" על הקשר עם אדונה." - כי קשה לאנשים להבין איך אפשר להנות מכאב ולכן זה מהסיבה של לשמור על קשר עם אדונה או תסמונת האישה המוכה.
יכולה להגיד שגם אני הייתי בנקודה שלא הבנתי וגם היום לא בדיוק מבינה איך זה אבל היום יודעת שזה אכן נכון.
קשה להבין עד אשר מתנסים עם האדם הנכון.
ולהשתמש ב:להרביץ,לכסח וכו' מראה על המקום של אותו אדם (והוא בהחלט לא טוב או נכון)

חג שמח
לפני 15 שנים
משקיפה לא שקופה - נגעת בנקודה האמיתית בהבדל שבין התעללות לשמה לבדסמ חושני
הנקודה של גרימת כאב למול הענקת כאב
בהענקה הזו יש משהו על חושי משהו מדויק מאוד שמביא את כולנו לרגשות עונג עמוקים ורק ברובד הזה יכולים להתממש יחסי אדון שפחה.
נגעת גם בי בדבריך
לפני 15 שנים
תשוקה אמיתית - לי כנשלטת חשוב להרגיש בכאב שמקבלת את האהבה של השולט שלי אלי . רק אם הכאב בא מהרגש והאכפתיות שלו כלפיי , רק אם הוא נהנה להעניק לי אותו כמו שאני אוהבת לספוג.
לפני 15 שנים
כובש יצרה​(שולט) - תודה לכל אלו שהגיבו כאן וסליחה על שאני לא מגיב אישית לכל אחת בנפרד.
לפני 15 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י