לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

דרך המשקפיים שלי

העולם כפי שאני רואה אותו דרך המשקפיים שלי, לטוב ולרע. אני לא מתיימר להגיד שכל מה שאכתוב כאן זה בהכרח האמת לאמיתה, אבל היא האמת שלי כפי שאני רואה אותה. אני לא טוען שיש לי מונופול על החוכמה ולכן זכותו של כל אחד לחשוב אחרת.
לפני 15 שנים. 8 באפריל 2009 בשעה 9:01

מעולם לא הייתי דתי על אף העובדה שאני בא ממשפחה דתית עם שלשלת רבנים מפוארת. גדלתי בבית דתי וכילד הלכתי פעמים רבות עם אבי לבית הכנסת בעיקר בשבתות וחגים. החוקים וההלכה היהודית אינם זרים לי ועד היום אני יודע בעל פה תפילות רבות למרות שמנערותי הפסקתי להתפלל.

כילד הפסקתי להאמין באלוהים אם כי אני אוהב את התנ"ך ואת המסורת היהודית. מבחינת ההלכה היהודית אני נחשב לאפיקורוס, כלומר מי שמכיר את ההלכה ובכל זאת כופר בקיומו של האל. בניגוד למי שלא מכיר את ההלכה היהודית וכופר ואז הוא בחזקת "תינוק שנשבה" מבחינת ההלכה.

דווקא מאהבת המסורת היהודית וכאחד שמכיר היטב את ההלכה היהודית אני יכול להזדהות בהחלט עם דברי חז"ל "אהוב את המלאכה ושנא את הרבנות". בכל דור ודור חוקי ההלכה היהודית רק הלכו והחמירו. כל רב ראה לעצמו "חובה" להחמיר יותר ויותר עד שזה מגיע לפעמים לאבסורדים.

למה אני כותב כל זאת? כי נתקלתי "בהלכה" חדשה שאסור ליהודי לאכול תותים בגלל שיש חיידקים שנדבקים לתותים ואי אפשר לראות אותם בעין בלתי מזוינת. נכון שאסור לאכול תולעים לפי ההלכה אז התחילו עם ירקות העלים (חסה וכו') המשיכו בתאנים וכעת הגיעו לתותים ולחיידקים. בקצב הזה בעוד דור או שניים לא יוכל יהודי דתי לאכול דבר.

ידוע שאסור לאכול בשר עם חלב בגלל הפסוק "לא תאכל גדי בחלב אימו". מפסוק הומני פשוט הפכו את זה לאיסור על אכילת בשר וחלב והמשיכו באיסור אכילת עופות עם חלב. מה קשור בשר בקר לפסוק? איך קשור תרנגול לגדי או לחלב של אימו? הרי איסור על אכילת בשר עוף עם חלב נאסר רק לפני כאלף שנה כי איזה רב חשב שאולי אם יאכל עוף מישהו עלול לחשוב שהוא אוכל בשר עם חלב, יעני "למראית עין". בקצב הזה בקרוב גם דג יחשב לבשר.

בכלל כל העניין של איסור על אכילת בשר וחלב הרי מנוגד למה שכתוב בתורה. כשאברהם אבינו פגש את המלאכים שהלכו להשמיד את סדום ועמורה, כתוב במפורש שהוא שחט להם כבש ובישל בחמאה. כשאני לפעמים אומר זאת לאדם דתי התשובה היא שזה קרה לפני ברית בין הבתרים ולכן זה היה מותר לו. אבל לשאלת ההמשך שלי אם מלאכי האלוהים לא ידעו את חוקי האלוהים? איך זה שהם אכלו בשר עם חלב? לזה אין להם כבר תשובה.

אז לכל מי שנשמע לרבנים שיהיה לכם לבריאות וכמו שהפסקתם לאכול תאנים תפסיקו כעת לאכול תותים ומאחר והאוויר מלא בחיידקים בקרוב עוד פירות וירקות יכנסו לרשמית האיסורים באכילה, במיוחד אם הם טעימים.

שיהיה לנו ולכל בית ישראל חג שמח.


לפני 15 שנים. 13 במרץ 2009 בשעה 16:47

לפני כמה זמן ניהלתי שיחה עם מישהי מהכלוב ולפתע, במהלך השיחה, היא מבקשת את סליחתי ושהיא מצטערת. הייתי משוכנע שהיא מבקשת זאת על משהו עתידי, כגון זה שהיא נאלצת לסיים את השיחה. שאלתי "מה קרה?" והיא ענתה לי שלא קרה דבר והיא בסך הכול התנצלה על זה שהשתמשה בסימני קריאה במשפט קודם.

לרגע התבלבלתי ולא הבנתי על מה היא מדברת בכלל, שאלתי אותה מה לא היה בסדר בזה? התשובה שלה פשוט הדהימה אותי "לשפחה אסור להשתמש בסימני קריאה, זאת זכות ששמורה רק לאדונים".

הרגעתי אותה שהכול בסדר, שהיא יכולה להשתמש בכמה סימני קריאה שבה לה כשהיא מדברת איתי, מותר לה אפילו ללגלג עלי. אני עצמי אין לי שום בעיה שידברו אלי באיזו צורה שירצו, כמובן, כל עוד יתייחסו אלי בכבוד וזה לא נעשה מתוך מטרה לפגוע או להעליב.

אין לי עניין למתוח ביקורת על אדונים, או כאלו שמכנים את עצמם ככאלו. כל אדון ודרכו וכל שולט כראות עיניו, לכן אדבר רק על השקפת עולמי וכיצד אני מתייחס לדברים.

אני לא חושב לרגע שאני צריך "להוכיח" למישהי שאני יודע או מסוגל לשלוט, אין לי "מניארות" של שולט שזקוק לאמצעים חיצוניים "להראות" לכולם שהוא כזה. אני לא לובש שחור או בגדי עור או "קוד דרס" מאיזה סוג. אין לי שום בעיה לנהל שיחה רגילה עם שפחה שאיתי או עם כל אחת אחרת.

אבל, כל מי שהייתה איתי, או אפילו רק ניהלה שיחה איתי, יודעת שמספיק שאשנה את טון הדיבור או אפילו את צורת הבעת העיניים על מנת שתבין ותדע את מקומה איתי ואם אני שולט או שלא.

לפני 15 שנים. 30 בינואר 2009 בשעה 22:22

מלחמת העולם הראשונה הייתה מלחמה של חפירות. כל מי שראה סרטים שנושאם היה מלחמת עולם הראשונה, יכול לראות את שני הצבאות מחופרים עמוק באדמה בביצורים, מפגיזים אחד את השני ומדי פעם יוצאים להסתערות חסרת תוחלת שגובה קורבנות רבים ללא כל תכלית או צורך.

מאחר ואין לי כוונה לעסוק בטקטיקות צבאיות לא אכנס לנושא של צורת הלחימה והבזבוז האיום בחיי אדם ללא כל צורך. הכוונה בפוסט זה לעסוק בקיבעון של אנשים בכלל ומנהיגים בפרט, האמונה שאם מלחמה מסוימת התנהלה בצורה אחת אז "בהכרח" גם אלו שיבואו יתנהלו באותה צורה.

כתוצאה ממלחמת העולם הראשונה החליטו הצרפתים לבצר את הגבול בצורה כזאת שאם תפרוץ שוב מלחמה עם גרמניה הם יוכלו להדוף כל מתקפה גרמנית. הם היו כל כך בטוחים שמלחמת העולם השנייה תתנהל באותה מתכונת כמו הראשונה עד שהוציאו הון תועפות ובנו קו ביצורים אדיר בגבול עם גרמניה, קו שנקרא "קו מאז'ינו" ע"ש הרמטכ"ל הצרפתי שבנה אותו (בדיוק כמו שאצלנו קו דומה נקרא קו בר-לב ע"ש הרמטכ"ל של אותה תקופה).

קו מאז'ינו היה מבוצר כל כך טוב שיכל להדוף כל התקפה גרמנית בנוסח מלחמת העולם הראשונה. רק שהגרמנים לא שיחקו את המשחק שהצרפתים חשבו. גדודי השריון הגרמני פשטו על בלגיה וכבשו אותה בסערה ומאחר ובלגיה הייתה שכנה ידידותית לצרפת הגבול ביניהן לא היה מבוצר והדרך לפריז הייתה פתוחה לגרמנים ואכן פריז נכבשה תוך שבועיים בלי התנגדות משמעותית.

במקביל הגרמנים פלשו גם לפולין שחיילה לחמו באומץ רב נגד הגרמנים וחיל הפרשים הפולני הסתער על הטנקים הגרמנים בחרבות שלופות בניסיון לעצור אותם, מיותר להסביר שאי אפשר לעצור טנקים בחרבות בלי קשר לכמה הפרש אמיץ.

העולם המערבי החופשי שהיה בטוח שמלחמת העולם השנייה תתנהל במתכונת דומה לראשונה שילם מחיר יקר מאוד עד שהתאושש ולמד את הלקח. אי אפשר להתכונן למלחמה לפי המתכונת של הלחימה הקודמת. כל מי שעושה כך ישלם מחיר יקר על טעותו.

האם מלחמת העולם השלישית תהייה במתכונת של מלחמת העולם השנייה? כמובן שלא. רוב העולם עדין לא מעכל את זה אבל מלחמת העולם השלישית התחילה והיא מתנהלת כבר כמה שנים. נכון זאת לא מלחמה של צבא מול צבא כמו בראשונה או בשנייה, זה גם לא גדודי טנקים שמסתערים קדימה, אבל מלחמת העולם השלישית כבר פה.

מלחמת העולם השלישית היא מלחמה של האיסלם כנגד כל מי שלא מוסלמי. במקומות שהמוסלמים חלשים הם לוחמים באמצעות טרור ובמקומות שהם שולטים הם לוחמים באמצעות צבא נגד המיעוט, כגון בסודאן שמבצעת רצח עם בדרפור בכל מי שלא מוסלמי.

מדינות העולם החופשי עדין לא מעכלות את זה למרות שגם הן כבר הספיקו להיפגע, האמריקאים במגדלי התאומים ואפילו הבריטים, הספרדים והצרפתים. האיסלם בהנהגת הקיצונים בתוכו הכריזו מלחמה על העולם הלא מוסלמי והלחימה הזאת רק תלך ותגבר עד שהעולם החופשי יבין את זה ויחזיר מלחמה שערה. נכון לא כל המוסלמים תומכים במלחמה הזאת, ברור גם שרובם לא משתתפים בה, רק שבשום מלחמה לא כל העם הופך לחיילים ורק אחוז קטן נלחם ממש. רוב המוסלמים בעולם אכן לא נלחם באופן פעיל אבל מעניק ללוחמים המוסלמים תמיכה מוראלית ואהדה כפי שראינו בלחימה שלנו בעזה.

גם בקרבנו יש כאלו שחושבים שאולי אם ניתן להם את כל מה שהם דורשים המלחמה תימנע, בדיוק כמו שצמברלין, שהיה ראש ממשלת בריטניה האמין לגבי היטלר. אי אפשר להשביע את התיאבון של האיסלם בויתורים. האיסלם לעולם לא יקבל מדינה יהודית בארץ ישראל בלי קשר לכמה שנהייה מוכנים לוותר. מי שחושב אחרת שיביט על לבנון שהוקמה כמדינה נוצרית או על הקופטים במצרים שלמרות שהם רק מיעוט המוסלמים לא משלימים עם עצם זה שקיימים נוצרים בקרבם.

נדמה לי שהיה זה אינשטיין שאמר "אינני יודע איך תתנהל מלחמת העולם השלישית אבל ברביעית ילחמו עם מקלות ואבנים". אני מאוד מקווה שהוא טועה ושאותם טרוריסטים לא יצטיידו בנשק אטומי. אני אפילו לא רוצה לדמיין מה שיקרה אם חס וחלילה זה יקרה בכל זאת.

לפני 15 שנים. 27 בדצמבר 2008 בשעה 20:30

אמנם בחרתי לקחת פסק זמן מכתיבה בבלוג אבל נתקלתי בתגובה של קורא בוואלה. תגובה מושקעת וערוכה היטב ולדעתי חשוב לקרוא אותה למרות שיש בה, לדעתי, כמה אי דיוקים.

תגובותחובה לקרוא כנסו עכשיו !!!!
אנחנו אשמים באיבוד מדינת ישראל

זו האמת על מה שקרה בעכו ואף גורם תקשורת לא מצא לנכון לספר לכם:
על סמך עדויות של יהודים שגרים בעכו!
"הערבי התמים" שמצולם בעיתונים נסע בפראות ב 01:00 ברחוב ליד ככר הגפרורים. לאחר שביקשו ממנו ללכת משם הוא קילל וצעק ובתגובה יהודים זרקו על מכוניתו אבנים. "הערבי התמים " הזעיק חברים שקראו באמצעות הרמקולים במסגדים לבוא ולנקום ביהודים ואחרי שעה באו 3 אוטובוסים מלאים בערבים מחבלים - רעולי פנים וביצעו את ליל הבדולח. תושבי השכונה ברחו לבתים של יהודים אחרים והתחבאו מפני הערבים שצעקו להם שהם יהרגו אותם ובמקביל הרסו המחבלים הערבים את כל מה שנקרה בדרכם הציתו חלק מבית הכנסת ושברו את חלונות תחנת מגן דוד אדום. התושבים היהודים המבוהלים צלצלו מאות פעמים לתחנת המשטרה של עכו אבל השוטרים שם לא נקפו אצבע כי הם היו שוטרים ערבים!!!!!!!!! מכיוון שהשוטרים היהודים היו בצום כיפור.
רק לאחר שצלצלו לתחנות רחוקות שאין בהם שוטרים ערבים הגיעו השוטרים באיחור רב .
__________________________________________________________-

ערביי ישראל הם אזרחי סוג א = אין שום חובות ויש המון זכויות.
יהודים בישראל הם אזרחי סוג ב = יש המון חובות ואין זכויות.
יהודים שכמונו אזרחים סוג ב שנאלצים לשלם ארנונה, חשמל, מים, מיסים ואגרת טלוויזיה כחוק ובנוסף לעשות 30 ימי מילואים בשנה וזאת כדי להגן על ארצנו ובכדי לממן את אזרחי סוג א =ערביי ישראל.

אנחנו אלה שלימדנו את ערביי ישראל שלהם מותר הכל!
(אנחנו הכוונה מהאזרח הפשוט ועד קצה הפירמידה, ובדרך - בתי המשפט, המשטרה).

1. הטבות לערביי ישראל : שוד ,גניבות והרס
לערביי ישראל מותר לגנוב הכל מארנקים ברחוב ועד ציוד הנדסי מחקלאים ואם נתפוס אותם ונביא אותם לתחנת המשטרה נעצר מייד בגלל סיפורי הגנב שהעלבנו אותו, ובית המשפט- ישחרר אותם מייד מכיוון שפגענו בזכותם הלגיטימית לגנוב.

מותר לערביי ישראל לדרוש מכל בעל עסק בבאר- שבע פרוטקשיין.
מותר לערביי ישראל לגנוב לחקלאים צאן בקר וציוד בעשרות מיליונים.
מותר לערביי ישראל בישובי העמק והגליל לאיים על מגדלי בקר היהודים, להרעיל את עדרי הבקר שלהם ולשרוף את שדות המרעה שליד המושבים היהודים שמנסים להתפרנס בכבוד (כדי שיוכלו לשלם מספיק מיסים למדינה שתוכל להעביר את התשלומים לאזרחי סוג א).

מותר לערביי ישראל לגנוב מתכות מכל הבא ליד ורצוי מאנדרטאות זיכרון של יהודים או תמרורי דרכים או צינורות גז של בתי יהודים. (כאשר המשטרה עוצרת אותם בתי המשפט משחררים אותם בקנסות מגוחכים)

ה"דו קיום" האמיתי בישראל קיים בפשיעה החמורה. דו קיום בשיתוף מדהים בין הפלסטינים שחיים בישראל שמכונים "ערביי ישראל" לפלסטינים שחיים ביהודה שומרון ועזה.(אני יכול לרשום לכם ספר עב-כרס בנושא!)
75% מהפשע בישראל על כל סוגיו מתבצע ע"י ערביי ישראל (מוזר כאשר יש עוצר מלא על יהודה ושומרון אחוז גניבות המכוניות יורד דרמתית- תופעת טבע מפליאה)

90% משריפות היערות בישראל נגרמות מהצתות מכוונות המבוצעות ע"י ערביי ישראל = כולם יודעים זאת אבל מעלימים עין. (תמיד כ"שיש בעיות" עם ערביי יהודה, שומרון ועזה בצירוף מיקרים יש עלייה ב 400% במקרי הצתת היערות- עוד תופעת טבע מפליאה).

ואם ביערות עסקינן ערביי ישראל כורתים את עצי קק"ל בניגוד לחוק כדי להרחיב את הכפרים שלהם וכדי למכור את העצים. כאשר הם נתפסים ע"י פקחי קק"ל שמחרימים להם את הציוד הכריתה הם מביאים מייד תגבורת מהכפר ומנסים לבצע לינץ בפקחים (נשאלת השאלה : מה הטעם לעצור אותם אם בית המשפט והמשטרה ישחררו אותם מייד? )

מותר לערבים להזרים שפכים בכוונה תחילה כדי לזהם את מקורות המים שלנו (ואל תפלו בפח כמו רבים אחרים - הביוב שזורם ברחובות הוא הרי למען יראו את מסכנותם כביכול, זה משרת את מטרתם).
ואם במים עסקינן ערביי ישראל מבזבזים כמויות מים ללא הגבלה וללא תשלום!!!. כמויות המים האדירות שנגנבות בכפריהם ידועות למקורות אבל אסור לנתק אותם (אזרחים סוג א).

2. הטבות לערביי ישראל : נדל"ן
מותר לערביי ישראל להשתלט על שטחים לא להם – הרי החוקים הם רק לאזרחי סוג ב.
מותר לערבים לבנות ווילות מגדלים ומסגדים בכל הארץ בלי תכנון ובלי אף אישורי בניה.

עובדה : הידעתם כי משפחת המחבל שביצע את הפיגוע בישיבת הרב מתגוררת בבית לא חוקי עם תוספת בניה נוספת של 400מ"ר לא חוקית ובתי המשפט הנשלטים ע"י אנשי השמאל לא מאפשרים להרוס את הבית הלא חוקי.

שאל\י את עצמך?
מה יקרה לכם ולביתכם אם הייתם בונים בית לא חוקי בכיכר המדינה או ברמת אביב ג ?

מותר להם לגור בישובים יהודיים, אך אסור ליהודי, הרוצה בכך, לגור בעיר ערבית.(מהומות בפקיעין).

כל כך "מקופחים", עד שברשויות המקומיות שלהם ערביי ישראל מעסיקים את כל החמולה , וכל שתי דקות דורשים ומקבלים מענקים מהממשלה כדי שהרשויות לא יקרסו.
ואם מענק כזה מתעכב אפילו ביום, זאת כמובן "ההוכחה" לכך שישראל היא גזענית.

ערביי ישראל כל כך "מופלים", עד שכל המגזר הזה חי בבתים צמודי קרקע, כלומר וילות, ובפועל - טירות ענק הבנויות על דונמים רבים.

מאות אלפי בתים במגזר הערבי נבנו שלא כחוק, ואל תספרו לי ש ''אין להם תוכניות מתאר" , כי הסיבה לכך היא שהם לא עושים שום צעד בכיוון של תכנון המרחב העירוני.

שהרי למי שלא יודע, ועדת התכנון המקומית היא זו המאשרת תוכניות מתאר מקומיות,
וזו האחריות של הרשויות המקומיות הערביות לדאוג לאנשיהם.

אבל הרבה יותר קל לבנות בניגוד לחוק בישראל .. אף אחד לא מעז להרוס בית של ערבי !

בעוד שאם אני רק אתקין פרגולה או אסגור מרפסת שלא כחוק, יעמידו אותי מיד לדין ויחייבו אותי בהוצאות ההריסה ובהוצאות משפט, בנוסף על הקנס.

כל אחד מערביי ישראל חי על ג'בל משלו כאילו האדמה היא משאב לא מוגבל בארץ הזו.

תושבי סכנין מתלוננים על ''הפקעת אדמות'' . ערביי ישראל רק שוכחים לציין שבסכנין חיים 20 אלף איש על שטח של 8,000 דונם , בעוד שברמת גן לדוגמא חיים למעלה מ-150 אלף איש על שטח של 12,000 דונם כשרבע ממנו הוא פארקים וגנים.

אין שום צל קטן של ספק = חיים טוב, ערביי ישראל תושבי ארצנו.

כאשר אתם נוסעים צפונה מספיק לנסוע בוואדי עארה ולראות על איזה שטח יושבים יישובים כמו אום אל פאחם ומוסמוס. או אם אתם נוסעים דרומה תראו כיצד אדמות הנגב נכבשו בידי עשרות יישובים לא חוקיים .(מה לעשות שחוקי התמ"א חלים רק על אזרחי סוג ב)


3. הטבות לערביי ישראל : פטור תשלומי כספים ופטור מתשלומי מס
מותר לערביי ישראל לא לשלם ארנונה. (לא ישלחו אליהם פקחים עירייה בגלל שהם אלימים)
מותר לערביי ישראל לא לשלם אגרת טלוויזיה. (לא ישלחו אליהם פקחים\מעקלים הביתה !)
מותר לערביי ישראל לקבל חשמל חינם כי הם מוסלמים. (רשימות בחברת החשמל)
מותר לערביי ישראל לקבל מים חינם כי הם מוסלמים. (רשימות בחברת מקורות)

מותר לערביי ישראל לקבל מקופת חולים חיסונים חינם לנוסעים למכה (כשאסע לאפריקה החיסונים שלי יהיו על חשבוני מכיוון שאני אזרח סוג ב).

מותר לערביי ישראל שהמועצות שלהם יהיו בגירעונות של עשרות מיליוני שקלים ושאנו נשלם מכיסנו עבורם. אם לא נשלם אזי אנו פוגעים "באוכלוסיה חסרת ישע" והם יפנו לאו"ם ול"בית המשפט בהאג" ויבצעו פסטיבל "קיפוח" בערוצי החדשות ובעיתונות השמאלנית.


4. הטבות לערביי ישראל : רצח על הכביש
מותר לערבים לנהוג עם עשרות הרשעות במשאיות לא תקינות ולסכן (ולהרוג) אחרים.
מסתבר שערביי ישראל גם מעורבים ב 75% מהתאונות אם נפגעים בישראל למרות שהם רק 25% מתושבי ישראל.
ראו לדוגמא את נהג המשאית הערבי ישראלי שרצח לפני 3 חודשים משפחה שלמה ואח"כ טען שהוא לא אשם והוא ומשפחתו בבית המשפט (כמובן גם השופטים לטובת ערביי ישראל המקופחים) תקפו את כל העיתונאים וקרובי המשפחה שרצח . ואז מה עם יש לו כבר 88 הרשעות קודמות הוא עדיין יכול לנהוג מכיוון אזרח סוג א.

בכל כבישי הנגב משתוללים הנהגים הבדוויים מסכנים במודע ומנסים להוריד מכוניות עם ילדים קטנים לתעלה = תשאלו את תושבי ערד !!!.


5. הטבות לערביי ישראל : לימודים באוניברסיטה
מותר למרצים הערביים לזרוק מהרצאה באונ' ו/או מכללה, סטודנט שמגיע להרצאה בלבוש צה"ל, כי זה "מפריע" למרצה במהלך השיעור.(ואף אחד לא פוצה פה, כי זה במסגרת החופש האקדמאי).
מותר להם להתקבל לטכניון ולאוניברסיטאות בסדר עדיפות גבוה יותר מאשר כל סטודנט אחר וזאת במסגרת "אפליה מתקנת" שאנחנו נותנים להם!!!

הסטודנט הערבי מתקבל אם ממוצע ציונים נמוך ביותר לכל פקולטה שיחפוץ בכך ואם לא אז מייד נקבל את "פסטיבל הקיפוח".

הסטודנט היהודי מתחיל ללמוד כשהסטודנט הערבי מסיים את התואר= הרי הסטודנט הערבי לא צריך לשרת אף לא יום אחד במסגרת שירות לאומי כגון : בתי חולים (שמלאים במטופלים ערבים), תמיכה בנזקקים, שירותי סעד ורווחה, בניית הארץ ויש עוד עשרות דוגמאות !
מותר לערביי ישראל להתקבל לעבודה בכל המגזרים אחרת הם מאיימים בבג"צ.

6. הטבות לערביי ישראל : בגידה במדינת ישראל
מותר לערביי ישראל לצדד בזמן מלחמה באויב ולהאשים אותנו בהרג (בנפילות של קטיושות עליהם).
מותר לערביי ישראל לא להישבע אמונים למדינה ולדגל, זאת ועוד ערביי ישראל גם שורפים את דגל המדינה שמעניקה להם שלל ההטבות (יש לחוקק חוק בנושא כדוגמת החוק שקיים בארה"ב).
מותר לערביי ישראל להסיט את ההמון ולהדליק אותם נגדנו – הכל בשם הדת (וזו ההסתה המסוכנת ביותר).

מותר לחברי הכנסת שלנו מערביי ישראל כדוגמת עזמי בשארה לרגל נגדנו בזמן מלחמת לבנון השנייה ולהעביר לחיזבאללה מטרות לתקיפה ולייעץ להם היכן לפגוע בנו. אבל כאשר רגע לפני שעזמי עומד להיתפס הוא מקבל יעוץ לעבור לירדן משלל אנשי שמאל-אנרכיסטים קיצוניים שללא יהדותם היו מגדולי מכחישי השואה ומגדולי האנטישמיים.
זאת ועוד בית המשפט הישראלי שנשלט ע"י השמאל לא רואה שום טעם לפגם להמשיך לשלם לו פנסיה ומשכורת למרות שהוא לא בישראל ולמרות שחל עליו דין בגידה!.

שאל\י את עצמך?
מה היה קורה בדמוקרטיה הגדולה בעולם ארה"ב אם נבחר קונגרס היה מייעץ לארגון אל- קעיידה כיצד לפעול ב 11.9 ? (עונש - כסא חשמלי באותו היום!!!)

ובנוסף – הרי ערביי ישראל אזרחים ולכן מותר להם לבחור לכנסת ונציגיהם מקבלים משכורות של חברי כנסת ובאותה נשימה נוסעים למדינות אויב, מלעיזים על המדינה אותה הם מייצגים והכול עובר בלי תגובה בשם חופש הביטוי...
בנוסף מותר להם להיות בכנסת ישראל ולהטיף כנגד המדינה וצה"ל.

מסתבר גם שרוב הפיגועים בארץ מתבצעים ע"י סיוע נדיב של ערביי ישראל.

לפני חודש נעצרה חבורת ערביי ישראל שתכננה לחטוף חיילים ולהעביר אותם לחמס- כמובן שלא תשמעו על כך בעיתונים מכיוון שזה פוגע בתדמית ה "דו קיום" ואם יפורסם אזי הכתבה גזענית.

אני שואל את עצמי אם גם במדינות ערב או מדינות אחרות היו מאפשרים לערביי ישראל להתנהג כך? והתשובה ברורה.
אבל לנו אסור להגיד מילה וחסר לנו אם נגיד, מיד יתחיל הבכי שלהם "גזענים" "אפליה", זו השיטה שלהם ושל נציגיהם.

ערביי ישראל כל כך "מסכנים", עד שישראל היא המדינה היחידה במזרח התיכון שבה ערבי יכול לבחור ולהיבחר בבחירות דמוקרטיות חופשיות.

ארץ שבה ערבי נהנה מכל החירויות האזרחיות שבמדינות ערב אנשים אפילו לא חולמים עליהן .

ארץ שבה ערבים יכולים להפגין בלי לחטוף כדור בראש.

ולמי שעוד לא הבין - מה שקרה כאן באוקטובר 2000 לא היה ''הפגנות'' , אלא סיוע פעיל לאויב שפתח באותם ימים ממש במלחמה נגד ישראל.

בכל מדינה אחרת, אוכלוסיה שהייתה מנסה לחסל את אזרחי מדינתה שלה בכבישים באמצעות אבנים, בקבוקי תבערה, מוטות ברזל ונשק חם הייתה סופגת 13,000 הרוגים, ולא 13.

ערביי ישראל כל כך "אומללים ", עד שמותר להם להזדהות בגלוי עם הגרועים שב אויבינו - איראן, חיזבאללה, החמאס, סוריה, הג'יהאד האיסלמי וכל שאר החולרות - ואיש אינו מעלה על הדעת ברצינות לדרוש מערביי ישראל נאמנות מינימאלית למדינתם.

תראו את תושבי אום אל פאחם - רובם תומכי התנועה האיסלאמית וההסתה אנטישמית של ראאד סלאח - אבל אינם מוכנים לשמוע אפילו על האפשרות שהגדר תעבור ממערב להם והם יסופחו ל''פלסטין'' על בתיהם ורכושם.

שאל\י את עצמך?
1. האם יש עוד מדינה אחת בעולם שיש לה נציגות כגון ועדת מעקב של ערביי ישראל. שחלק ממטרתה היא השמדת מדינת היהודים. וסיפוח למדינת פלסטין ?

2. האם יש עוד מדינה אחת בעולם שיש לה ארגונים שדואגים לזכויות משפחות יתומי המחבלים המתאבדים דוגמת בצלם, עאדאלה (האם יש בארה"ב הדמוקרטית ועדת זכויות לוחמי אל – קעידה ?, האם מותר להעביר להם כספים?)


7. הטבות לערביי ישראל : חוסר התחשבות ברגשות דת השונה מהאיסלם
מותר לערביי ישראל ביום הכיפורים, היום הקדוש ליהודים, לעשות מהומות מתוכננות, לדרוס למוות ילדה בכפר תבור, ושנה לאחר מכן לבצע "ליל בדולח" והרס רב בעיר עכו. (שום התחשבות ורגש בדת של האחר).

מותר לערביי ישראל בליל הבדולח בעכו לנסות לשרוף לנו את בתי כנסת (חבל שבתקשורת השמאלנית "שכחו לדווח על זה").

מותר לערביי ישראל בכל פעם שמתחשק להם לעלות למסגד בהר הבית ולזרוק אבנים ובלוקים למטה על מתפללים יהודים בכותל המערבי שהוא המקום הקדוש ביותר ליהודים. (מה היה קורה לו יהודים היו זורק אבנים ברמאדן על מתפללים מוסלמים בהר הבית?)

מותר למוסלמים במסגדים להשמיע דרך הרמקולים בעוצמה באמצע הלילה לבוא להתפלל\לטבוח ביהודים\להשמיע הסתה ללא שום פיקוח ובקרה.

כמו כן אין צורך להכביר במילים על יחס המוסלמים לנוצרים ולכנסיות בנצרת. או על ההתנהגות הברברית של הסטודנטים הערבים באוניברסיטאות כאשר יש צפירת דומיה לזכר הנספים בשואה או לזכר חיילנו ז"ל.

ועכשיו לעובדה הכואבת מכל ! (למה אין ולא יהיה לעולם דו-קיום בין ערבים ליהודים):

כל ערביי ישראל יונקים מגיל הגן ובלימודי בית הספר על ה "נאכבה" – האסון שהוקמה מדינת היהודים (הלימודים על חשבון תקציב המדינה בזכות שרת החינוך שלנו).
כל המסגדים של ערביי ישראל משמשים להסתה (שלא תבייש את גדולי מכחישי ושואה וגדולי האנטישמים). האוכלוסייה שבאה להתפלל במסגדים היא ברובה אנשים פשוטים וחסרי השכלה אקדמאית לפיכך קל למטיפים במסגד לבצע "שטיפת מוח". ערביי ישראל שמתפללים יונקים לאחר כל תפילה הסתה גזענית כנגד היהודים (וגם כלפי הנוצרים). בחלק מהמסגדים יש סליקים של נשק ותחמושת (כן כן זו לא טעות!) כך שלמעשה לא מדובר במסגד תמים אלא בבסיס\מפקדת טרור. להזכירכם במלחמת לבנון השנייה צהל חשף ותקף למעלה מ 10 מסגדים בלבנון ששימשו גם בונקר לעשרות טילי קטיושה (שהמשיכו להתפוצץ בחורבות המסגד שעות רבות לאחר התקיפה).אז אם המוסלמים לא מכבדים את המסגדים שלהם למה שאנחנו היהודים נכבד את המסגדים?
אתם זוכרים את הפיגוע בדולפינריום? אתם זוכרים מהיכן הגיע המחבל? אתם זוכרים את המסגד ממול "חאסן בק"? אתם זוכרים שלמחרת המתפללים הערבים במסגד זרקו אבנים?


8. הטבות לערביי ישראל : תשלומי מיסים וביטוח לאומי
עובדה מצמררת !!! : למרות שערביי ישראל מהווים כ :20% מאוכלוסיית המדינה, הם זוכים ב- 60% מתגמולי הביטוח הלאומי. תקראו שוב! מתוך תקציב של 66 מיליארד שח ערביי ישראל מקבלים 40 מיליארד (40,000,000,000 שח למי שלא יודע תקציב ביטוח לאומי גבוהה מתקציב הביטחון- תבדקו!)
כך שלמעשה החלק הגדול בתקציב המדינה הולך לטובת ערביי ישראל ( 20% מהאוכלוסייה) – ולכן אין כסף לתת לניצולי השואה אבל תקציבים לערביי ישראל יש גם יש !!!

ערביי ישראל כל כך "אומללים", שגביית המיסים במגזר הערבי היא מגוחכת , מילא כשמדובר במיסי המדינה כמו מס הכנסה ומע''מ, אבל הם גם לא ממש טורחים לשלם את המיסים העירוניים שלהם , ובנוסף מצפים מהממשלה לכסות את הגירעונות שהם יוצרים .

מותר לערביי ישראל לדרוש ולקבל דמי אבטלה ולעבוד כל היום "בשחור".
ישנם אלפי ערביי ישראל שנוסעים במרצדסים בBMW חדישות שעולות 600אלף שח והם לא משלמים מיסים מכיוון שהם מצהירים שמרוויחים משכורת מינימום כשוטפי מכוניות...

מותר לערבים להחזיק כמה נשים ועשרות ילדים על מנת לקבל עשרות אלפי ש"ח בחודש מביטוח לאומי (וכשאני אצא לפנסיה ביטוח לאומי יגיד לי שאין כסף בקופה).
ישנם אלפי ערבים שיש להם הרבה נשים והרבה ילדים ולכן זוכים לקבל מביטוח לאומי משכורת שלא תבייש אף מנכ"ל בחברת היי-טק (ממש סטארט-אפ על חשבון אזרחים סוג ב)

ועכשיו לשיא השיאים
הידעתם כי עשרות משפחות המחבלים הערבים הישראלים זוכות לקבל מביטוח לאומי "קצבת שארים" ו"קצבאות ילדים" (נכון בינתיים הביטוח הלאומי מסרב להחזיר להם גם את תשלום כרטיס העלייה לאוטובוס שפוצצו בפיגוע על סך 5.2 שח – אבל אני משוכנע שיהיו מספיק עורכי דין שמאלנים -אנרכיסטים שידאגו לתקן את הקיפוח הנפשע הזה!!!)


9. הטבות לערביי ישראל : איחוד משפחות = חוק השבות של המחבלים הערבים
ערביי ישראל כל כך "מקופחים", עד שלעולם לא תראו שבמסגרת ''איחוד משפחות '' איזשהו ערבי יבקש ''להתאחד'' ב''פלסטין'', ''ירדן'' , ''מצרים'' או ''סוריה'' .

הפלא ופלא - ערביי ישראל תמיד תמיד מעוניינים להתאחד דווקא במדינה ה''גזענית'' הזו!
באמת מעניין. אולי כדאי שמישהו ייתן פעם את דעתו על התופעה המרתקת הזאת.

ערביי ישראל כל כך "מופלים", עד שבכל מדינת ישראל לא תמצאו ערבי אחד שמוכן לעבור ל''פלסטין'' - מדינה שבה כל האזרחים הם בני עמו , דוברים את שפתו, מאמינים בדתו ומנופפים בדגל האהוב עליו) ובדגלי החמאס, החיזבאללה, אירן ושאר החולרות).

ערביי ישראל אפילו לא מוכנים להישאר במקומם ושגדר הגבול תעבור ממערב להם ותשאיר אותם בשטח ''פלסטין'' וזאת מבלי שייאלצו לעזוב את הבית.. (למה?! לא חבל לוותר על ההטבות המפליגות ועל ה "צק השמן" שמגיע כל חודש בזמן מביטוח לאומי ?)

10. לסיכום (אני יודע שהתעייפתם)
אני הוא זה שמרגיש אזרח "סוג ב' " במדינה שלי, היחס אלי אינו שווה ליחס אותו "האזרחים" הנ"ל מקבלים .אני לפחות משתדל מאד לשמור על חוקי המדינה (יש לנו ברירה?! אם אני הייתי יורק על שוטר או מכה שוטר או בונה בנגב מבנה לא חוקי מה היה אז קורה לי?...)
יוצא שאזרחים "סוג א' " נהנים מכל הזכויות של אזרח המדינה וחובות אין! בעוד שאזרחים
"סוג ב' " נושאים בנטל כל החובות ועל הזכויות עליהם להילחם...

נחכה למנהיג יהודי אמיתי שיבין שבקצב הזה הגליל והנגב בעוד מספר שנים כבר לא יהיו שלנו.
מנהיג שיבין "שעם כל הכבוד לקול הערבי" מדינת ישראל יותר חשובה מכל דבר.
מנהיג שיבין שיש חשיבות עליונה לחלק במתנה/בחינם לכל לוחם, עם שיחררו מצה"ל, שטח אדמה בגליל ובנגב לצורך שמירה, אחיזה בקרקע, ויהוד הגליל. (שעליו יבנה את ביתו)
הכול עניין של מנהיגות ומנהיג שיוכל לעשות סדר בכל הריקבון. מנהיג שהמדינה תהיה בראש סדר העדיפויות שלו ולא רק משפחתו ותהילתו....

ובקשה אחרונה (גם כי עבדתי קשה על המאמר) :
בבקשה תדפיסו, תשמרו, ותפיצו את זה לכל החברים שלכם. מכיוון שחיים בתוכנו הרבה שמאלנים-אנרכיסטים ייתכן ש"בזכותם" חס וחלילה בעוד עשרים שנים כאשר יהיו כאן מספיק ערבים (איחוד משפחות) יהיה לנו ראש ממשלה ערבי והיהודים יאלצו לחזור בחזרה לגלות !

____________________________________________________________________________
ולכל אותם המגיבים השמאלנים שמאמינים שערביי ישראל "המקופחים העניים" ולכן הם עוסקים בפשע תראו את הערבי הישראלי שעשה את הפיגוע בישיבת הרב שהגיע ממשפחה עשירה ואמידה ביותר (ובעלת הבית הלא חוקי). המחבל הערבי הישראלי שלא ראה מחסור מימיו בחר בכל זאת בדרך הטרור כלפי היהודים!.
בבקשה על תספרו לי על העוני שלהם – כל אדם שיש לו 15 ילדים להאכיל יהיה אדם עני, אני לא חושב שאם אדם בוחר להביא לעולם 15 ילדים האוכלוסייה (אזרחי ב) צריכים לממן לו את ההוצאות. אם אין לו כסף להאכיל 15 ילדים שיסתפק ב5 וישתמש בקונדום ! הבנתם !?!
________________________________________________________________________________

16:31 26/12/08 מאת: יהודי גאה



לפני 15 שנים. 14 בנובמבר 2008 בשעה 8:02

רופא שסיים את לימודיו בחו"ל הגיע לארץ ופתח מרפאה, עברו 6 חודשים ואין עבודה אין לקוחות החליט לסגור את המרפאה ואמר לאחות שעובדת איתו שזהו את הולכת הביתה. האחות שואלת אותו "למה?" הוא עונה "מה את לא רואה? אין עבודה אין לי אגורה בכיס." האחות אומרת לו "אתה לא יודע לעבוד." הוא עונה: "למה?" היא אומרת לו "שים מודעה בעיתון שאומרת כך: 'רופא כללי. אם מגיע אליו חולה והרופא מצליח לעזור לו, אז החולה משלם לו 50$ ואם הוא לא מצליח לרפא אותו, אז הרופא משלם לחולה 100$". הרופא אומר לה "מה? השתגעת? אין לי ממה לחיות. איך אני אתחיל לשלם כסף?" היא עונה לו "מה? אתה רופא. בסה"כ תיתן תרופות. אם מישהו מצונן תתן קולדקס וכו'." הרופא אומר לה "את יודעת מה, בסדר, ננסה את זה." הרופא שם מודעה בעיתון לפי מה שאמרה לו האחות, והתור במרפאה מלא אנשים. בחור מובטל אחד, יושב בבית קורא עיתון ורואה את המודעה ומחליט שזה בשבילו. הוא ימצא מחלה שהרופא לא יוכל למצוא לה פתרון ואז ירוויח 100$. הבחור קם והלך לרופא. שלום שלום, מה יש לך?" שאל אותו הרופא. אמר לו הבחור "אני לא טועם טוב." הרופא אומר לו "מה לא טועם ניסת לטעום משהו חמוץ, מתוק, מלוח?" הבחור עונה "כן אבל לא הרגשתי." אז הרופא אומר לאחות שתתן לו את קופסה מס' 12 מהארון" האחות מביאה לו והרופא שם לבחור חומר מהקופסה בפה של הבחור. הבחור אומר "איכס מה זה חרא של פרות?" הרופא אומר לו: "הנה, אתה טועם – 50$ בבקשה." הבחור המום. שילם לו 50$ והלך הביתה מעוצבן והתחיל לחשוב על מחלה אחרת. יום למחרת, ניגש הבחור לרופא ואמר לו "ד"ר, יש לי מחלה חמורה שאני שוכח הכל." הרופא אומר לו "מה? אתה לא זוכר כלום?" הבחור עונה לו "אפילו את השם שלי שכחתי." הרופא אומר לאחות שתביא את קופסה מס' 12 מהארון. הבחור צועק "רק לא הקופסה הזו של החרא." הרופא אומר לו: הנה אתה זוכר. 50$ בבקשה." התעצבן הבחור אך שילם 50$ וחזר הביתה. בלילה ההוא, לא ישן הבחור ורק חשב על מחלות. הוא כבר שילם 100$ והוא מובטל. הוא חייב למצוא פתרון. פתאום, עלתה לו מחלה ובבוקר הוא הלך לרופא ואמר לו: "ד"ר, יש לי מחלה חמורה. הזין שלי לא עומד." הרופא אומר לו "מה לא עומד? ניסית לשכב עם בחורות?" הבחור עונה "כן, כן, אבל לא עומד." הרופא אומר לאחות שתביא את קופסה מס' 12 מהארון." שמע הבחור זאת קם ואמר לרופא "אם תביא את הקופסה הזאת עוד פעם אחת לכאן, אני מזיין אותך ואת האחות המחורבנת שלך. חייך הרופא ואמר "הנה, נרפאת. 50$ בבקשה."


לפני 15 שנים. 1 בנובמבר 2008 בשעה 15:44

לי-אורה כתבה בבלוג שלה משהו מאוד חכם. היא כותבת שלהתאהב במישהו זה מאוד קל אבל שיאהב חזרה זה כבר עניין שונה לגמרי. בתגובות היא כמובן מבינה שבהתחלה כולם מתאהבים בכולם והבעיה היא בהמשך. היא גם צודקת שתהליך ההתאהבות שונה בין גבר לאשה.

למה זה כך? למה אהבה גדולה בהתחלה הופכת ליחס קר בהמשך ולעיתים לשנאה יוקדת? אני כרגע לא מדבר על זוגות נשואים שמתבגרים יחד והשנים חולפות וכל אחד מתפתח לכיוון אחר וגם דברים שמאוד דיברו אלינו בעבר הפסיקו לעניין אותנו ופיתחנו רצונות ותחומי עניין אחרים. אני מדבר על זוגות שנמצאים יחד תקופה קצרה או במקרה הטוב שנתיים שלוש. על מנת לנסות לענות על השאלה אנחנו צריכים להבין כיצד מוחו של האדם פועל בהקשרים האלו.

כל דקה,שעה, יום ושנה אנחנו מתבגרים וככל שאנחנו מתבגרים כך יותר קשה לנו להשלים עם מה שנקרא "בגידת הגוף", כלומר שהמראה שלנו משתנה שאנחנו נראים "מבוגרים" יותר מקודם. כמעט תמיד כשאנחנו חושבים על עצמנו אז בהגיון אנחנו כמובן מודעים לגילנו האמיתי אבל בהרגשה תמיד נחשוב ונרגיש צעירים יותר בכמה שנים טובות. זה תהליך טבעי מאחר וכמעט כל אחד מאיתנו מעריך את היכולת והמראה שלו כטובים יותר מאשר הם בפועל.

אתן דוגמא מוכרת על מנת לסבר את האוזן. יש כאן בכלוב (בלי לנקוב בשמות) נשים שנראות כמו הצרות שלי וכשאתם קוראים את הפרופיל שלהן ומה שהן מחפשות אז הן מחפשות מישהו צעיר, חתיך, עשיר וחכם. נכון שבפועל הן מתפשרות על הרבה פחות אבל בתוכן הן תמיד תחשובנה "שמגיע" להן מישהו טוב יותר. ברור שזה מתכון בטוח לפיצוץ הקשר לאחר שהרעב המיני המידי הושבע. זאת כמובן דוגמא קיצונית שאגב נכונה לגבי שני המינים ולא רק לגבי נשים.

גם אם הדוגמא שהבאתי היא קיצונית גם אז התהליך בעקרון קיים כמעט בכל קשר שמתפוצץ לאחר תקופה קצרה, אחד הצדדים מרגיש שעשה "מקח טעות" בבחירת בן הזוג שלו וש"מגיע" לו משהו טוב יותר. גם כאשר הסיבה הרשמית לפיצוץ היא "בגידה" של אחד הצדדים זה למעשה כתוצאה מעלבון פנימי של הצד "הנבגד" שלא יכול להשלים עם זה שהצד השני לא "מבין" עד כמה הוא מתת האל לצד "הבוגד".

אני בכוונה לא מדבר על קשרים שבסך הכל מבוססים על מין טוב שברור מראש שנועדו לכשלון כי כמה שהמין יכול להיות הכי טוב שאפשר גם להכי טוב שאפשר מתרגלים וזה הופך לשגרתי ולחיפוש של הריגוש הבא.

האם יש פתרון לזה? כמובן שיש, רק שקל יותר לתת עצות מאשר לבצע אותן. אולי בשבת הבאה אנסה לתת כמה עצות איך להימנע מהתהליך הזה.

לפני 15 שנים. 31 באוקטובר 2008 בשעה 7:45

אני קורא מדי פעם טענות על כך שיש הרבה סאביות שמנות. אישית אני לא חושב שיש דבר כזה אשה או גבר שמנים, בטח שאין דבר כזה סאבית שמנה.



מה שכן.................יש סאביות שהן נמוכות מדי יחסית למשקלן :)

לפני 15 שנים. 21 באוקטובר 2008 בשעה 6:42

לעיתים יוצא לי לדבר עם וניליות בצאט. אחד הדברים שהכי קשה להן לקבל זה את העובדה ששפחות מקבלות כאב מהאדון שלהן. אחרי הכול מילדות אנחנו מורגלים שכאב זה "לא טוב", כאב תמיד נתפס אצלנו כדבר שלילי שאנחנו מנסים להימנע ממנו.

הטענות הנפוצות ביותר שאני שומע הם "האם אין כאן תסמונת של האשה המוכה?" כאילו והשפחה משלימה בלית ברירה עם הכאב על מנת "לשמור" על הקשר עם אדונה. או "נניח שאותה שפחה היא מזכוכיסטית, למה שלא תכאיב לעצמה במקום "להרשות" לאחר להכאיב לה?". מאחר ואני יודע שגם כאן יש כאלו שהשאלות האלו מטרידות אותן, או שיצא להן לשוחח עם ונילים ששאלו את אותן השאלות אנסה להסביר מה שאני עונה במקרים כאלו.

על מנת להסביר, הכי נוח זה לתת להן דוגמאות ממשהו שהן מבינות ומכירות ולכן אני תמיד אתחיל בהסבר על ההבדל בין אונס למעשה אהבים. אין ספק שהן יסכימו שמעשה אהבים עם אדם אהוב זה אולי החוויה הכי נהדרת שאשה יכולה לחוות בעוד שאונס זה אולי הפשע הכי נתעב שקיים.

אם נביט על שני המקרים הקיצונים האלו רק מהנקודה הטכנית הרי מבחינה טכנית גרידא אלו שתי פעולות דומות להפליא (חדירה של זין לכוס). אם כך איך יתכן שאותה פעולה יכולה להיות אחד הדברים הכי נפלאים שקיימים ומצד שני אחד הפשעים הכי נתעבים? ההבדל כמובן נעוץ בהסכמה וברצון של הצדדים המעורבים. כאשר יש הסכמה ורצון לפעולה זה נהפך לדבר נפלא, כאשר זה נכפה בניגוד לרצון ולהסכמה זה הופך לפשע נתעב.

אותו דבר עם כאב, כאשר יש הסכמה ורצון אז זה יכול להיות דבר נפלא לצדדים המעורבים בזה כולל לשפחה שכואבת למען אדונה. לעומת זאת כאשר יש כאב בניגוד לרצון ולהסכמה זה הופך לפשע, לדבר שלילי שצריך להתרחק ממנו.

לכן כשאני קורא כאן באתר ביטויים כגו "להרביץ לשפחה" או "לכסח" או "להחטיף" וכו' זה פשוט מקומם ודוחה (מלבד כמובן אם מדובר על עונש). אני מעדיף להשתמש במונח "להעניק כאב". אדון נותן את הכאב לשפחתו כמתת של אהבה ולא כפעולה ברוטאלית שבאה לכפות עליה משהו נגד רצונה.

לפני 15 שנים. 8 באוקטובר 2008 בשעה 17:36

גדלתי בבית דתי ובילדותי התלותי רבות לאבי לבית הכנסת. עד היום אני אוהב לשמוע חזן בעל קול ערב מתפלל קטעי חזנות, זה נותן לי הרגשה טובה, אולי זיכרון של ילדות קסומה ומאושרת. אולם כבר כילד הפסקתי להאמין באלוהים או בכוח עליון שחורץ גורלות.

אני לא רוצה שישתמע מדברי שאני מזלזל, חס וחלילה, באנשים שכן מאמינים, בכאלו ששומרים על מצוות הדת. כמו בבדסמ אני תמיד אומר שאיש באמונתו יחיה וכל אחד שמאמין וזה עושה לו טוב ונכון להאמין באלוהים או בכוח עליון, אני האחרון שימתח עליו ביקורת. לעיתים, ברגעים קשים, אני חושב שהיה יכול להיות לי הרבה יותר קל אילו הייתי מאמין, למשל לשבת ספון באיזה בית מדרש וללמוד כל היום את התורה והמצוות ולהיות מאושר בחלקי.

בעבר היו לי קשרים עם נשים דתיות, מעולם לא ניסיתי להשפיע עליהן לא להאמין, בטח שלא ניסיתי לצוות עליהן איזה דבר שנוגד את אמונתן. ככלל אני מאמין שיש דברים שאי אפשר לצוות על שפחה, אמונה ורגש. אדון לא יכול לצוות על שפחה "לאהוב אותו" ובאותה מידה אי אפשר לצוות עליה להפסיק להאמין במשהו בלי קשר לדעתי על האמונה הזאת.

יום הכיפורים הוא אכן יום קשה ומיוחד מאוד עבורי וכל זה בגלל אותה מלחמה שהייתה ב1973 ופרצה ביום הכיפור. יותר מדי חברים איבדתי באותה מלחמה, יותר מדי מראות זוועה עברתי אז שכנראה משפיעים עלי באיזו מידה עד היום וביום הכיפורים הכול עולה מחדש., הזיכרונות, המראות והשמות. אני לא מתכוון להיכנס לסיפורי אותה מלחמה, מלבד אפיזודה אחת.

באותה מלחמה שרתי בגדוד הסיור של אוגדת ברן, עלינו הוטל לחצות ראשונים על הגשר שהוקם מעל התעלה מיד לאחר שכוח החלוץ של אוגדת שרון חצה את התעלה והקים בצד השני ראש גשר. בשעות שלפני חצית התעלה נאספנו בשטח הכינוס לחכות לחשכה על מנת לחצות את התעלה, זה היה אחרי 5-6 ימי לחימה קשים שבהם כבר היו לפלוגה שלי מספר די גדול של הרוגים ופצועים.

את המתח שהיה באוויר באותם שעות שישבנו וחיכינו, היה אפשר לחתוך בסכין. לא ידענו בדיוק למה אנחנו הולכים ובעיקר אם נזכה לחצות בחזרה את התעלה בחיים. היה ברור שרבים מאיתנו לא יזכו לכך והפחד מהבלתי נודע, מהסיכון למות, להיפצע או ליפול בשבי היה גדול. אודה ולא אבוש שגם אני פחדתי, בליבי אפילו הייתי "משוכנע" שאמות באותה מלחמה או "לפחות" אהפוך לנכה.

במהלך אותן שעות של ציפייה התחיל הרב החטיבתי לעבור בין הנגמשים ולחלק לאנשים ספר תהילים קטן. כולם לקחו את אותו ספר תהילים והכניסו לכיס השמאלי של החולצה מעל הלב. היו איתנו גם חברי קיבוצים של השומר הצעיר שמעולם לא ראו בית כנסת מבפנים ובכל זאת גם לקחו והטמינו את התהילים בכיס החולצה, בבחינת "אם לא יועיל, לא יזיק".

כשהרב הגיע אלי והציע גם לי את התהילים סירבתי בנימוס ואמרתי: "אם אני הולך למות במלחמה הזאת, לא אוכל לעשות שקר בנפשי ואמות כפי שחייתי כל חיי". למיטב ידיעתי הייתי היחיד בכל הפלוגה שסרב לקחת את ספר התהילים מהרב.

נזכרתי באותה אפיזודה מהמלחמה קודם כל בגלל שהיום ערב כיפור ושנית בגלל שקראתי את הפוסט הקודם שלי שאחריו גזרתי על עצמי שתיקה לתקופה ארוכה. כיום בדיעבד אני חושב שבאותה אפיזודה עברתי את מבחן המים האמיתי שלי.

לפני 15 שנים. 30 במאי 2008 בשעה 19:27

אני שואל את עצמי מה זה בעצם "שולט"? מתי אדם הוא באמת שולט ומתי זה תואר ריק מתוכן שמישהו החליט להצמיד לניק שלו? האם שולט הוא בסך הכל שחקן שמשחק תפקיד מסוים או שזה משהו במהות של אותו אדם? האם להיות שולט זה משהו במבנה של האישיות או דבר טכני שאפשר ללמוד לבצע?

אני מניח, למעשה בטוח, שישנם תשובות רבות לשאלות שהעלתי וכל אחד יתן את התשובה הנוחה לו כפי שהוא רואה את תפקיד השולט, אני אתן את התשובה שלי שכמובן לא כולם חייבים להסכים לה.

לפי איך שאני תופס את תפקיד השולט זה להוביל את הנשלטת שלו ולא רק בסשן, להיות הדומיננטי בקשר ולדעת לקבל אחריות על מה שקורה עם השפחה שלו. עבורי לשלוט זה לא רק משחק תפקידים מיני, זה לא רק סאדיסט פוגש מאזוכיסטית, זה להוביל ולהנחות גם מעבר למפגש עצמו.

מבחינתי להיות שולט זה מובנה באישיות של האדם ולא טכניקה נרכשת. מבחינתי אדם שלא מסוגל להוביל ולהנחות את חייו לא יכול להוביל ולהנחות אחרים. במילים ברורות יותר אז מבחינתי אדם שעובד כשכיר (לא משנה גם אם שכיר בעמדה ניהולית) לא יכול להיות שולט, לפחות לא שולט כפי שאני מבין את מהות השליטה.

כמו בסיפור התנכי על גדעון השופט שהיה צריך לבחור 300 איש מבין אלפי המתנדבים והעביר אותם את מבחן המים. מבחן שבו הוא בחר רק באלו שמעולם לא כרעו על ברכיהם, כך מבחינתי רק מי שמסרב לעבוד כשכיר מסוגל באמת לשלוט, לפחות לפי קנה המידה שלי.

ברור לי שאם נלך לפי מבחן המים שלי (עצמאי או שכיר) רק בודדים בקהילה יעברו אותו. ברור לי שרבים ינסו "להוכיח" לי שאני טועה. זה בסדר, איש באמונתו יחיה ואף אחד לא צריך לקבל את מבחן המים שלי.