צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מים שקטים חודרים עמוק

הרבה שנים שולט, מעט זמן כאן.

הודעה על זכויות יוצרים:
כל הזכויות שמורות

אין להעתיק, לשכפל, לצלם, לתרגם ו/או לאכסן במאגר מידע בכל דרך ו/או אמצעי מכני, דיגיטלי, אופטי, מגנטי ו/או אחר – חלק כלשהו מן המידע ו/או המאמרים ו/או התמונות ו/או האיורים ו/או כל תוכן אחר שצורף ו/או נכלל בבלוג זה, בין אם לשימוש פנימי ו/או לשימוש מסחרי.

כל שימוש בתכני הבלוג ללא אישור מפורש בכתב מפותח הבלוג אסור בהחלט.
לפני 3 שנים. 18 במאי 2020 בשעה 20:38

....ואז, כשאני באמצע החלום האירוטי, אני מרגיש פתאום יד מונחת בעדינות על הזין שלי. לא משפשפת, לא אוחזת, סתם מונחת על הזין. המשכתי כמובן לישון ולחלום ורק בבוקר ....

אבל, יכול להיות שהקדמתי את המאוחר ואני צריך להתחיל ממש מההתחלה.

אינה היא יוצאת אוקראינה.
יום אחד, כשאנו ישובים מול הטלוויזיה, ראינו בחדשות הפגנה של אירגון השרמוטות הישראלי וברגע שהיא שמעה את זה היא פרצה בצחוק בלתי נשלט, עד שיורי - הבן שלה, ירד מהחדר שלו לברר מה המהומה.
אתאר כאן בקצרה את הבן שלה:
יורי היה אז בחור בן 15 ובגובה 162 ס"מ בערך, רזה עד כדי התבלטות הצלעות, פנים בהירות, עיניים בצבע כחול-ירוק, ושיער שטני. יורי מסתפר במראה מתוק יוניסקס אופנתי ושערו השטני עורד עד למעל גובה האוזניים. יורי הוא בחור אינטיליגנטי, תותח במחשבים ובאלגברה ליניארית ובעל גוף רזה 65 ק"ג ולבנבן, חלק כמעט לגמרי. את החלק הזה אני יודע מכיוון שלמרות שאני נוכח בקומת המגורים, הוא נוהג לפעמים לעבור בריצה מהאמבטיה לחדר שלו כשהוא ערום, או כשהוא עטוף בחלוק מגבת, והביצים הקטנות שלו קופצות מעלה-מטה. לפעמים אני עוצר אותו ומעיר לו על כך ומתפתחת שיחה קלה בה אני שם לב שהזין שלו מתחיל לעמוד, כמו רוב הנערים בגיל ההתבגרות. ביחוד במקרים שאני נראה כועס.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י