לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מים שקטים חודרים עמוק

הרבה שנים שולט, מעט זמן כאן.

הודעה על זכויות יוצרים:
כל הזכויות שמורות

אין להעתיק, לשכפל, לצלם, לתרגם ו/או לאכסן במאגר מידע בכל דרך ו/או אמצעי מכני, דיגיטלי, אופטי, מגנטי ו/או אחר – חלק כלשהו מן המידע ו/או המאמרים ו/או התמונות ו/או האיורים ו/או כל תוכן אחר שצורף ו/או נכלל בבלוג זה, בין אם לשימוש פנימי ו/או לשימוש מסחרי.

כל שימוש בתכני הבלוג ללא אישור מפורש בכתב מפותח הבלוג אסור בהחלט.
לפני 3 שנים. 3 ביולי 2020 בשעה 7:58

עדותה המלאה, המצמררת, של עוזרת אישית שנהפכה לשפחת מין של סמנכ"ל בכיר בחברה ציבורית גדולה

"...כמה שבועות אחרי התקרית בדירה, כותבת ה', "הזמין אותי צ', לדבריו לרגל יום הולדתי, לארוחת צהריים במסעדה יוקרתית. כשהיינו ישובים ברכבו בעת הנסיעה חזרה למשרדי החברה, סטה לפתע מהדרך לדרך עפר צדדית. הוא השכיב את כיסא הנהג, פתח את מכנסיו והציג לפני את איבר מינו.

ה', כך היא כותבת, לא מצאה כוחות להתנגד. "הבנתי מיד כי צ' דורש ממני שאבצע בו מעשה מין אוראלי. רק בשל מרותו והשפעתו, בשל כך שהייתי מצויה בסיטואציה בלתי אפשרית שנכפתה עליי, ובשל חששי מתוצאות סירוב, נאלצתי להיענות לדרישה וביצעתי בצ' לראשונה את המעשה המיני".

התקיפה הזאת היתה לדבריה קו פרשת המים. "מנקודה זו ואילך", מתארת ה' במילים יבשות, "במשך קרוב לעשר שנים, יהפוך המעשה המתואר לריטואל שנכפה עליי והפך - מצמית ככל שיישמע - לחלק משגרת העבודה". ה"שגרה" הזאת, שתוארה בפסקאות הפותחות את הכתבה, כללה לדבריה מאות פעמים שבהן ננעלה הלשכה על ידי צ', ביצוע מין אוראלי בסמנכ"ל עד שהיה בא על סיפוקו, ולבסוף חזרה לעבודה המשרדית כאילו דבר לא קרה."

https://newmedia.calcalist.co.il/magazine-02-07-20/m01.html


אז מה אנחנו יכולים ללמוד מהכתבה הזאת?
1. שיש חולירות, בדרך כלל גברים (אבל גם נשים, כשהן בעמדות בכירות) שמנצלים את מרותם במקום העבודה לצורך סחיטת מין.
2. שאי אפשר לשפוט את המותקפת ה' בשום צורה בגלל שהיתה בצירוף נסיבות של מצוקה כלכלית ונפשית.

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י