בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

המרכז למיניות אלטרנטיבית - מופעל על ידי מרכז חברתי קהילתי בע"מ חל"צ (מוסד ללא כוונות רווח)

כאן תמצאו פרטים וחדשות הנוגעים לנו.
לפני שנתיים. 4 בנובמבר 2021 בשעה 14:17

חודש עמוס במיוחד עבר עלינו במרכז למיניות אלטרנטיבית, אבל לקחנו רגע הפסקה כדי לספר לכם מה עשינו החודש:


* פתחנו את ההרשמה לקבוצה תהליכית לנשים א-מונוגמיות, בהנחיית ירדן שמואלי. הקבוצה תהווה מקום לשיח פתוח על רגשות, תהיות, רגעי קושי ואושר, וכל מה שעולה בהקשר של א-מונוגמיה. לפרטים נוספים והרשמה.


* בעקבות הביקוש - פתחנו הרשמה למחזור נוסף לתוכנית להכשרת מטפלות ומטפלים!

התוכנית נוצרה מתוך היכרות מעמיקה עם האתגרים של השיח הטיפולי סביב מיניות מתויגת וכן מתוך עבודה מקצועית רבת מימדים עם אוכלוסיות היעד. מטרת התוכנית הינה לאתגר את מסגרות החשיבה המקובלות אודות מיניות, מגדר ויחסים ולספק לאנשי מקצוע כלים מיטיבים להתערבות בסוגיות אלו. 


* קבוצת הגברים הא-מונוגמיים בהנחיית דניאל רגב יצאה לדרך! פספסתם את ההרשמה? לצערינו כרגע לא ניתן להצטרף אל הקבוצה, אבל אפשר לעשות לייק לעמוד שלנו בפייסבוק ולהיות הראשונים לדעת על הפעילויות וההכשרות שהמרכז מציע.


* נפגשנו עם המטפלות הרגשיות של המרכז כחלק מהתהליך שלנו ליצור עקרונות מנחים לטיפול אתי מול חברי קהילות מיניות אלטרנטיביות.


* קיימנו יום עיון במרכז הסיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית, בנושא בדס"מ ופגיעה מינית בקהילה הבדס"מית. דיברנו על האופנים שבהם הקהילה מקדמת את השיח בנוגע להסכמה, ועל האתגרים שעומדים בפני אלו המבקשים סיוע לאחר פגיעה מינית.


* הרמנו מעגל שיח בדס"מי, והחודש בנושא אחריות אישית בקשר/סשן. דנו בחשיבות הצבת גבולות ותקשורת בריאה כחלק הכרחי מהשמירה על עצמנו.

מעגלי השיח מתקיימים אחת לחודש, ויתמקדו כל פעם בנושא אחר. החודש נעסוק בשאלה - מה זה בכלל א-מונוגמיה - סמנו ביומן את ה-16.11 - ההרשמה כאן


לא רוצים לפספס אף פעילות של המרכז? עשו לנו לייק בפייסבוק או הצטרפו לרשימת התפוצה והישארו מעודכנים!

לתרומות שעוזרות לנו להמשיך לתת את השירותים שלנו לחצו כאן


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י