לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

המרכז למיניות אלטרנטיבית - מופעל על ידי מרכז חברתי קהילתי בע"מ חל"צ (מוסד ללא כוונות רווח)

כאן תמצאו פרטים וחדשות הנוגעים לנו.
לפני שנה. 25 ביולי 2022 בשעה 19:10

עובדיה יאמאן משתף:

הכנס עבורי הוא הזמנות להשמיע קול נוסף למגוון הקולות בחברה ובקהילה .
משנת 2018 אני משתף פעולה עם 'המרכז', יחד אנו פועליםות כדי לתת מענה יעיל, מקצועי ומיידי בנושאי הפרות הסכמה ובטיחות באירועי המיניות האלטרנטיבית השונים ובאמצעות צוותי די.אמ. שעברו הכשרה מאת 'המרכז' .
בכנס אשתף את נקודת מבטי על הפרקטיקות הגזעניות הממסדיות המופעלות כנגד המוחלשיםות בחברה, על "זליגתן" של אותן פרקטיקות לתפיסות סטריאוטיפיות חברתיות ואיך כל זה קשור לעבודת הדי.אמ ולהתמודדויות של א.נשים שחוו הטרדה \ תקיפה מינית אשר פנו לגורמי הממסד והאכיפה לקבלת מענה וקיבלו טראומה נוספת.

על ההרצאה ועל עובדיה:

גזענות ורב-תרבותיות במרחבים מיניים

הסללה אתנית וסגרגציה יוצרות חצצים ומגבלות בדרכים להבעה עצמית והגשמה מינית של מיעוטים אתניים. בהרצאה נבחן, מנקודת מבט סובייקטיבית ואקטיביסטית של גבר יהודי-ערבי שגם עוסק בפיקוח על מרחבים מיניים, אילו חוויות עשויות לנבוע מזהות זאת, כיצד אפליה זאת מתבטאת ומה יכול להועיל בהתמודדות אישית ומקצועית. אשתף את נקודת מבטי כחלק מהפריפריה החברתית ואעלה הרהורים ומחשבות על דרכים להתמודדות עם סוגיות חברתיות בקהילות מיניות. האם ישנן דרכים נוספות להתמודדות עם מטרידניםות בחברה, מלבד רשימות שחורות, חרמות ונידויים? בהרצאה אשתף את נקודת מבטי כחלק מהפריפריה החברתית, הרהורים ומחשבות על דרכים להתמודדות עם סוגיות חברתיות.

עובדיה יאמאן, צורף מסורתי. מנהל הפקות באירועים בעלי אוריינטציה מינית מ-2012. מתנדב במרכז למיניות אלטרנטיבית ומייסד קורס DM – להכשרת א.נשים למניעה ומענה מידי במקרה של הפרות הסכמה ובטיחות באירועים חברתיים.

Ovadia Yaman

 

https://bit.ly/3xyXI0u

לפני שנה. 21 ביולי 2022 בשעה 19:09

כשאת אומרת "כן", למה את מתכוונת? 

ב29.7 אני אדבר בכנס המרכז למיניות אלטרנטיבית על "אוטונומיה, הסכמה וקינק", שם נתעמק בשאלה הזו ואחרות.

 

מערכות יחסים, ומערכות יחסים בדסמיות בפרט, הן קרקע פוריה לבעיות מוסריות רבות. בהליכה על החבל הדק שבין אהבה ושימוש באחר, הנאה וכאב, הסכמה ואובדן שליטה, אנחנו מתלבטים עליהן, טועים לא פעם, ולצערנו גם פוגעים ביקרים לנו. אלו תחושות שהרגשתי במערכות יחסים עבר והבירור הפילוסופי של המושגים הרלוונטיים תרם להבנה של מה שהיה ובהירות רבה יותר באופן בו אני מקיים את אלו היום. 

 

מתוך כך בחרתי לקחת חלק בכנס למיניות ויחסים אלטרנטיביים - רצון לעזור ולשתף בצורת החשיבה הזו. המגע שלי עם עולמות הבדסמ אינו קהילתי במיוחד, אלא אינדיוידואלי, ועדיין יש ערך עצום בעיניי להשתמש בקהילה כמקור לידע ושיתוף מידע, במיוחד על מה ש"לא מדברים עליו".

 

בהרצאתי ננסה להבין ביחד מה זה אוטונומיה ולמה היא חשובה לנו גם במיטה דרך דוגמאות וניסויי מחשבה שונים. אני מקווה שההצצה לדרך החקירה העצמית הזו תוכל לעזור בהבנה על איזו נקודה אנחנו מנסים ללחוץ כאשר אנחנו מסכימים לקיים אקט מיני כזה או אחר, ושזה יוכל להשתקף מעשית עם הפרטנרים/ות שלהן.

 

https://bit.ly/3xyXI0u

 

לפני שנה. 20 ביולי 2022 בשעה 11:25

שלי בלוך משתפת:

 

מאז ומתמיד אני עוסקת בסוגיות של שוויון מגדרי, צרכי נשים וכדומה. היום אני עובדת בהייטק וכמנהלת קהילת FemTech Israel - Technology & Innovation For Women עוסקת בחיבור בין סוגיות מגדריות וטכנולוגיה. 

 

החלטתי להביא את הנושא לכנס מכיוון שאפליקציות היכרויות הפכו לחלק (כמעט) בלי נפרד מחוויית ההיכרות בימינו, בטח ובטח בקהילות האלטרנטיביות ולכן זה חשוב (ומעניין!) ללמוד איך הן משפיעות על החוויה של כל אחד ואחת מאיתנו.

 

קצת על ההרצאה:

 

למה לא מספיקה לי אפליקציית היכרות אחת?

 

אפליקציות ופלטפורמות אונליין אחרות, הפכו לחלק בלתי נפרד מחווית ההיכרויות בשנים האחרונות. 

האם האפליקציות שינו את חווית ההיכרות? האם השימוש בהן נעים לנו? האם הן מקלות על חווית ההיכרות?

בהרצאה נדבר על UX - חווית משתמשות.ים; האופן שבו העיצוב של אפליקציות משפיע על החוויה של כל אחת ואחד מאיתנו, לטוב וגם לרע. נבחן באופן ביקורתי מה האפשרויות שהן מציעות לנו, אילו מסרים מוטמעים בהן ועד כמה הן משרתות את המטרות שלנו.

 

שלי היא סוציולוגית, מנהלת מוצר וחוקרת UX. מייסדת קהילת FemTech-IL, קהילה מקצועית שעוסקת בקידום חדשנות ופתרונות טכנולוגיים עבור צרכי נשים ובהתאמה לצרכי כל המגדרים.

 

Shelly Bloch

 

https://bit.ly/3xyXI0u

לפני שנה. 18 ביולי 2022 בשעה 18:06

תומא דאב משתפת:

 

אני בחרתי להשתתף בכנס ולהרצות על קינק בהריון מכיוון שזה נושא שאין עליו מספיק מודעות ומידע בעברית, ונשים בדסמיות רבות שרוצות להרות צריכות לדעת מה ניתן לעשות בבטיחות.

 

תקציר ההרצאה: הגוף משתנה מאוד בהריון, ואיתו גם הנפש. נלמד מה אפשר ורצוי לעשות במהלך ההריון, וממה כדאי להימנע. 

 

תומא דאב היא בלוגרית בתחום הקינק, אקטיביסטית, מנהלת "מרחב בטוח לבדסמ" ואמא לתינוק שובב.

 

29.7 - בזום. ניתן יהיה לצפות בהרצאות מוקלטות גם לאחר הכנס. 

 

תלם משלנו: כנס ZOOM על מיניות ויחסים אלטרנטיביים 

Tomah Dav Tomah the Fetish Explorer

 

https://bit.ly/3xyXI0u

 

לפני שנה. 18 ביולי 2022 בשעה 14:34

טלי זמיר וליאת ליליאן משתפות:

 

למה בחרנו להשתתף בכנס הזה? כי אנחנו מאמינות שמיניות לא צריכה להיות בצל ובבושה ,אלא שיש מקום לכל המגדרים, הדעות, הפרקטיקות והסגנונות ולכן רוצות לקדם את כל מה שנחשב כ אלטרנטיבי היום להיות באור כמו כל השאר. 

 

שיוויון זכויות ומעבר לו. ללא הסתרה ובושה.

 

אנחנו מאמינות שהתמסרות היא כלי מרכזי ללימוד של הכרת העצמי ויכולת להתמודד עם מסע החיים בדרך מיטיבה יותר. 

בהרצאה נדבר על המנעד בין שליטה והתמסרות ואיך כל אחת מהן משפיעה עלינו בחיי ביום יום. נחקור איך מופע המיניות בחיינו אפשר לתרגל גם בחלקים אחרים שאינם קשורים ישירות למיניות.

 

תקציר ההרצאה: הריפוי שבהתמסרות (BDSM) – דוסטויבסקי :״ אין דבר יותר מרפא לבן באנוש מאשר למסור את הכוח שלו״. השוני בין לקיחת הכוח לבין מסירה שלו בצורה מודעת ובטוחה , יכול לגרום לתחושת העצמה אישית עמוקה, עונג וריפוי. להכיר בהבדלים בין שליטה מדומה לבין שליטה פנימית אמיתית ואת ההשפעה שלה על מגוון האספקטים בחיים דרך מופע המיניות שלנו.

 

טלי זמיר וליאת ליליאן, מטפלות גוף נפש דרך מיניות מודעת ומקודשת, טנטרה, תקשורת ומשחקיות. 

מנחות קבוצות של התפתחות אישית דרך מיניות. 

מנחות ערבי תוכן ותירגול לזוגות וליחידים.ות. 

 

Tali Zamir Liat Lilian Levi

 

https://bit.ly/3xyXI0u

 

לפני שנה. 17 ביולי 2022 בשעה 15:10

אלי דום משתף:

.

בחרתי להשתתף בכנס כי אני מאמין שהמרכז למיניות אלטרנטיבית הוא מרכז שמהווה תבנית ערכים ובית מאגד למגוון למגוון הצבעים שיש בקהילות מיניות אלטרנטיביות. יוזמה כמו הכנס תלם משלנו בקהילה הבדס"מ, קינק והפטיש הינה חשובה מאוד. היא מעניקה ביטחון, ידע והתפתחות לחברי הקהילה. 

אני רואה בזה ברכה לקהילה שלנו.

 

אני מנהל קבוצות קהילה בדסמ ובלוג ואתר תוכן, בא מתוך אהבת אדם לתחום, הראייה שלי היא שמיניות היא בוערת בכולנו ומפגש עם אנשים זה הדבר הכי מפתח שיש.

 

ההרצאה שלי תעסוק בהשתלבות יחידים וזוגות בעולם הבדס"מ מניסיוני הרב בקהילות וירטואליות ולא וירטואליות איך להכיר איך להיתמע איך להתמקצע מנקודת מבטי.

Eli Dom בדס"מ ורגש

https://bit.ly/3xyXI0u

 

 

 

לפני שנה. 15 ביולי 2022 בשעה 18:53

מיכל צוקר משתפת: 

 

אני פוגשת המון בקליניקה זוגות שמעזים להביא סקרנות אל תוך הקשר המיני שלהם ומגלים שיש בהם כמיהה למיניות אחרת, מיניות שונה מזו שרואים בסרטים ההוליוודיים. רוב הזוגות הללו נמצאים בארון. הם חוששים לדבר על זה. 

 

רבים מהם חוששים להעלות את זה בפני בני הזוג שלהם, ונוצרת הסתרה והתרחקות בתוך הקשר. אצל אחרים שני בני הזוג יחד מתמודדים עם חיים בתוך ארון.

 

למה שזה יהיה ככה? למה שירגישו רגשות אשמה? האם הם באמת לא בסדר? האם הם לא אנושיים? הרי הכמיהה הזו לבדסמ כל כך שכיחה ואתם יודעים - זה לא מדבק 😉

 

למה לא נוכל, כחברה, להכיר בכך שיש יותר מדרך אחת נכונה לנהל זוגיות ויש יותר מדרך אחת נכונה להיות מיניים בהסכמה?

 

לכן כל כך שמחתי כשהזמינו אותי להרצות בכנס המעולה שיהיה בסוף החודש ויעסוק במיניות אלטרנטיבית. 

סוף סוף מותר לדבר על זה. מותר לבוא ללמוד על זה. ללמוד איך לדבר את זה. ללמוד איך להתנהל בתוך קשר שיש בו כמיהה למיניות אלטרנטיבית של אחד או של שני בני הזוג.

 

מיכל צוקר 

תלם משלנו: כנס ZOOM על מיניות ויחסים

אלטרנטיביים

https://bit.ly/3xyXI0u

 

לפני שנה. 15 ביולי 2022 בשעה 13:05

מיה מגנט משתפת:

 

מיה מגנט

מיה מגנט

אני מרצה בכנס כנס משלנו על טכנולוגיה וכיצד היא יכולה להיות כלי לפיתוח מיניות אלטרנטיבית. אני מחנכת מינית שעוסקת בחיבור בין אינטימיות וטכנולוגיה והיה לי ברור שאני רוצה למצוא את הזווית הנכונה לדבר על הנושא הזה בכנס. אחרי הכל... הקשר שלנו עם המכשירים הסובבים אותנו רק ילך ויתחזק בעתיד, אז אנחנו חייביםות ללמוד איך להשתמש בהם כדי להגביר אינטימיות ומיניות בריאה.

 

https://bit.ly/3xyXI0u

לפני שנה. 15 ביולי 2022 בשעה 10:21

עמית פל משתפת:

 

רציתי להגיד כמה מילים על מיניות. אנחנו פשוט לא מדברים.ות על זה מספיק. אולי לא בכלל. אני לא מדברת על שיחת ההתפארות על הסקס האחרון שלי. אני מדברת על, למשל, שיחת סלון שבמקום לדבר על פוליטיקה או קורונה (מעניין שעל נושא האינטימי הזה לא היתה לנו בעיה לדבר) אנחנו נדבר על מיניות, על ארוטיקה. אולי קצת על פנטזיות. שיחה עמוקה, רצינית, קשובה. 

אני מאד מדברת על השיח הטיפולי. כמה פעמים ה"דבר" הזה היה בחדר ולא דובר עליו. והרי מטופלים.ות נמנעים מלדבר על מיניות עוד קודם כי חוששים.ות איך יתפסו. וגם לנו המטפלים.ות לא חסר. גם אנחנו נמנעים.ות מכך לא אחת. 

מילת המפתח היא "לנרמל" להעלות למודעות את השיח על מיניות ועל יחסים. מודעות של "אפשר לדבר על זה". אישית כבר הבנתי שבהרצאות על חיי שאני נותנת יש מקום לדבר על המיניות, המיניות שלי, על העולמות שלי. לקחת מה שלא מדובר ולנסות לנרמל. 

וזה גם מה שאנחנו הולכות לעשות ב 29.7 בכנס תלם משלנו: כנס אונליין על יחסים אלטרנטיביים . כנס על העולמות המרתקים של בדסמ וא-מונוגמיה. בו אנחנו החיים בעולמות האלו הולכים.ות לשתף מעולמנו ובהיבטים השונים שלו.

את התכניה ופרטים תוכלו לראות בתגובות הראשונות, אני אספר שהולכת לדבר על הקשר בין התהליך המגדרי שלי לבין החלק החשוב של העולמות עליהן כתבתי בתהליך הזה. יהיה מעניין. הכל יהיה מעניין.

 

י

 

https://bit.ly/3xyXI0u

 

 

 

 

לפני שנה. 14 ביולי 2022 בשעה 19:18

מורן בודנר משתף:

ביום שישי בעוד שבועיים בתאריך 29.07 יתקיים כנס ייחודי מסוגו – כנס מיניות ויחסים אלטרנטיביים.

למה צריך כנס כזה? כי החוויה האנושית מגוונת וצבעונית. ניתן לראות את זה לאורך ההיסטוריה ועל פני תרבויות שונות – אין דרך אחת בלבד לקיים יחסי מין או להיות במערכות יחסים. האדם הוא יצור יצירתי, שאוהב ליצור את עצמו ואת יחסיו עם אחריםות מחדש שוב ושוב ושוב. כל עוד אותם היחסים נבנים בהסכמה, אין סוף למה שנוכל ליצור בתוך חיינו מתוך עונג ושמחה.

למה בחרתי להשתתף דווקא בכנס הזה? אני רוצה לחיות בעולם אמיץ, כנה ורב-גוני. אני רוצה ללמוד עוד על עצמי ואיך אני יכול להעמיק את מערכת היחסים שלי עם עצמי, עם המיניות שלי ועם אחריםות שמשמעותיות בחיי. אני צריך את הכנס הזה לא פחות משהכנס צריך את הידע שלי, שכן גם אני אדם שנמצא בהתפתחות אישית, ונכון להיום אין לי כמעט איפה ללמוד. ותכלס, מי מאיתנו באמת למדו מיניות? מי כאן קיבלה הכשרה מסודרת לגבי מערכות יחסים? אני זקוק למרחב שבו יש א.נשים שמוכנותים ללמד אותי. ועל הדרך, גם לי ידע להעניק להםן.

איזה הרצאה אני אעביר? בכנס אעביר הרצאה (מוקלטת מראש) שנקראת "הריאיון הגניטלי: לתת קול לאיברי המין". הריאיון הוא דרך להכיר וליצור קשר עם כל סוגי איברי המין ללא מגע וללא שפיטה, בצורה מיודעת טראומה וקוויר-פרנדלית. ניתן להשתמש בשאלות שבראיון לבד עם עצמנו, כחלק מעבודת גוףנפש עם איש.ת טיפול, או בין שני א.נשים שמתכוונים.ות להיות באינטראקציה אינטימית. המטרה היא לתת לאיברי המין קול להשמיע את עצמםן באופן אקטיבי – מה הרצונות, הצרכים והתשוקות שלהםן.

למה בחרתי להרצות על הנושא עליו אני מרצה? בתור מי שעבר את הריאיון הגניטלי בסדנאות עומק גם כנשאל וגם כשואל השאלות, ואחרי שהשתמשתי בזה ככלי טיפולי בקליניקה כדי לעזור למטופליי, נוכחתי שזהו כלי עדין ועוצמתי בו זמנית כדי להתקרב אל איבר המין, שהינו איבר אחד המשמעותיים בחיינו, אך שאנחנו ממעטים לפגוש לעומק. באופן כללי אנחנו מאוד מנותקיםות מגופנו, ואין מקום שזה ניכר יותר מאשר באיבר המין. אני מאמין שדרך אחת לריפוי מערכת היחסים שלנו עם איברי המין שלנו היא לדבר איתםן ולהקשיב להםן. בהרצאה תהיה לנו הזדמנות לחוות את זה עבור עצמנו.

Moran Bodner
מורן בודנר - מטפל גוף נפש קווירי.ת

https://bit.ly/3xyXI0u