בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

המרכז למיניות אלטרנטיבית - מופעל על ידי מרכז חברתי קהילתי בע"מ חל"צ (מוסד ללא כוונות רווח)

כאן תמצאו פרטים וחדשות הנוגעים לנו.
לפני שנתיים. 27 במרץ 2022 בשעה 17:36

🍒 30 ימים עברו מאז שהשקנו את קמפיין מימון ההמונים שלנו, ולמרות שלא הגענו ליעד שהצבנו לנו - הסיפור לא נגמר כאן! 🍒

בארבע השנים האחרונות היינו עסוקות בפיתוח ומתן שירותים עבור חברי קהילות המיניות האלטרנטיבית, שירותים שבאופיים הם מאוד אישיים ונוגעים במקומות רגישים. מטבע הדברים, מי שמקבל את השירותים שלנו לא בהכרח ירוץ לספר עלינו ולהפיץ את השמועה - שיש את המרכז למיניות אלטרנטיבית. ויש למי לפנות. בחודשים האחרונים יצאנו למסע אינטנסיבי ליצירת קשר עם הקהילה - מדמויות בולטות ומשפיענים, בעלי עסקים ועמותות, וכמובן - אתם.ן.

לפני שלושים יום יצאנו למסע לגיוס תקציב שנתי למרכז למיניות אלטרנטיבית. המטרה של הקמפיין הייתה לאפשר לנו להרחיב ולמקצע את השירותים שהמרכז נותן לכן.ם - הקהילה. השקת הקמפיין לוותה בהרבה חששות מצידנו, אבל גם עם המון תקווה ואמון ביכולת של הקהילה להתאחד סביב מטרה ולגרום לה לקרות.

לצערנו, לא הגענו ליעד הקמפיין שהצבנו, ומכיוון שמדובר בקמפיין של "הכל או כלום" לא נקבל את הכסף. אבל! התרגשנו בטירוף לראות את ההיענות מהקהילה: מעשרות בעלי עסקים ואמניות שתרמו לנו תשורות, דרך מאות האנשים שהפיצו את השמועה על הקמפיין וסיפרו עלינו מילים חמות, ועד כל מי שתרמו, התעניינו, והגיעו לאירועים. שיתוף הפעולה שלכן.ם כל כך לא מובן עבורינו, והוא נותן לנו הנעה להמשיך ולפעול.

אנחנו בטח לא מתייאשות, ובימים הקרובים תעלה לאוויר חנות פופ אפ אינטרנטית שבה תוכלו למצוא את כל התשורות שלנו באותם מחירים שווים. מי שתמך ותרם לקמפיין יקבל הערב עדכון במייל בנושא.

החנות תפעל עד 14.4, בדיוק בזמן לקנות מתנה לחג הפסח! 🎁 והפעם, כל ההכנסות ילכו לטובת פעילות המרכז למיניות אלטרנטיבית.

וכמובן, אנחנו במרכז למיניות אלטרנטיבית נמשיך לפעול למתן שירותים מותאמים, להפגת הסטיגמה וחיזוק המרחבים הבטוחים והכיפיים של הקהילות שלנו.


שי שפיצן ורחלי טל וחברי המרכז למיניות אלטרנטיבית.

 

 

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י