אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

המרכז למיניות אלטרנטיבית - מופעל על ידי מרכז חברתי קהילתי בע"מ חל"צ (מוסד ללא כוונות רווח)

כאן תמצאו פרטים וחדשות הנוגעים לנו.
לפני שנה. 25 ביולי 2022 בשעה 19:10

עובדיה יאמאן משתף:

הכנס עבורי הוא הזמנות להשמיע קול נוסף למגוון הקולות בחברה ובקהילה .
משנת 2018 אני משתף פעולה עם 'המרכז', יחד אנו פועליםות כדי לתת מענה יעיל, מקצועי ומיידי בנושאי הפרות הסכמה ובטיחות באירועי המיניות האלטרנטיבית השונים ובאמצעות צוותי די.אמ. שעברו הכשרה מאת 'המרכז' .
בכנס אשתף את נקודת מבטי על הפרקטיקות הגזעניות הממסדיות המופעלות כנגד המוחלשיםות בחברה, על "זליגתן" של אותן פרקטיקות לתפיסות סטריאוטיפיות חברתיות ואיך כל זה קשור לעבודת הדי.אמ ולהתמודדויות של א.נשים שחוו הטרדה \ תקיפה מינית אשר פנו לגורמי הממסד והאכיפה לקבלת מענה וקיבלו טראומה נוספת.

על ההרצאה ועל עובדיה:

גזענות ורב-תרבותיות במרחבים מיניים

הסללה אתנית וסגרגציה יוצרות חצצים ומגבלות בדרכים להבעה עצמית והגשמה מינית של מיעוטים אתניים. בהרצאה נבחן, מנקודת מבט סובייקטיבית ואקטיביסטית של גבר יהודי-ערבי שגם עוסק בפיקוח על מרחבים מיניים, אילו חוויות עשויות לנבוע מזהות זאת, כיצד אפליה זאת מתבטאת ומה יכול להועיל בהתמודדות אישית ומקצועית. אשתף את נקודת מבטי כחלק מהפריפריה החברתית ואעלה הרהורים ומחשבות על דרכים להתמודדות עם סוגיות חברתיות בקהילות מיניות. האם ישנן דרכים נוספות להתמודדות עם מטרידניםות בחברה, מלבד רשימות שחורות, חרמות ונידויים? בהרצאה אשתף את נקודת מבטי כחלק מהפריפריה החברתית, הרהורים ומחשבות על דרכים להתמודדות עם סוגיות חברתיות.

עובדיה יאמאן, צורף מסורתי. מנהל הפקות באירועים בעלי אוריינטציה מינית מ-2012. מתנדב במרכז למיניות אלטרנטיבית ומייסד קורס DM – להכשרת א.נשים למניעה ומענה מידי במקרה של הפרות הסכמה ובטיחות באירועים חברתיים.

Ovadia Yaman

 

https://bit.ly/3xyXI0u


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י