שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

המרכז למיניות אלטרנטיבית - מופעל על ידי מרכז חברתי קהילתי בע"מ חל"צ (מוסד ללא כוונות רווח)

כאן תמצאו פרטים וחדשות הנוגעים לנו.
לפני 5 שנים. 27 בספטמבר 2018 בשעה 16:33

קהילה יקרה,

מרכז חברתי קהילתי בע"מ (חל"צ) המפעיל את המרכז למיניות אלטרנטיבית, הוקם על מנת לתת מענה ושירות לצרכים שעולים מתוך קהילת הבדס"מ/פטיש וקהילות נוספות.

הנושא של פגיעות מיניות בתוך קהילת הבדס"מ והפטיש עלה כנושא בולט מאוד מבחינת מספר הפונים לשירות בעקבות חוויית פגיעה. במיוחד נראה כי נשים שהן חדשות בעולם הבדס"מ פונות על רקע זה. מתוך 34 הפניות שהגיעו למרכז בנושא חוויית פגיעה מינית מינואר 2018, 23 פגיעות קרו בתוך מסיבות. מתוך 11 הפגיעות האחרות, 6 פגיעות נחוו מידי אדם שהפונה הכיר/ה במסיבה.
רוב מכריע מהפונות סיפרו שהן לא מרגישות בטוח לחזור למסיבות ולמסגרות אחרות, בין אם בגלל הטיפול של המארגנים במקרה ובין אם מתוך פחד מתגובות חברים בקהילה.

מכיוון שכמות הפונים למרכז בנושא חוויות פגיעה במסיבות היא גדולה מאוד (אחת לשבוע וחצי בממוצע) ומכיוון שפנו מספר ייזמים שהקימו פרויקטים שקשורים למניעה וליווי פגיעות מיניות במסגרת בדס"מ, הוחלט על ידי הדירקטוריון של החל"צ כי נושא הפגיעות המיניות הוא הנושא העיקרי שעומד כיום על הפרק. במסגרת זה החל"צ תעשה מאמץ ליצירת סביבה בטוחה יותר במסגרות, בין השאר על ידי פיתוח והנגשת כלים למניעה ולהתמודדות בזמן אמת ועל ידי מתן תמיכה וליווי עבור נפגעים וגם עבור מי שסופר עליהם שפגעו.

מארגני הליינים נקראו לישיבת חירום בנושא, בהתראה קצרה מאוד, על מנת לבחון דרכים לשפר את המצב בשיתוף פעולה, שני ליינים שלחו נציגים-שומעים. (סיכום הפגישה יפורסם בהמשך)

אנחנו פונים לכל בעלי התפקידים במסגרות הבדס"מיות (מסיבות, מאנצ'ים, סדנאות וסטודיואים) ולחברי הקהילה פה באינטרנט לחבור אלינו במאמץ ליצירת סביבה בטוחה ולתמיכה במי שנפגעו. ניתן לפנות אלינו בכל מקרה בטלפון או ווצאפ 0559246524 – זה איננו מספר חירום, אבל אנחנו נשתדל לענות בכל שעה.

בנוסף אתם מוזמנים לפנות ולהפנות אלינו
בטלגראם - @ASCenter
או בקיק - @ASCenter.il

אם אתן/ם או מישהו שאתן/ם מכירות/ים נפגע במסיבה, אנא הפנו אותם אלינו בהקדם – כל המידע בשיחות עם המרכז כפוף לחיסיון.
בנוסף אנחנו פונים אל הקהילה להצטרף אלינו למאמץ להפחית את כמות הפגיעות ולספק מענה על ידי התנדבות ובעתיד גם בתרומה. ניתן ליצור קשר עם מנהל המרכז בטלפון הנ"ל או בדוא"ל manager@altsex.org.il

המרכז ימשיך להפעיל גם שירותים ופרויקטים נוספים שאינם קשורים בפגיעות מיניות.

יובהר כי המרכז רואה חשיבות גדולה לקיום המסיבות והמסגרות האחרות וכי אנחנו נשאף לעבודה משותפת בגישה חיובית.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י