שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

אהבה

לפני 3 שנים. 27 ביוני 2020 בשעה 8:25

הברמן החמוד בדיוק הלך. נראה לי שיש לי מעריץ חדש. מקווה שיצא לי מזה עוד הרבה. היה נחמד עם הברמן בסך הכל. זין נאה ורצון להוכיח את עצמו, אז הוא עשה את הקטע הפורנוגרפי של לרדת לי המון זמן ואז לזיין לי את הפה ואז לזיין אותי מיסיונרי ואז בדוגי ואז להפוך על הצד ואז להרכיב אותי ואז להפוך אותי לריברס קאוגרל ואז דוגי שוב ואז מיסיונרי שוב ואז דוגי שוב ואז להוריד קונדום ולתת לי למצוץ ואז זיון שדיים ארוך ואינטנסיבי . אז השלמתי כבר את הפנטזיהכשביקשתי שיגמור לי על הפנים. הוא גמר בין השדיים שלי, חצי השפריץ לי לתוך הפה וחצי על הסנטר והשדיים. השפיך היה דליל.

הפילוסוף מאוד מאוד בקטע של סקסטינג. הוא קיבל את הפוסט הקודם בוואטסאפ ושלח לי בבוקר הודעות חרמניות. עכשיו אני שולחת לו תמונות של איך הכוס שלי נראה אחרי שהיה מלא במשך כמה שעות רצוף. הוא קיבל גם את כל העדכונים שכתבתי כאן. הוא מתוסכל מינית אבל אני לא יכולה לבוא כי זה סופ"ש שלו עם אשתו.

כשאני בתקופות של מאניה אני גם ישנה פחות. הסתפקתי בשלוש שעות הלילה. לא יודעת איך ארדם שוב. צריכה שיגמרו אותי היום. אלה הרגעים שאני הופכת לטורפת. עוברת על אנשי הקשר בטלפון ותוהה את מי מהם לשלוף, או אולי לרדת לרחוב, להתכופף ולהרים את החצאית ושפשוט מי שעובר ידפוק אותי וימשיך הלאה.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י