סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אהבה

לפני 3 שנים. 27 ביוני 2020 בשעה 12:11

אני בוערת. מתחברת לכאן פעם שלישית היום, זה כאילו המוח שלי לא מפסיק לרוץ. לאהוב אין מושג, ובטח יהיה בהלם מוחלט כשישמע את הכל.

אזהרת טריגר לפנטזיית אונס שמומשה.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

הלכתי עכשיו לדוש מהפוסט לפני ארבעה חודשים, התכוונתי לכתוב עליו פה כבר בעבר, על הפגישה בינינו ועל איך הצגתי את עצמי בפניו. זה עניין לסדרת פוסטים ארוכים ומעוותים במיוחד. היום הגענו לשיא מסוים. כבר הרבה זמן שהוא עושה לי grooming, רק בלי הקטע הגילאי, רק עם הקטע של לחנך בחורה פחות מנוסה. באתי אליו בלי אזהרה וביקשתי לקחת את השרשרת שאיבדתי שם בפעם האחרונה שהייתי. כן, באמת איבדתי אותה, כבר עשיתי דברים כאלה בכוונה בעבר והפעם זה היה באמת. מה שכן, חיכיתי להזדמנות הראשונה לפני שבאתי לדרוש אותה בחזרה. והבנתי שהיום זו ההזדמנות.

אז הוא פתח את הלדת, היה מופתע למדי, אפילו בשוק, ומיד הניח שאני שם להזדיין. אמרתי לו שאני רק לוקחת את השרשרת וזזה. הוא אמר לי שלפחות אכנס, נכנסתי במבט חסר סבלנות ומרוגש ואמרי לו "הנה, נכנסתי, תביא את השרשרת." באותו הזמן אני לובשת ג'ינס גזור קצר וחולצה בלי שרוולים. עדיין בלי כלום מתחת לחולצה. יש לה מרקם כזה שקצת מסתיר את הפטמות, אבל ברגע שאני זזה זה ברור לגמרי שהם קופצים בחופשיות. הדוש הסתכל עלי מכף רגל ועד ראש. שילבתי ידיים מתחת לציצים בניסיון להיראות מבויישת. הוא ההזמין אותי לשבת, ואמרתי לו שאין לי זמן, מחכים לי. הוא שאל מי מחכה, אמרתי שחברה. הוא שאל אם היא יפה. נחרתי בצחוק ואמרתי היא לא בליגה שלך. הוא חייך ואמר "אז מי בליגה שלי, בחורה כמוך? והיא לא?" אז הלכתי לחפש את השרשרת איפה שהשארתי אותה, שזה על השידה ליד המיטה שלו. כמובן שהיא לא היתה שם. אז הוא הלך להביא אותה והתקרב מאחורי. ובהפתעה שם לי את השרשרת על הצוואר. כמובן שחיכיתי עם הגב לדלת שיתקרב, אבל המגע של המתכת על העור עדיין גרם לי לקפוץ. הוא בתגובה חיבק לי את המתן ביד אחת, ובזמן ששאל אם הכל בסדר כף היד שלו עלתה לתפוס לי את הציצי. השניה עדיין עם השרשרת על הצוואר. עצרתי והייתי קפואה לרגע. הוא מישש לי את הציצי. מיד הרגיש שהפטמה קשה. שפשפתי את האגן לאחור על הזין שלו. הוא כבר היה קשה.

הוא זרק את השרשרת על המיטה. "קחי" הוא אמר. אמרתי לו שהוא מניאק וזחלתי קדימה לקחת אותה, כמובן ששניה אחרי זה הוא עלי, מרתק אותי למטה, מתחיל לפתוח לי את הכפתור של הג'ינס. התחלתי להיאבק וקלטתי שאני חזקה מספיק להשתחרר אז הייתי פסיבית יותר.ניסיתי להתפתל מדי פעם, הראיתי לו איפה אני עדיין מסוגלת להשתחרר, הוא חיזק והידק את האחיזה איפה שהיה צריך. בינתיים שחרר את הזין והוריד לי מכנסיים ותחתונים, והתחיל ללחוץ עם הזין על התחת שלי. לזה באמת לא ציפיתי - לא היה לו קונדום ולא הייתי מוכנה לאנאלי. אז לקחתי את זה כמו ילדה טובה ואמרתי לעצמי שאני אמיצה. הוא התחיל לחדור בהדרגה (תודה לאל) ובמהרה זיין אותי בכוח. רוב הסקס בינינו תמיד היה בלי שנתתי רשות, אבל היום החלטתי שאני רוצה שייקח אותי באכזריות וכך היה. בסופו של דבר גמר לי על התחת והגב. כשקמתי משם כולי סמוקה הוא התקרב וסגר את השרשרת על הצוואר, אמר שנראה טוב עלי ושלח אותי ללכת. הקושי נתן לי זמן להתנגב ולהתלבש. בסוף חיכה לי עם הדלת פתוחה ונתן לי סטירה בתחת כשכבר הייתי בחדר מדרגות. כל הזמן הזה אני עם פרצוף של רצח בעיניים. במכונית בכיתי קצת ושלחתי לו הודעה כועסת. אני רטובה לגמרי והולכת לאונן על זה. מקווה שהוא יאונן על זה גם.

Ginro​(אחר) - מצויינת , כותבת כ"כ מדויק ממש מרגיש את הסיטואציה
לפני 3 שנים
גבר סנדוויץ​(אחר) - כתיבה נהדרת
לפני 3 שנים
Shu shu - אוףףףף
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י