בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אהבה

לפני 3 שנים. 24 בספטמבר 2020 בשעה 17:25

היה מפגש משפחתי עם ריחוק חברתי בפארק לפני חודש בערך. היה שם החייל. הוא כבר לא חייל ממזמן... חזר מטיול ארוך ועכשיו מתחיל ללמוד, ועדיין גר אצל ההורים שלו. דיברנו קצת, היה נחמד מאוד. איכשהו הוא נהיה גברי יותר, עם טיפה יותר שרירים, שיער ארוך ופרוע, זקנקן, די מוצלח בסך הכל.

שלחתי לו הודעה: זוכר את הפעם ההיא שנפגשנו בפארק ליד הבית שלי?
הוא הסמיק ועשה לי "כן" עם הראש.
שלחתי לו: הזיכרון שלי קצת מעורפל, אולי תזכיר לי?

הוא הציע לי לצאת לטיול. זה היה קצת מוזר, הוא היה צריך לייבש את בן דוד שלנו בשביל זה, אבל המציא איזה משהו, לא יודעת מה הוא אמר לו בדיוק. יצאנו לשוטט קצת. הכל היה סלעים וקוצים. התמזמזנו קצת ליד אחד מהעצים, אבל לא היה מקום נוח להישכב בו. אז אחרי איזה עשר דקות חיפושים אמרתי לו להישען על גזע עץ, ירדתי על הברכיים והוצאתי לו את הזין מהג'ינס. לקח לו טיפה זמן להיעמד, אבל הוא היה יפה בדיוק כמו שזכרתי. אמרתי לו את זה בין מציצה למציצה. הוא חייך ומיד גמר לי בפה. בלעתי הכל. עוד ועוד טיפות זרע יצאו וינקתי את כולן בשקיקה.

הוא לא נשאר חייב. הצמיד אותי לעץ והתחיל לעשות לי ביד מתחת למכנסיים עד שרעדתי וצעקתי את שמו. הגמירה הראשונה היתה ככה כשאני עדיין לבושה. אחרי זה הוא לקח אותי באסרטיביות רבה לגדר אבן בקרבת מקום, כו]ף אותי קדימה וזיין אותי מאחורה עד שגמרנו ביחד. הייתי חייבת לטעום את הסוף של הגמירה השניה, מעורבבת עם הטעם שלי. הוא היה מותש בשלב זה.

הלכנו להתנקות קצת בשירוים הציבוריים, ניסינו להסתדר ולהסתיר את הלכלוך בבגדים והמצאנו איזה סיפור על כך שטיפסנו למטה על טרסות עד שהגענו למקום אחר וכמעט הלכנו לאיבוד... הם האמינו כמובן, מי ידמיין את מה שבאמת קרה? כשהתחבקנו ונפרדנו אמרנו שניפגש, אחרי הכל הוא גר בתל אביב עכשיו. מאז ועד עכשיו לא דיברנו. אולי אחרי הסגר.

גבר סנדוויץ​(אחר) - איך אני אוהב את הבלוג שלך.
לפני 3 שנים
Coach - וואו
מסעירה
לפני 3 שנים
Hanuman - הבלוג הכי טוב בכלוב
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י