סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אהבה

לפני 3 שנים. 27 בספטמבר 2020 בשעה 7:02

והפעם למשהו קצת שונה...

 

בחודשים האחרונים אני מרגישה שאני מוצפת בסיפורים ועדויות והתגלויות של תקיפה מינית, ניצול מיני, הטרדה, אונס, וכל זה מכל כיוון... חברות מספרות לי, בתקשורת סיפורים בלתי נגמרים מכל כיוון, גם בכמה קהילות שאני נמצאת בהן דברים עולים ומטלטלים את כל המשתתפים. לפעמים אלה ספורים מלפני עשר שנים או חמש עשר שנים שעולים לפתע.

יש משהו מזעזע בלשמוע את הסיפורים האלה אבל גם מנחם, במידה כלשהי. לדעת שחברות סומכות עלי, ושנשים מהקהילה מרגישות שישלהן קול וגב ותמיכה מאיתנו, ואנחנו נותנים, ותומכים ומנסים לתקן וליצור עולם טוב יותר.

וזה מרגיע גם במקום פנימי יותר, שמפחד שאולי לא נותרה בי אנושיות מתחת לכל הסטיה. הבדס"מ שלי קשור מאוד להשפלה ואלימות מינית ופערי כוח ותרבות האונס ולפעמים זה פשוט מפחיד אותי, אני נשארת ערה כל הלילה עוברת שוב ושוב בראש על תרחישים שעשיתיועל פנטזיות שאני עוד רוצה לממש. ברגעים מסוימים אני מתחרמנת מזה בטירוף ומאוננת בלי הפסקה, רגעים אחרים אני פתאום נגעלת. מעצמי ומהעולם שסובב אותי וגרם לי להיות כזאת. ואז לשמוע כאלה ספורים, לפתע גורם לי להבין שכן, יש דברים מעבר לגבול בשבילי, דברים שלא אהיה מוכנה לסבול, גם אם בגדתי בעקרונות שלי הרבה פעמים בעבר. סיפורים שמצמררים אפילו את הבשר שלי, ולא עושים לי שום דבר טוב, לא פיזית ולא נפשית. גבולות גזרה שכאלה. אלימות כנגד נשים. כנגד ילדים. ניצול רגשי. ניצול מיני.

זה עולה שוב ושוב, וקשה להימנע מהחדשות והסיפורים והשמועות, וזה מעיק. אבל אנחנו חייבות וחייבים לשמוע, כי אם אני מגיעה למצבים קיצוניים עם אנשים כמו שני מגיעה, אני חייבת לדעת שאני חיה בעולם בו אני מסוגלת לדרוש את הביטחון שמגיע לי, ואני חייבת לדעת שאני באה לזה ממקום שיש לו גבולות כלשהם.

זהו, זה היה הנאום שלי בנושא. :)

גבר סנדוויץ​(אחר) - מאוד מזדהה איתך. כגבר, אני בוחן את מחדש שוב ושוב את כל הרגעים ה״לא ברורים״ האלה. איפה חציתי גבולות ופגעתי... התמודדות לאקלה אבל חשובה. לפני 15-25 שנה לא היינו מספיק במודעות.
לפני 3 שנים
Sharoman​(אחר) - נאמר שאין אישה שלא עברה איזושהי תקיפה או הורדה מינית הצורה כזאת או אחרת.
עצוב ככל שזה יהיה ועם כל הזכאות למוות איטי וכואב שמגיע לכל אותם גברים שרואים בני אדם כחפצים, המצב שלך וצבע החיפושים שלך שונה בהגדרה.
יש הבדל עצום בין להיות עם אדם שאת סומכת עליו מספיק כדי להעניק לך את תחושות או צרכים שמגיעים מעומק עמקי העומקים של נשמה שלך, כאלה שאת הקושי מודעת לקיומם שלא לדבר על להודות בהם. אדם שאת מרגישה שאת יכולה להתמסר לו במלואך כי הוא זה שיביא אותך לקצה הגבולות שלך יראה לך שהם רק ההתחלה, לבין תת-אדם שלא רואה אותך, לא מייחס לך חשיבות או מייחס לעצמו כוחניות, אלא פועל מחוסר מחשבה ולמעשה לא יותר מאשר מהאינסטינקט הבסיסי ביותר ב כמו מאין ייצור חד תאי בעל מודעות מוגבלת בזמן שהוא אוסף חלקיקי מזון מהסביבה שלו משום שאין לו שום תכונה גבוהה יותר של מחשבה או חשיבה.
נשים (וגברים) שנהנים מהבדלי כוחות, הגבלת חופש או שיחרור מתוך חולשה לעולם לא צריכים להשוות את עצמם לתתי זבלים בעלי מודעות אפסית שלא מסוגלים להבין למה להרים את מכסה האסלה בבוקר.
את לא קורבן בדיוק כמו שהשותפים שלך לא תוקפים וכל דימיון בינהם למה שאת מתארת כאן מבוסס על פעולות פיזיות בלבד, בדומה לכל שאר תחומי הבדס"מ שנעשה מתוך הסכמה מלאה של כל המעורבים בדבר ולטובת הנאתם בלבד.
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י