לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אהבה

לפני 3 שנים. 3 באוקטובר 2020 בשעה 23:57

לקח לי בערך שבועיים לסיים לכתוב את זה...

לפני חודש בערך האהוב בא הביתה. פגשתי אותו בכניסה. לבשתי ג'ינס קצרים וגופיה. התחבקנו חיבוק זריז ונתנו נשיקה על הלחי. הצעתי לו כוס סודה קרה, הוא לקח ולגם ממנה לאט. נשענו על השיש. שאלתי אותו איך הוא מרגיש ומה שלומו. הוא סיפר לי שהוא כנראה עובר לתפקיד חדש בעבודה, קידום שני בתוך שנה וחצי בערך. חייכתי ואמרתי לו שאני שמחה לשמוע. התיישבנו על הספה. הוא הניח את הכוס על השולחן. דאג לשים תחתית מתחת, למרות שזה לא חשוב לי בכלל, אלא רק לו. הנחתי רגליים בחיקו והוא התחיל לעסות אותן וללטף לי את הקרסוליים. סיפרתי לו מעט על מסיבת זום שהייתי בה יומיים לפני, למרות שהיה די משעמם, וסיפרתי לו שהחלפתי פסיכולוג והחדש יותר טוב. היד שלו ליטפה את הירך שלי בשלב הזה, ואני החלקתי מעט קדימה והשמעתי קול מרוצה. הוא פתח את כפתור הג'ינס והתחיל ללטף אותי בין הרגליים. היה לו קשה להגיע אז השתחררתי מהג'ינס וזרקתי הצידה. האצבעות שלו היו על התחתונים שלי, מלטפות ואז אוחזות יותר בחוזקה, משפשפות מבחוץ בתנועות חזקות ואיטיות, בדיוק כמו שאני אוהבת. התפתלתי על הספה, הרגליים שלי נפשקו והעיניים שלי נעצמו בזמן שהוא הביא אותי לאורגזמה ראשונה. התנשמתי וחייכתי עליו מבעד לעיניים חצי סגורות. הוא חייך אלי, חיוך עצוב אך מלא אהבה, והמשיך ללטף אותי בעדינות. הרגשתי גלים של חום נעים יוצאים מהדגדגן שלי ושוטפים לי את כל הגוף.

התרוממתי והתכרבלתי לצידו. הוא היה לא לגמרי נמרץ. החלטתי לפתוח לו את הריצ'רץ' במכנסיים ולהוציא לו את הזין. עשיתי לו ביד כמה זמן. הוא נאנח והניח ראש אחורה. ירדתי למטה והתחלתי למצוץ. היד שלו כמעט מיד הונחה על העורף שלי והתחילה לדחוף אותי למטה. נחנקתי לו על הזין. כמויות הריר שירדו השאירו שלוליות על המכנסיים שלוו. הוא דחף חזק עד שהזין שלו נכנס לי לגרון והחזיק ככה כמה שניות בכל פעם, עד שהשתנקתי והתרוממתי למעלה. אבל הוא לא נתן לי להוציא את הזין החוצה בכלל. זה נמשך כמה זמן עד שהייתי במצוקה. ירדו לי דמעות. נחנקתי וכמעט הקאתי. הוא התרומם והתחיל לזיין לי את הפה בעמידה, חזק ומהר, בזמן שאני מנסה להתגונן ולהתאושש, אבל הוא לא מרשה לי. החזיק לי את הקוקו מאחורה. הוציא את הזין מדי פעם רק כדי לתת לי סטירה מצלצלת. בטירה השלישית התחלתי לדמוע חזק ולהתייפח. הסתכלתיעליו ועשיתי "כן" עם הראש והעיניים. הוא ירק עלי. נתן לי סטירה חזקה עוד יותר. זרק אותי על הספה והלך לחדר השינה להיא דילדו גדול.

הוא הוריד לי את התחתונים והתחיל לזיין אותי באצבעות ובדילדו לסירוגין. האצבעות משכו החוצה ולמעלה על נקודת הג'י. אחרי כשתי דקות השפרצתי. נתזים של נוזל השפריצו על כל הירכיים והבטן שלי. כמה הגיעו עד לציצים. הוא הניח אותי בתנוחה שאהב, עם התחת על המשענת של הספה, והמשיך לחפור בי עד שהשפרצתי שוב, הפעם השפרצתי לעצמי על החזה והפנים. הוא זיין אותי בתחת בזמן שהדילדו קבור לי בכוס, כל תנועה שלו קדימה דחפה את הדילדו יחד עם הזין לשני הפתחים. היה חשוב לו להדגיש את המעמד, ולחזור לכל הלהיטים הגדולים ביותר שלנו, לקט לדורות. בזמן הזה כבר מיררתי בבכי. כשהרגשתי התייפחות חזקה במיוחד תפסתי את הכרית וצעקתי לתוכה. הוא הצליף לי בציצים, חזק, צבט את הפטמות, תפס אותם ולש בעוצמה רבה, באופן שהשאיר סימנים אדומים. כשמשך את הזין החוצה וגמר עלי הרגשתי הקלה אדירה וגם אובדן. הוא סטר לי בישבן וישר על הכוס כמה פעמים. האחרונות היו חזקות ושרפו. בכיתי חזק אחריהן. כמו שלא בכיתי הרבה זמן.

נשארתי על הספה בזמן שהוא ליטף אותי. נישק אותי. ליטף לי את השיער. לחש לי מילות אהבה. הלך להביא לי מגבת וכוס מים. שמתי את המגבת בצד.לא רציתי למחוק שום זכר שנשאר ממנו. ואז הוא קם ואמר שהוא ממהר. קמתי ברגליים רועדות והראיתי לו איפה הארגזים האחרונים עם החפצים שלו. הוא לקח אותם בשתי נגלות. בפעם האחרונה שיצא מהדלת הזרע שלו כבר הפך לדליל ושקוף והתחיל להתייבש. הסימנים האדומים הפכו לחזקים יותר. הוא עצר והביט בי למשך שניות ארוכות ואז הלך. לא התקלחתי או התנקיתי באותו היום. לא ניקיתי מאז את כתם הזרע שעל הספה. ומאז אני לבד.

סלפי​(שולטת) -
עדכון מרתק.
עכשיו אני יכולה להירדם בשקט.
לפני 3 שנים
פרחחית​(מתחלפת) - מה מנע ממך להירדם לפני כן? :)
לפני 3 שנים
Angelo - כוחה של אהבה ..
לפני 3 שנים
spankindan​(שולט) - אאוץ'.
לפני 3 שנים
The Libertine - הפרידה, הלבד אולי קיימים
אבל הזכרונות אוייי הזכרונות לעולם הם נשארים 🔥
דרך צלחה
🔥🔥🔥🔥🔥
לפני 3 שנים
מינטאורוס - וואו. חזק.
לפני 3 שנים
גבר סנדוויץ​(אחר) - ❤️ מגרה ועצוב
לפני 3 שנים
Venomous - 🖤
לפני 3 שנים
תהום{Venus in F} - אוף כמה עצוב 💓
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י