צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אהבה

לפני 3 שנים. 24 באוקטובר 2020 בשעה 3:00

בלילה של ראש השנה הלכתי לבקר את השכנה מלמעלה. לא ראיתי אותה מאז שהאהוב עזב את הבית כמה שבועות לפני. ידעתי ממנו שהם כבר לא נפגשים, למרות שלא נפרדו או משהו. ומסרתי לה את החדשות, למרות שכמובן שהיא כבר יודעת ממנו, רק לא יכולה לגלות לי. היא הזמינה אותי לכוס תה, דיברנו ושפכתי את הלב, בשלב מסוים בכיתי קצת. ואז, משום מקום, הפלתי את הפצצה, והיא ששנינו "בגדנו" אחד בשניה. לזכותה יאמר שהיא לא הראתה שום רמז למעורבות שלה ב"בגידות" והיתה רק אמפתית וקשובה. פירטתי כמה דברים שידעתי ושעשיתי, כולם נכונים. לא הזכרתי אותה בכלל כמובן. נתתי לה להתבשל ולחשוב שאני לא יודעת. ואז שאלתי אותה אם היה לה ניסיון בבגידות. היא התחילת להתפתל וניסתה לענות תשובות כלליות כאלה. אפשר לומר ששיחקתי בה קצת.

סיפרתי לה על אריה מהעבודה. נכנסתי לפרטים. תיארתי את הזין שלו, איך שהוא זיין אותי, תיארתי לה את הזיון שהיה לי איתו על הגג של העבודה כשרכבתי עליו וצעקתי ובסוף הוא גמר לי בפה. היא נדהמה, ביקשה עוד פרטים, ונזכרה בסיפור דומה שהיה לה בעבר. חייכה וסיפרה לי בהנאה על זיון במרפסת פנטהאוז של איזה מישהו שהיא פגשה בחו"ל. פתאום משום מקום היא מתארת לי את רימינג עמוק שהוא עשה לה, כולל תיאורים מפורטים של ההרגשה של הלשון שלו, ואז תיאור של הגמירה שלו בפה שלה.

העליתי בזיון עם מדריך היוגה שלי, סיפור מיתולוגי שכבר סופר פעמים רבות. למרות שמאז עשיתי דברים הרבה יותר שערורייתיים, זה כנראה נשאר סיפור מוצלח יותר. אני מתארת את השיעורים אצלו בדירה, איך היה נותן תשומת לב לי ולתלמידות האחרות, ואיך התעכב עלי לפעמים, נותן לי להרגש כל נגיעה וכל מבט, איך המצאתי כמה תנוחות חדשות אצלו שנועדו להיראות יותר מאשר להיות אפקטיביות, למשל שאוכל ליצור איתו קשר עין בין הירכיים שלי. סיפרתי לה איך נשארתי יום אחד אחרי השיעור כדי לשאול אותו על תנוחות מסוימות והוא הציע לראות לי, ואיך העביר את הידיים שלו על כל הגוף שלי, ואז הזמין אותי להעביר את הידיים שלי על הגוף שלו ולהרגיש את השרירים. איך נגעתי בו וליטפתי, אז החזיר לי ליטו,ף ואיך נהידיים שלו עלו על הבטן וליטפו את הצד התחתון של השדיים, והייתי צריכה רק לתת לראש ליפול אחורה ולהיאנח. תיארתי איך נצמדנו ואיך הוצאתי את הזין שלו מהמכנסיים, איך ירדתי על הברכיים ומצצתי לו ארוכות ואז איך הוא הרים אותי והצמיד לקיר, הרים לי את הגופיה, שיחק לי בפטמות והכניס לי אצבעות לכוס, ואז כופף אותי על אופני הכושר בסלון שלו וזיין אותי מאחורה. תיארתי כל פמפום, הסטירה של האגן שלו בתחת שלי, ההרגשה של הזין עוטה הלייטקס מתחכך בי מבפנים, וההרגשה של הכיווץ שלי מסביבו כשאני גומרת בפעם הראשונה כמעט מיד ואיך נהייתי רטובה והתרחבתי אחרי זה, ונתתי לו לדפוק אותי ככה שהציצים שלי קפצו באוויר עד שהוא גמר. ותיארתי איך, ךמרות שהוא גמר, אני לא גמרתי איתו, והרדתי לו את הקונדום ומצצתי לו בכוח ובמהירות עד שנהיה קשה שוב וגמר פעם נוספת בפה שלי. אפשר לומר שזה סיפור שנועד לגרום לאנשים לעשות את אותו המבט הנדהם שהיה לו בשלב הזה, והיא בהחלט עשתה את המבט הזה.

הסיפור הבא שלה היה קצת פחות מפורט אבל לא פחות פורנוגרפי, היא סיפרה על זיון מגיל 16 עם המדריך שלה בפנימיה, שהיה בן 30בערך, ועל איך היתה מתגנבת לחדר שלו בלילות וכמעט נתפסה כל פעם. היא היתה רוכבת עליו ולפעמים מוצצת לו, ועשתה איתו כל מני דברים בפעם הראשונה.

סיפרתי על הנסיכה ואיך שטסנו לחו"ל והזדיינו עם שני תיירים גרמנים (חלק מזה תואר בפוסט שכתבתי פה פעם), רציתי שתשמע עלי עם עוד אישהאז התמקדתי באיך אני והיא הזדיינו הרבה במלון לפני שפגשנו אותם, ואז על איך התרכבלנו אחרי שהם זיינו אותנו והלכו.

היה מעניין, בסך הכל. אפשר לומר שגיליתי צד שלה שלא הכרתי לפני, ובשלב זה התעורר אצלי שוב הרצון להכיר אותה ואת גופה יותר לעומק, במיוחד שבשלב הזה התחיל כבר הסגר.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י