שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

אהבה

לפני 3 שנים. 4 בדצמבר 2020 בשעה 23:30

אני פה, אבל לא לזמן רב. א' צוחק עלי. תסתום א'.

חייבת לעדכן. מוכרחה.

שלפני כשעה וחצי.

טעמתי

את

הכוס

(ואת חור התחת)

של השכנה מלמעלה.

חזרתי היום בצהריים אחורה בהודעות שלי ואתם יודעים מה גיליתי? שחיכיתי לזה שנתיים. שנתיים!!!

אני יודעת בתור עובדה שיש כאן קוראים שמלווים אותי במסע הזה כל הזמן, יותר מכל אחד אחר בעצם. אני רוצה לומר תודה לכל העוקבים והמבררים והשואלים לשלומי, אם לא הייתי יודעת שאתם מאוננים על הכתיבה שלי יש סיכויים גדולים שהייתי מתייאשת ממנה. כי היא מייאשת, בואו נודה בזה! הזונה  הכי קשה להשגה שיצא לי לפגוש.

אני וא' עכשיו אצלי בדירה. ירדנו במדרגות בקושי לבושים ומצחקקים כמו ילדים מפרגים. היא נשארה למעלה, כי רצתה להתקלח. מרגיש לי קצת מיותר, אבל זה מה שהיא רוצה. בזמן שיש לנו, הנה הסיפור בקצרה:

בשעה תשע בערך א' היה כבר אצלה. בשעה תשע וחמש דקות בערך א' היה בתחתונים שלה. בשעה תשע ועשרה - בפה שלה, ובתשע ורבע בכוס. א' יודע להריח כלבה מיוחמת מרחוק ולא מבזבז זמן על משחק מקדים עם החור כבר מוכן מראש. אז חיכיתי שצת ובערך ברבע לעשר פקעה סבלנותי.

כדי להכין את הקרקע לשלב הבא בסיפור אשלים לכם שכל היום אני מעבירה בראש שלי מה יהיה התירוץ שלי לביקור דחוף בהול שאי אפשר לדחות. כל היום אני מעבירה בראש שאני במצב נפשי רגיש. למה רגיש? בגלל האהוב כמובן. כי אני לבד. כי אף אחד לא מבין אותי כמוהו. ואני מרגישה שאני נכנסת למצב וכבר עולות לי דמעות כל פעם.

עכשיו נחזור לרגע שאני עולה למעלה במדרגות. סגרתי את הדלת אחרי והתחלתי לעלות. חשבתי על האהוב. חשבתי על איך שעברו עלי החודשים האחרונים. ומשהו בזה יחד עם ההתרגשות ממה שקיוויתי שעומד לקרות גרם לי לפרוץ בבכי, הכוונה ל-ugly cry אמיתי, בכי משחרר כזה. אמרתי לעצמי פאק פרחחית, את את הערב שלך גמרת, תשלחי הודעה לא' ותחזרי הביתה ותגמרי חצי בקבוק יין. אבל המשכתי על אוטומט. לא יודעת למה. רגלי פשוט נשאו אותי הלאה ודפקתי בדלת כמו שתוכנן.ללא ידיעתי א' התותח זיין אותה על הספה בסלון באותו הרגע, ממש מול הדלת. אין, אין גברים כאלה, אומרת לכם. יודע בדיוק מה לעשות. כמובן שעברו כמה שניות בהן הציצה דרך חור המנעול ואמרה לו להסתלק והתלבשה בחלוק.

כשהיא פתחה לי את הדלת הייתי במצב שואה. פשוט שברכלי... עיניים אדומות, נזלת, ממש כל הדברים הסקסיים ביותר... חחח... היא ראתה אותי והזדעזעה. הזמינה אותי פנימה. נכנסתי ופתאום ראיתי את א' עומד במטבח, עירום כביום היוולדו. היא משכה בכתפיים ועשתה לי חיוך נבוך. אני התיישבתי על הספה והיא התישבה לידי, א' דילג לחדר השינה. הבגדים שלו על הרצפה בסלון, אז הוא לא היה יכול לאסוף אותם.

אמרתי "אני מצטערת כל כך לא רציתי להפריע", אבל היא חיבקה אותי ושאלה אותי מה קרה. התפרצתי בבכי שוב. בשלב זה כבר בקושי הייתי בשליטה במעשי והתחלתי לשפוך. דיברתי איתה על האהוב ועל איך שאני מרגישה מאז. דיברתי איתה על הדוש ועל אריה ועל הברמן החתיך. ועל כל מה שעובר עלי ודרכי. והיא ישבה והקשיבה. מתישהו א' הצטרף ועמד נשען על המשקוף בעירום לגמרי כאילו כלום לא משנה. האמת אני חייבת לשבח אותו על האומץ לעשות זאת.

ואז היה המהלך הגאוני. המעשה שאני אזכור כאחת מנקודות השיא בחיי. אני, בוכה, אומרת לה: "ואפילו לא היה אכפת לי שהוא שכב אייתך, כל כך אהבתי אותו.." לא יודעת מהיכן צץ לי הרעיון , כנראה מעומקי הדגדגן.

היא אמרה "אוי," והשתתקה. הפסיקה ללטף אותי כמו קודם. היה קצת שקט ואז היא אמרה "ידעת כל הזמן?" הנהנתי במסכנות. ראיתי איך היא מתפתלת ואז סובב תי את הסכין: "האמת היא שאני כן מקנאת בך על א'." והסתובבתי והסתכלתי עליו. הוא נראה בשוק בשלב הזה (עכשיו הוא משלים ואומר לי שכן, הוא לא היה בטוח שהתכנית בכלל על הפרק). הוא מתחיל לגמגם משהו והיא מיד קוטעת אותו ואומרת: "נו באמת, פרחחית הוא לא שייך לי, תקחי אותו מתי שאת רוצה!" הסתכלתי עליה עם עיניים גדולות, אדומות כאלה של אחרי בכי ואמרתי: "באמת? אבל חשבתי שאתם..." והיא אמרה: "כן, אני רוצה שיהיה לך טוב קודם כל."

מה אני אגיד לכם, היא יכולה להזדיין עם כל הגברים שאני רוצה בעולם ולדחות את חיזורי מפה ועד 2030, אחרי משפט כזה אני לא יכולה לכעוס על אישה מהממת שכזו. בהיתי לרגע בנמשים שעל האף הקטן שלה, בשיער האדמוני, עיני השקד, הפה הקטן והמושלם (איך זין הסוס הענקי של א' נכנס לשם? וואלה לא יודעת.). בהיתי בחריץ שנגלה בחלוק ומראה את העמק בין השדיים הקטנים והזקופים שלה. התאהבתי באותו הרגע. ואז קמתי והסתכלי על א'. אמרתי: "אפשר?" והוא עשה כן עם הראש. התקרבתי אליו. חבקתי אותו. התנשקנו. היא הסתכלה עלינו וצחקה. הסתובבתי אליה בהפתעה (אמיתית): "מה? מה מצחיק?"

"ממש רצית את זה הא?" היא אמרה. הנהנתי בבישנות. הנחתי את הראש על החזהשלו. והוא נכנס לעניינים ועשה את תפקידו אותו כתבנו היטב מראש: "רוצה להצטרף?" הוא אומר לה בנון שלנטיות, שיש רק גבר מסוקס עם מגדל אייפל זקור שכמותו. היא הטתה  את הראש הצידה ונשכה את השפתיים קצת, ואני עצרתי את הנשימה. לא האמנתי שאחרי כל זה עדיין יש סיכוי שלא ניכנס למיטה יחד הלילה. אבל הבכי, הרגישות והפתיחות וההיי של ההתאהבות הפתאומית פשוט פתח אותי והסתובבתי חזרה אליה והושטתי לה יד.

היא לקחה אותנו לחדר השניה, ואמנם היה קר כקרח בהתחלה אבל היא הדליקה מזגן והורתה לא' להישכב על המיטה מיד, בזמן שהיא מחבקת אותי ומפשיטה אותי. לא יודעת מה היא חשבת על זה שלבשתי נעלי בית, טרניניג, סווצ'רט עם קפוצ'ון וזהו. לא יודעת אם הבחינה בכך שאני מקולחת נקיה ומבושמת. בשלב הזה לא היה אכפת לי. היא השכיבה אותי לידו על המיטה, הוציאה מהמגירה קונדום גדול במיוחד מהסוג שא' משתמש בו והלבישה עליו התנועה מיומנת. ואמרה לי: "לכי על זה." וליטפה לי את הגב בזמן שעליתי עליו והתחככתי בו, ועשתה לי נעים בכוס כדי שיירטב. כשירדתי על הזין שלו היא ליטפה לי את התחת, עשתה לי נעים מסביב לחור. ואז חיבקה אותי מהצד ונישקה אותי בלחי. ועשתה "ששש, תהני בובה, הכל בסדר."

התחלתי לבכות שוב.

רצינית.

פשוט התייפחתי שם, דמעות זולגות במורד האף ואז על החזה של א', שמחייך ומחזיק אותי ומנסה להרגיע אותי, והשכנה שמחבקת אותי מאחורה ושואלת אותי אם רוצה להפסיק, אבל עשיתי לא עם הראש והמשכתי לרכב חזק ומהר יותר עד שגמרתי מהחדירה העמוקה ונרגעתי שוב ונשכבתי על גופו הגדול של א'.

עכשיו קיבלנו הודעה שהיא סיימה להתקלח ומוכנה לרדת. הסיבהשעברנו  אגב, היא שיש לי מיטה גדולה יותר והבטחתי לה צעצועים יותר מתוחכמים מהויברטור וחצי שיש לה. אז אמשיך את תיאור המאורעות המדויק בפרוטרוט כמו אני יודעת שאני אוהבים מתישהו מחר (בתקווה מאוחר ככל הניתן מחר!)

ביי בינתיים

Whynotreal - כמה מניפולציות, אלוהים. למה לא פשוט להתחיל איתה?
לפני 3 שנים
פרחחית​(מתחלפת) - וואלה שאלה מצוינת. למה שכבתי עם המפקד שלי בצבא ולמה אני שוכבת עם הבוס שלי בעבודה ולמה פתחתי את הדלת לדוש שבא בלי הזמנה בשש בבוקר למרות שידעתי מה הולך לקרות בלי הסכמתי? לא יודעת לענות לכל השאלות האלה. כותבת פה את הכל ושאתם תשפטו.
לפני 3 שנים
Whynotreal - אהבתי את התשובה הכנה והלא מתגוננת.
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י