שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

אהבה

לפני 3 שנים. 5 בדצמבר 2020 בשעה 13:23

אוקיי אז במילה אחת? חלום. במלוא מובן המילה. גם במובן כמה טוב היה, ועדיין, וגם במובן שאני לא בטוחה אם כל זה באמת התקיים. אבל שאריות של זרע בשיער ועל הסדינים, ריח חזק של כוס בכל החדר, צעצועים משומשים על השידה ליד המיטה, והכוס החבול והשרוט שלי לא משאירים מקום לספק.

איפה הפסקתי את הסיפור? אחרי הגמירה הראשונה. זו בערך היתה הנקודה בה כל המתח והספקות השתחררו, הנקודה בה יכולתי להרגיש לראשונה שאני יכולה לעשות מה שאני רוצה וחושקת בו, וזה היה היא. היא כבר היתה עירומה במיטה לצידנו. אז קמתי מהזין של א' ונפלתי לזרועותיה. היא קטנטנה כמו שאני אוהבת ויכולתי להחזיק את כולה. נישקתי אותה. אמרתי לה כמה היא נהדרת. סגרתי רגליים מסביב לירך שלה והשארתי כתם רטוב. א' נח קצת אם כי לא גמר מהזיון. כשירדתי למטה ונישקתי את הפטמות שלה היא נאנחה ונשכבה לאחור ונתנה לי. ירדתי עד למשולש הקטן בין רגליה. היא רזונת עם שיער ערווה ג'ינג'י וכוס ורוד, שנראה כאילו עשו אותו בשבילי. הלשון שלי הפרידה בין השפתיים וליקקה למעלה וגרמה לה להיאנח. ירדתי לה במשך כמה דקות עד שהיא היתה מוכרחת להפסיק, וציוויתי על א' לעלות עליה ולהמשיך את העבודה בעזרת הזין המפואר שלו. לראות אותה נדפקת על ידי איבר גדול גרם לי לצאת מדעתי. שלחתי יד ונגעתי בעצמי, וגמרתי כמעט מיד. נאנחתי כל כך חזק והיא הסתכלה עלי מופתעת, שוכחת לרגע להיאנח מהזיון. א' הגביר את הקצב וקיפל את הרגליים שלה אחורה והיא חזרה מיד להתרכז בעצמה ובו.

מתישהו שיעמם לי קצת אז אמרתי לא' שיישכב על הגב ולשכנה שתרכב עליו. ככה יכולתי לחבק ולנשק אותה מאחורה, ולשחק לה בחור התחת. ליקקתי אותו קצת והכנסתי אצבע. ידעתי שהיא אוהבת. ואכן ככה היא גמרה בזמן שא' בקושי זז מתחתיה ואני עושה לה נעים התחת.

אחרי זה ירדנו לו יחד. נהנינו להתנשק ולהתמזמז על הזין שלו, וניסינו שתינו לבלוע את כולו. אני היחידה שהצלחתי. הרשמתי אותה מאוד. כשהוא גמר ניסיתי לתת לכמה שיותר זרע לשטוף אותי, אבל הרבה מזה נחת על הבטן והחזה שלו. אז ליקקתי הרבה ממנו, ואז נישקתי אותה והתמזמזתי איתה כדי שתימרח בכמה שיותר מהזרע. היא היתה מאוד יפה ככה. נחתנו עייפות לצידו של א'. הוא חיבק אותי מאחורה ונתן לזין לשפשף בין הרגליים שלי. היא התנשקה איתי וחיבקה אותי וליטפה את הזין הענקיש לו בין הרגליים שלי. היה נעים מאוד ככה.

אחרי ריחוף קל ואולי נמנום התעוררנו שוב. א' התלונן על מיעוט המקום. אמרתי להם שאולי נעבור אלי, יש לי כל מני צעועים ומיטה רחבה יותר. ניסיתי לשכנע את א' לרדת ככה. בסוף הוא לבש תחתונים ואני לבשתי את הטריינינג ודילגנו למטה בהתרגשות. כשנכנסנ התמזמזנו קצת ואמרתי לו כמה שהוא זיין ותוח על ושקרה בדיוק מה שקיוויתי. ואז התיישבתי ליד המחשב וכתכתי את הפוסט הקודם.

אני כבר נרדמת שוב ואני ממש זקוקה לשינה הזו זא אכתוב את הסוף בהמשך או מחר.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י