שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

אהבה

לפני 3 שנים. 23 בפברואר 2021 בשעה 21:21

איפה הייתי שלושה חודשים? בגדול - גן עדן בשילוב קצת גיהנום. אין כמו אהבה לסבית כנה כדי להשכיח אהוב אבוד. זו מערכת היחסים הכי רצינית שהיתה לי עם אישה, והמחשבה שהעברנו שנים פה במרחק מטרים ספורים בזמן שהיא מזיינת את אהובי מדהימה בעיני, תכלס, מי היתה צריכה אותו?? אני והיא - זה השילוב המנצח.

(אבל אם הוא היה פה, והיינו יכולים להיות שלושתנו. והיינו אולי גרים ביחד. והיתה אהבה גדולה. די פרחחית! הוא הלך! נפרדתם! תתנחמי בזרועותיה אוקיי??)

חצי מהזמן אנחנו מבשלות ביחד, צוחקות, שותות ומתכרבלות במיטה. החצי השני אנחנו מזדיינות (עם א' או בלעדיו) ואומרות דברים מלוכלכים אחת לשניה. כשנמאס לנו ואנחנו צריכות להתקרר קצת אנחנו פורשות וכל אחת בביתה לזמן מה.

עשינו כמה דברים ממש מלוכלכים ביחד. בגדול הבנתי באמת כמה הקשר בינינו חזק כשקרתה אחת מנקודות השפל בחודשיים האחרונים, באחד הימים בהם הדוש החליט שהוא בא לזיין אותי. הוא נכנס פנימה, התיישב על הספה ושיפד אותי עם התחת ישר על הזין שלו. הייתי שם אמנם אבל עם הדוש אני לא באמת מאה אחוז נוכחת, זו יותר מערכת יחסים של אונס בהסכמה. לאחר כחמש דקות של רכיבה נמרצת הרגשתי קצת שונה מהרגיל. לא בתחת, זה היה העלבון הצורב הרגיל שייקח לו ימים להחלים. זההיה יותר נפשי, משהו בי הרגיש חזק יותר מול במבט המשפיט שלו. ופתאום הבנתי שזה כי היא פה בחדר ליד מקשיבה להכל ומוכנה לנחם אותי כשזה ייגמר ואין לו מושג. בסופו של דבר היא זו ששטפה את הזרע שלו מהציצים שלי ונישקה אותי עד שנרגעתי. היא סיפרה לי שבפעם הבאה היא תתגנב מאחוריו ותדחף לו דילדו לתחת וזה הצחיק אותי.

אז בקיצור אני מאוהבת, ולא אתן לאף אחד להפריע לי בזה.

מתישהו אגתוב עוד דברים על מה שהספקנו לעשות יחד, למרות שיש יותר פנטזיות ממעשים בינתיים...

Hanuman - מהמם!
איזה כייף לך שמצאת אהבה
לפני 3 שנים
תהום - טוב שחזרת התגעגעתי לכתיבה שלך 😍
לפני 3 שנים
Ice cream man - הכתיבה שלך מושלמת
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י