סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אהבה

לפני שנה. 30 בדצמבר 2022 בשעה 7:54

החלטתי לספר לקטנה שאני אוהבת אותה. אהבת אמת. מהסוג שמרגישים גם בלי לרצות משהו ממנה. קבעתי לצאת איתה לפאב. בדרך, בחוץ, התחלתי לבכות ואמרתי את הכל. לא הגענו לפאב בכלל. אני יודעת שאתם כנראה רוצים לדעת על האורגזמה המרטיטה שהיתה לי בזרועותיה אבל האמת היא שבגלל לא הזדיינו, רק דיברנו, טיילנו, התנשקנו, חזרנו הביתה ושתינו וודקה לבד עד שנרדמנו מחובקות.

זה היה לפני כמעט חודשיים. מאז הספקנו כבר לעלות אחת לשנייה על העצבים, הספקנו לתמוך אחת בשנייה במשברים (והיו לי הרבה, או הו איזה תקופה קשה עברתי) והספקנו לאהוב ולהזדיין ולעש6ת שטויות איומות ונוראיות ממש כמו פעם ואני מרגישה שלווה ומחכה שתהרס, כמו השקט לפני הסערה. רוצה רק שזה יימשך, אבל מוכנה כבר שמשהומ יתגלה והיא תתפוצץ עלי, או אני עליה, ונבין שזה לא עובד, וזה יהיה הסוף האמיתי בינינו, ואצטרך לראות אותה בחדר המדרגות וישבר לי הלב בכל פעם.

 

טרנסית עם זין זעיר - יש לי חברות בנות, אבל לא שובבות. הן סטודנטיות שלומדות קשה ואנחנו עוזרות אחת לשניה. הלוואי והיתה לי חברה שובבה. יש לי את הפנטזיה שלי להזניא אישה ולגרום לה שתראי בי כויברטור שתפקידו ללקק לה בזמן שהיא נמשכת לגברים ואני רוצה לעודד אותה להתלבש סקסי וללמד אותה להפריד בין רגשות לבין סקס כשהיא מתחרמנת מגברים. אשמח להיות חברה שלך. את יכולה לקרוא עלי בבלוג שלי
לפני שנה
תהום - זה מאד מעניין שדווקא איתה ואולי לא במקרה הגעת לעומק כזה של קשר. אני מקווה שדברים יתקדמו לכיוון טוב וחיובי ובעיקר שתהיי שלמה ומאושרת.
לפני שנה
אדון חזק ומקועקע​(שולט) - את ממש לא חייבת לחשוב ככה
את יכולה גם לחשוב חיובי ולעשות מעשים אחראיים שיובילו לעתיד חיובי
לפני שנה
Sharoman​(אחר) - לא אחדש לך כלום כשאגיד שהדרך הכי קלה למנוע ממישהו לעזוב אותך היא לעזוב אותו קודם.
אם לא תהרסי את הקשר הזה (בכוונה) בעצמך הוא לא יהרסו מעצמו.
תעשי לעצמך טובה ואל תנסי להקדים תרופה למכה.
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י