סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אהבה

לפני 11 חודשים. 20 במאי 2023 בשעה 8:12

טוב אני אספר עכשיו בזמן שהם מכינים ארוחת בוקר.

אתמול הוא בא בצהריים. אני והקטנה כבר תכננו את התכנית ביחד. הוא נכנס כולו מזיע, מסתבר שהיה בחוץ כל הבוקר. אז שלחתי אותו להתקלח. הוא יצא עירום ועם זין עומד מה שגרם לי קצת לצחקק וקצת להרטיב. אבל היתה לי תכנית והקטנה כבר מחכה למעלה אצלה בשלב הזה.

אז ליטפתי לו את החזה ואת הזין עם קצות האצבעות עד שהוא רטט והיו טיפות של פריקאם, ולחשתי לו באוזן שאני רוצה שהוא יעזור לי עם הקטנה, ואם הוא יכול לקחת אליה מכתב בשמי. אמרתי לו שאני מתגעגעת אליה ורוצה לטעום את הפטמות והדגדגן החמודים שלה ושאני מתה שנוכל למצוץ לו ביחד. בטוחה שלא תתפלאו לשמוע שהיא הסכים...

נתתי לו מכתב במעטפה אדומה ושלחתי אותו להתלבש ולעלות למעלה. הוא דפק על הדלת שלה, היא פתחה עם גופיה ושורטס קטנים כמו שתכננו והוא נתן לה את המכתב. אז היא לקחה אותו פנימה ונתנה לו הרצאה מייבשת על מי אני חושבת שאני ואני צריכה להתנצל ולא לשלוח לה שליחים, ובין לבין שאלה אותו שאלות על איך אני ומי הוא ואיך נפגשנו ומה אנחנו עושים ביחד, האישה הזו היא פתיינית מלידה אני אומרת לכם, היא מתבזבזת ההייטק וצריכה להיות מארחת ונערת ליווי בבית זונות של הביוקר שמשרת את עשירי העולם.

בתוך משהו כמו עשרים וחמש דקות היא גרמה לו לאבד לגמרי את הזקפה ולהיות נבוך עד לעצמות ואז להוריד מכנסיים ולעמוד מולה בזמן שהיא "מודדת" אותו עם הידיים ואז עם הפה. בינתיים אני מאוננת למטה אצלי ולא מודעת לפרטים (את הכל היא סיפרה לי אחר כך.) גם לה יש את הצד השולט עם הגבר הנכון בדיוק כמוני. מושלמת בשבילי כבר אמרתי??

אחרי שהיא העמידה אותו שוב היא פשוט מסתובבת ומורידה את השורטס ומחכה לו ככה על הספה שלה. היא אמרה לי שהוא פשוט התסכל עליה איזה עשרים שניות ואז שאל "מה את רוצה שאני אעשה?" והיא אמרה לו בחוסר סבלנות "אה אז אתה לא רוצה לזיין אותי?" בקיצור היא גמרה עליו בזמן שהוא גומר בתוכה, זיכרון שהוא לא ישכח בחיים.

אחרי שהם גמרו הוא התנצל בפניה שהוא גמר בתוכה והיא הרגיעה אותו וליטפה אותו קצת, אמרה לא שהוא לא עשה שום דבר רע, ושלחה לי הודעה לעלות. באתי והתחבקנו, ולמרותמ שכאילו זה היה לא באמת, שתינו קצת בכינו יחד, כי אנחנו שתינו קצת דפוקות ולעשות משהו כזה יחד מרגיש כאילו באמת חזרנו. אז זה נראה אמין מאוד מולו. אבל בסופו של דבר גילינו לו הכל. הוא היה נבוך ממש. נראה לי שיצרתינ נשלט בלי כוונה. אבל הוא היה מוכן לזה גם ככה. מנטליות של בתול אני אומרת לכם.

שאר היום היה נעים מאוד והיה מלא אוכל, צחוקים, וויד וזיונים. והיום כנראה שגם יהיה.

אה ובעקבות המפגש ברחוב צהפוסט הקודם החלטתי שאני והקטנה נמצא בן 55 מתוסכל עם משפחה ומשכנתא ונשתמש בו לעינוג עצמי. וגם נשפיל את האקס שלה כמו שצריך. אני אוהבת כשיש לי מטרות בחיים!

homme​(מתחלף) - קחי אותי. רק אין לי משכנתא
לפני 11 חודשים
Netrunner​(נשלט) - אני גם בן 55, אפילו 70, בוויב 😛
לפני 11 חודשים
באשיר - LOL
לפני 11 חודשים
mine field - מתה על הפוסטים שלך
לפני 11 חודשים
מפית​(אחר) - מטורף
לפני 9 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י