שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

אהבה

לפני 10 חודשים. 27 ביוני 2023 בשעה 5:51

עשיתי רגשי לילד כי הוא זיין את הקטנה כשהיינו ברוגז, אז סידרתי לפגוש בפאב את החברה שלו ופיתיתי אותה, כשהוא הצטרף היא כבר דאגה לצרף אותו אלינו.

היא דוגמנית, כלומר לא מילולית אבל פשוט מעלפת מרוב יופי. גבוהה, רזה, שיער בלונד מתולתל מבריק כמו זהב, עיניים ירוקות, ציצים קטנים עומדים זקוף, אף מתוק וקטן ושפתיים מלאות ואדומות באופן טבעי. כנראה האישה הכי יפה שזיינתי. והיא גם עושה תואר שני בהצטיינות בכלכלה ומנהל עסקים. בקיצור אוצר. היה מוזר לזיין את הילד עם קונדום אבל שיהיה. החזקתי אותה יפה בזמן שהיא רכבה עליו. אחרי שהוא גמר נתנו לו לנוח וירדתי לה והיא גמרה כמה פעמים, עד שהוא התאושש ועלה עלי מאחורה וכל שלושתנו גמרנו שוב.

בבוקר היא הסתובבה בבית עם תחתונים וגופיה בלי חזיה מתחת ואני פשוט בהיתי ביופי של הגוף הזה והתמזמזתי איתה עוד קצת במטבח. היא אמרה לי שהיא תשמח להיפגש שוב כשהיינו רק שתינו. אולי השגתי צעצוע חדש.

הילד שלח לי הודעה אחרי ואמר לי שאני צריכה להישבע שלא נוגע בה זין של גבר אחר. אמרתי כן. עם הילד אני באמת לא מתעסקת ככה.

הבתול עדיין מבקר אותי די הרבה, ועכשיו אני יכולה להזמין את הקטנה, בסוף השבוע הוא היה פה והזדיינו כמה פעמים ונגמרנ לי הכוח אז שלחתי אותו לקומה למעלה אליה אז היו לי כמה שעות מנוחה עד שדגדג לי שוב בכוס אז עליתי אליה. היא סיפרה לי שהוא גמר לה בפנים אז ליקקתי את השפיך בכוס שלה (בקושי היה אפשר להרגיש משהו אבל הטעם היה חזק ובכל מקרה זה היה בשביל הבתול שיראה) ואז ירדנו לו ביחד והיא רכבה עליו עם התחת אז הזרע שלו היה בערך בכל מקום.

התכנית להשפיל את האקס החתיך של הקטנה בדרך. אנחנו יכולות לגייס את הילד או את א' וזין הסוס שלו. אבל אנחנו לא יודעות איך לעשות את זה בדיוק. המטרה הסופית היא שהאקס יתחנן לזיין אותה והיא תסכים לתת לו זיון מתוך רחמים. אם יש לכם רעיון תגידו.

mine field - איך את מפתה ככה את כל הא.נשים אני לא מבינה
אפשר ללמוד ממך בבקשה
לפני 10 חודשים
מומין - רמז- הסתכלת בפרופיל שלה?
לפני 10 חודשים
פרחחית​(מתחלפת) - 1. ציצים גדולים
2. עור חלק
3. פנים חמודות
4. תחת קטן
5. מבט רעב לזין
6. מוניטין של פותחת רגליים
7. חוסר כבוד עצמי
לפני 10 חודשים
mine field - אבל איך זה עובד בפיתוי נשים?
לפני 10 חודשים
פרחחית​(מתחלפת) - במקרה הזה לא השארתי כלום למזל, תכננתי הכל מראש. אני ידעתי מראש שהיא בקטע של נשים אבל אף פעם לא ניסתה משהו, והוא דיבר איתה על למצוא מישהי לעשות שלישיה. לקראת היציאה באותו היום הם דיברו על אולי למצוא מישהי, והיא אמרה שאם משהו יקרה אז יש על מה לדבר. ואז כשהיא הגיעה לפניו לפאב עשיתי לה עיניים ובאתי לדבר איתה.
עד שבאתי אליה כבר התחילו ארצה שני גברים כמובן, אבל אלי היא ממש היתה ידידותית. ודיברנו קצת, הספקתי ממש לפלרטט איתה, לשים לה יד על הזרוע וכאלה. ואז הוא הבא "באיחור" והיא הכירה בינינו והציעה שנשב ביחד. ואז פשוט התעלמתי ממנו רוב הזמן והמשכתי לפלרטט איתה ולהחמיא לה. אפילו אמרתי לה שהיא שווה הרבה יותר ממנו ואני מקווה שיש לו גדול חחחח!
אחרי זה הוא אמר לי שעמד לו כל הזמן והוא היה צריך להסתיר את זה.
לפני 10 חודשים
מבט לעיניים​(שולט) - לנקמה צריך שב"טעות" שיחת וידיאו או טלפון אליו כך שישמע אותה רוכבת מזויינת וגומרת ובכך לגרות אותו לא עם מראה אלא צליל ואחרי לדאוג שהיא תשחק שיכורה ותשלח לו תמונה שלה מזויינת ואז הוא יתחנן להזדמנות גם
לפני 10 חודשים
פרחחית​(מתחלפת) - נתת רעיון
לפני 10 חודשים
dn46​(שולט) - נמתין לסיפור התוצאה? 😉
לפני 10 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י