שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

אהבה

לפני 9 חודשים. 28 ביולי 2023 בשעה 0:04

עדיין מעבדת את מה שקרה לפני שבוע. כבר מזמן לא נכנסתי ככה לתוך עצמי, אז כנראה שזו היתה חוויה מיוחד. נכנסתי שלוש פעמים לכלוב במהלך השבוע לכתוב וכל פעם אני מנסה להיזכר מה קרה, מאוננת על הזיכרון, גומרת בשדמעות ונגמרת מזה, כל החשק יוצא לי. הקטנה מדהימה ומטפלת בי יפה.

מנסה שוב לכתוב. זה התחיל עוד בבית. שישי ערב. התימני אמר לי שהוא יזמין לי מונית. יצאתי ממקלחת כולי נקיה ומבושמת, התלבשתי בשורטס ג'ינס גזורים קצרצרים וחולצה כפרית כזאת מתנפנפת שמראה בטן וכתפיים. סנדלים קטנים על הרגליים. איפור מינימלי. הקטנה היתה שם ועזרה לי וכשהמונית הגיעה היא נישקה אותי לשלום והבטיחה לי שהיא תהיה זמינה כשאני אחזור וזמינה אם משהו יקרה שם. שלחתי לה כבר את הכתובת לפני.

ירדתי למטה. היה חם עדיין אבל היתה טיפה רוח והרגשתי אותה מתחת לחולצה. התימני היה שם במונית וסימן לי להיכנס. הייי מופתעת לראות אותו, חשבתי שיהיה לי עוד טיפה זמן למחשבות ולהיות טיפה לבד אבל הבנתי שלא, ואני צריכה כבר להתחיל את השואו. התיישבתי לידו בספסל האחורי והוא ישר שם עלי יד ונצמד אלי, נישקתי אותו ולחשתי לו היי באוזן,והוא שאל אותי איך אני מרגישה. חשבתי להגיד לו שאני קצת לחוצה, מתרגשת, שמחה וכאלה, אבל במקום זה יצא לי שאני רטובה לגמרי שזה בדרך כלל הסימן שאני כבר במצב רוח הנכון. הוא חייךוקצת ליטף אותי בין הרגליים ונהייתי באמת קצת רטובה.

הוא שילם על המונית ועלינו אליו, היה רעש מאחורי הדלת, נשמע כאילו יש עשרים איש. בסוף היו ארבעה, שלושה גברים ובחורה אחת, הופתעתי לראות אותה שם. מסתבר שזאת מי שהבלונדיני יוצא איתה, היא נראית כמו צעירונת שבקושי סיימה צבא, בלונדינית עם תלתלים מלאכיים וקצ שמנמונת עם גוף סקסי בטירוף. לא הבנתי למה היא שם, ובתכלס גם בהמשך לא קיבלתי הסבר מה תפקידה באירוע. חוץ מהתימני והבלונדיני היו שם עוד שניים, אף אחד מהם עוד לא פגשתי, אחד היה מין היפסטר גבוה מקועקע כזה עם ראסטות ואחד אתיופי שהיה ממש גבוה ורזה, וזה היה מאוד מאוד מגרה בשבילי לחשוב שארבעה גברים שנראים כל כך שונה הולכים לעשות אותי אחד אחרי השני ובו זמנית הערב. חשבתי שאני הולכת למצוץ זין בהיר ואז כהה ואז שחור אחד אחרי השני ובשלב הזה לא רק שהרטבתי אלא התחילו לי ממש כיווצים.

הם היו עם אלכוהול וויד ואני קיבלתי ישר קוקטייל נחמד אז שתיתי אותו, הם נתנו לי לשבת באמצע הספה הגדולה בין הבלונדיני לאתיופי, שאלו אותי שאלות על עצמי ואני עניתי להם, שמתי יד על הירך של הבלונדיני וליטפתי למרות שהבחורה שלו היתה ממש מהצד השני. קצת עישנתי מהוויד והשתחררתי טיפה יותר.

המשכתי ככה עוד כמה דקות. מתישהו שמתי לב שעומד לבחור השחור והתחלתי להעביר את היד למעלה על הירך שלו, מתחת למכנסיים הקצרים, והרגשתי אותו עומד, כבר התחלתי ללטף את ההתחלה של הזין שלו, השאר שמו לב אז הבלונדיני לקח לי את היד ושם על הזין שלו. התחלתי ללטף אותם ממש חזק. התימני היה עם יד במכנסיים אז אמרתי לו שיבוא ויראה לי. הוא הוציא אותו ונעמד מולי. הוצאתי לשון וליקקתימ לו. תוך דקה בערך הוא כבר זיין לי את הפה, מהר וחזק, ו אני הייתי עם שתי ידיים על הזין שלהם שהיה כבר בחוץ. בשלב הזה הזיכרון שלי נהיה מעורפל. אני זוכרת שהוא המשיך לזיין אותי בזמן שהבלונדיני הכניס לי אצבעות, אני זוכרת שהייתי בלי חולצה וחזיה והקימו אותי על הרגליים והתחילו להוריד לי מכנסיים, והחזקתי את הזין של התימני כל הזמן כדי שישמור עלי. הוא החזיק אותי גם והבלונדיני ואז האתיופי הכניסו לי אצבעות אחד אחרי השני, הבלונדיני גם קצת הכניס לתחת, ואז לקח אותי כמו שהוא כבר עשה בעבר והושיב אותי על הזין שלו. התכופפתי קדימה ומשכתי את האתיופי לשבת לידי והתחלתימ למצוץ לו בזמן שהבלונדיני פתח אותי עם הזין שלו. הייתי עירומה לגמרי, והייתי פשוט בידיים שלו, קופצת לו על הזין למעלה ולמטה, בזמן שאני נחנקת על הזין השחור הארוך של האתיופי.

בינתיים גמרתי שוב אז אני אמשיך בפעם אחרת למרות שאני כבר לא מאה אחוז זוכרת פרטים מההמשך.

מחלק אהבה - חח.. טובבב
לפני 9 חודשים
תהום - בא לי לתת לך חיבוק ענק ❤️🩹
לפני 9 חודשים
פרחחית​(מתחלפת) - מתוקה שאת 💔
לפני 9 חודשים
שולט בלשון - אז... הייתן שם רק שתי נשים וכל השאר גברים? 🤔
לפני חודשיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י