שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

אהבה

לפני שנה. 29 ביולי 2023 בשעה 6:38

אנסה להמשיך למרות שהכל מעורבב...

כשהבלונדיני התעייף אז קמתי, הלכתי אל ההיפסטר המקועקע, הוצאתי לו את הזין והתחלתי למצוץ. יש לו גוף יפה והוא היה מאוד נחמד, ג'נטלמן כזה. ליטף לי את הראש ואמר לי דברים נחמדים כל הזמן.

אחרי זה התימני העמיד אותי על ארבע על הספה וזיין אותי מאחורה, ואז כולם זיינומ אותי לפי התור. הייתי כל כך היי מהוויד ומהאנדורפינים שכבר לא יכולתי להבין מי יוצא ממני ומי נכנס. הזין של הבחור השחור היה כל כך ארוך שזה הכאיב לינ אבל לא עצרתי אותו. מתישהו מישהו זיין לי את התחת, ואז כולם המשיכו בתחת וחזרו לכוס, ןבשלב שכבר נפתחתי לגמרי מכל כיוון התימני שם אותי על הזין שלו והזמין את השאר לזיין לי את התחת בחדירה כפולה. לא יודעת כבר מי זה היה שפתח אותי בכל רגע. מישהו הביא זין מול הפרצוף שלי ומצצתי אותו. מישהו גמר לי בפה ובלעתי הכל. ככה כולם המשיכו להחליף בחורים, גם התימני עבר לתחת כמה פעמים, וזה ממש שרף כי הוא היה הכי גדול מביניהם.

מתישהו אף אחד לא זיין אותי, שכבתי על הספה על הגב, והם כולם נחו, אז קמתי והתחלתי לזוז בתנועת ריקוד איטית. לא חשבתי עליהם בכלל באותו הרגע, רק זזתי כדי להוציא את ההרגשה הסקסית שהיתה לי בגוף, והטענתי את עצמי מחדש בחרמנות. פישקתי רגליים רחב והתכופפתי וירדתימ נמוך והרגשתי איך כשאני עושה את זה החורים נפתחים והרגשתי שזה המקום המושלם בשבילי: פשוט גוף עם חורים זמין לשימוש. אחרי כמה זמן הלכתי לאתיופי, ישבתי עליו ושיפדתי את עצמי חזק על הזין שלו, צרחתי ובכיתי מרוב שהיה לי כואב, התימני בא לזיין אותי בתחת והבלונדיני זיין אותי בפה, עד שגמרו בתוכי ועלי שוב , כל הציצים שלי היו מלאים בשפיך.

הלכתי לשכב על המיטה של התימני. הרגשתי שעשיתי עבודה טובה. אוננתי קצת ובכיתי בשקט. ההיפסטר בא ושאל אותי אם הכל בסדר, אמרתי לו שכן בלי להסתכל עליו, והוא ביקש ממני להבטיח, אז הבטחתי לו שאני בסדר, פשוט בסערת רגשות. אז הוא חיבק אותי, והזין שלו עמד שוב אז התחלתי להתחכך בו, והוא התחיל לזיין לי את התחת וגמר בפנים, וקם והלך. נראה לי שנרדמתי קצת. קיוויתי שעוד מישהו יבוא וקיוויתי שלא יבקשו ממני רשות ויזיינו אותי וזה קרה כמה פעמים, כמה פעמים מישהו בא בזמן שאני חצי ישנה נכנס למיטה איתי ופשוט בחר חור וזיין עד שגמר. בין לבין נמנמתי. הרגשתי כמו תינוקת בעריסה, מוגנת ובטוחה. הכל כאב ושרף לי , והכאב בפנים הרגיש פחות חזק.

לא זוכרת איך חזרתי הביתה, נראה לי שהתימני החזיר אותי, והקטנה לקחה אותי למקלחת ושמה אותי לישון וחיבקה אותי וליטפה עד שנרדמתי.

Synt​(נשלטת) - אוף, שוב פשוט בא לי לחבק אותך (וגם, כל זה.. מחרמן. מאוד)
לפני שנה
פרחחית​(מתחלפת) - כן בדיוק ככה. באותו הזמן הייתי צריכה חיבוק והייתי חרמנית מאוד.
לפני שנה
כשנהיה מאוחר - חוויה
לפני שנה
cybertex - ❤️
לפני שנה
סטילי דן - וואו איזה ערב
לפני שנה
חלקה כאישה​(אחר) - איזה כייפ לך .....
לפני 9 חודשים
נסס - נשמעת שיושבת שעות ומפנטזת בקול
לפני 7 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י