צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אהבה

לפני חודשיים. 9 בפברואר 2024 בשעה 10:38

שבתי שהפוסט הבא שלי יהיה על ההמשך של היום שהתחלתי בפוסט הקודם, ואז קרו כמה דברים ברצף

ביום רביעי היו פה התימני וההיפסטר, שמתי חימום במזגן כדי שכל הבית יהיה נעים והתפשטתי לגמרי, ובילינו את כל הערב עירומים, שתינו, עישנו וויד, הזמנו אוכל וראינו סרט, ובין לבין הם היו מגמירים אותי, הייתי בעננים. הרגע הכי מושלם היה ששכבתי על הספה והם היו משני הצדדים שלי, ההיפסטר היה עם הזין בין הרגליים שלי ועשה לי נעים בחור, והתימני ליטף לי את השיער ואני שיחקתי בעדינות בזין שלו. ממש ניסיתי להזרים אותם למצוץ אחד לשני אבל הם צחקו עלי ולא היו בקטע. בכל מקרה היה נעים מאוד מאוד והיה כל כך כיף פשוט לשחק עם זין במשך שעות, ושישחקו איתי ויעשו לי נעים בגוף. כשהזדיינו בסוף זה היה כמו המשך נעים של הכל, הם פשוט חדרו אלי בתורות ןזיינו אחד אחרי השני ככה באיטיות ובעדינות, וההיפסטר גמר לי בפנים והתימני בפה.

ואז אתמול הקטנה סיפרה לי שהיא יוצאת עם הגבר החדש שלה לאיזה בר קוקטיילים יוקרתי, אז ביררתי ומסתבר שהיו בו מקומות פנויים, אז הזמנתי את האקס הסקסי שלה (שכבר לא פגשתי הרבה זמן) לדייט באותו הבר. כמעט יצאו לה העיניים. היא הייתה בשוק. אבל אני יודעת טוב מאוד עם מי יש לי עסק. היא שלחה לי הודעה כמה זה חרמן אותה, ממש בטירוף, והיא זיינה את הבחור שלה בטירוף, רק שהוא גמר קצת מהר והתעייף בהיותו קצת יותר מבוגר, אז היא נשארה חרמנית ושלחה לי הודעות. אני הייתי כמובן באמצע זיון ארוך וקשה אצל האקס המסוקס אז לא יכולתי לענות.

אז היום הקטנה שלחה לי הודעה שהיא חייבת לזיין את האקס ואותי, אז אני מתכננת משהו להיום בערב. מקווה שיהיה לי סיפור בשבילכם מזה.

Chimaera - לא מרגיש בכלל שהחיים שלי משעממים ואני מבזבז אותם על שיגרה.. בכלל לא
לפני חודשיים
פרחחית​(מתחלפת) - אתה לא רוצה את התקופות הגרועות שלי
לפני חודשיים
Chimaera - רוצה לעשות תחרות? למי התקופות הרעות רעות יותר?
לפני חודשיים
פרחחית​(מתחלפת) - לא
לפני חודשיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י