בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אהבה

לפני חודשיים. 10 בפברואר 2024 בשעה 0:02

לא יודעת מה חשבתי, שהאקס המסוקס יגיע יום אחרי שזיין לי את הצורה, הוא אף פעם לא היה מהגברים המתלהבים, גם כשהוא היה עם הקטנה. בקיצור זה יקרה בינינו בהמשך. הערב היינו רק אני והיא, היא ירדה לי בזמן שתיארתי לה את הזיון מהלילה. נכנסנו אליו הביתה מאוחר בלילה והוא הצמיד אותי לקיר ונישק אותי ותפס לי את הציצי ואני שלחתי יד ותפסתי אותו דרך בג'ינס ולחצתי כי איתו יוצאת לי קצת הפרחחית. הוא גנח אז ירדתי על הברכיים ופתחתי את החגורה והריצ'רץ' והוצאתי לו את הזין והתחלתי למצוץ לו ולינוק את הזין בכוח עם הרבה רוק. הוא התחיל לומר לי כמה הוא אוהב את הציצים שלי ואת הפה שלי וכמה שאני טובה, והמשכתי למצוץ לו עוד קצת, ואז קמתי והלכתי למיטה שלו ונשכבתי עליה. הוא בא והרים לי את השמלה ומשך למטה את התחתונים להתחיל ללקק לי, הוא התחיל חזק מיד ואני כנראה צעקתי כי זה היה מוגזם, אבל הוא המשיך, וליקק לי עד שגנרתי כמה פעמים. הוא הוריד את הבגדים ושם קונדום והתחיל לזיין אותי ככה על הגב על המיטה שלו, החזיק לי את הרגליים מפושקות ודפק אותי בכוח. אמרתי לו שאני רוצה בתחת אז הוא הוציא את הזין ועבר לתחת, הוא התחיל לאט אבל בתוך דקה כבר זיין בלי רחמים וחנק אותי עם יד אחת והשניה מוחצת לי את הציצי. צעקתי בקול מהכאב והעומס החושי. אמרתי לו שאני רוצה בלי קונדום בתחת והוא הוריד והמשיך לזיין חזק ומהיר. ואז אמרתי לו שאני רוצה בכוס שוב, והוא התחיל לגשת לקונדומים ואמרתי לו לא, פשוט תזיין אותי ככה, והוא תפס אותי ופשוט נכנס לי לכוס בבת אחת ואני כמעט בכיתי מכמה שזה היה לי טוב. והוא התחיל לעבור מהכוס לתחת וחזרה, כל פעם דופק את החור כמה פעמים ואז יוצא עובר לחור השני וממשיך. מתישהו הייתי כבר כל כך פתוחה שלא הייתי בטוחה באיזה חור הוא נמצא. אמרתי לו שהוא צריך לדפוק לי את החורים עד שאני אהרס, שהוא צריך לשבור לי את האגן, שיחרב אותי, שהזין שלו צריך לקרוע לי את הצורה, שאני לא יכולה להתנגד לו, שהוא יכול לעשות לי מה שהוא רוצה ואני שייכת לו הלילה. הוא תפס את השיער שלי ומשך אותי ככה ומהפטמות, עדיין כואב לי הפטמה השמאלית מעיך שהוא תפס ומשך בכוח.

בסופו של דבר הוא יצא וגמר לי על הפנים. ומצצתי לו עוד קצת.  והוא נשכב על המיטה והזין שלו היה ככה באוויר אז עליתי עליו והתחלתי לרכב לו על הזין, בהתחלה עם הדגדגן ואז הכנסתי אותו פנימה, הוא נהיה קשה שוב בתוך דקה או שתיים, הזדקפתי ורכבתי עליו ככה שהזין נכנס לי עמוק, קפצתי עליו וליקקתי את הזרע מהפרצוף שלי ומרחתי אותו על הציצים, והוא שלח ידיים ותפס לי את המותניים ודחף למעלה ואני פשוט ירדתי עליו עד שהרגשתי שהזין שלו שובר אותי מבפנים. כשכאב כבר יותר מדי אז הוצאתי החוצה ןהכנסתי לתחת, נכנס בקלות כמובן והמשכתי לרכב, ואוננתי עם היד וככה גמרתי שוב, והיא תפס אותי וזיין חזק עד שהוא גמר שוב עמוק עמוק בתחת.

ככה סיפרתי לקטנה בזמן שאני גומרת ממנה שוב ושוב. אחרי זה ירדתי לה ועשיתי לה ביד בזמן שהיא תיארה לי איך היא רוצה שזה יקרה איתנו. בואו נגיד שאם זה יקרה כמו שהיא מתכננת זה יהיה הופעה ששווה אוסקר משתינו ואולי עלילת הפורנו המושלם ביותר שאי פעם היה. מקווה שבקרוב אוכל לספר לכם איך היה.

Hanuman - מהמם
לפני חודשיים
Unlimited Pleasure​(נשלט) - ענקית
לפני חודשיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י