אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אהבה

לפני חודשיים. 17 בפברואר 2024 בשעה 9:59

דילמות קשות בחיי

האם לפגוש את הלקוח ההורס. הוא כבר עוד רגע מסיים את העסקים בישראל וחוזר לצרפת, והוא בכלל לא עובד איתי, רק עוצר לפלרטט במסדרון כשהוא במשרד. מאוד סקסי במובן האירופאי המבוגר הזה, יש לו שיער שופע מאפיר וכרס והולך תמיד עם ז'קט אלגנט כזה.

האם להמשיך לפגוש את החברה המעלפת של הילד. הוא כבר לא במילואים, הם יכולים להגיע לפה ביחד, אבל היא רוצה להמשיך להיפגש רק שתינו. לא יודעת אם זה בכלל יפריע לו אבל משום מה מתביישת לשאול אותו.

האם לפגוש שוב את אריה. כל פעם שאני פוגשת אותו אני מתחרטת. כנראה כי הקשר בינינו הוא הגורם לפרידה שלו מאשתו ולפיטורים של שנינו. עכשיו הם מנסים שוב. הוא שולח לי הודעות פעם בכמה ימים, ועדכן שהוא חזר הביתה ושאל אם אפשר להגיע לשבת לדבר קצת, הוא מתגעגע ל"שיחות" שלנו. אני מרטיבה כשאני חושבת על זה שאשתו כבר מוכנה לסלוח לו והוא בכל זאת ממשיך לבוא לזיין אותי.

ודילמה שעלתה לי אתמול: היה פה הברמן, ובאמצע הזיון הסתמי אני מקבלת הודעה מהבתול (שלא פגשתי חודשים) שהוא פה בסביבה ואם בא לי שיקפוץ. הברמן עדיין עומד ואני לא בטוחה מה לעשות. ממש רוצה את הבתול פה בתוכי אבל הברמן מוכן לעוד. אז אמרתי לו שישלח הודעה אל הקטנה אם הוא יכול להתארח אצלה לכמה זמן, מסתבר שהיא היתה עם החבר החדש. אז הבתול לא הגיע לכאן למרבה הצער. קבענו להיפגש הלילה.

סטילי דן - וואו, כמה דילמות על כ"כ הרבה סקס. את צריכה 25 שעות ביממה
לפני חודשיים
Ramos​(מתחלף) - נשמע כמו אחלה עלילה לסרט פורנו משובח
לפני חודשיים
אאספרסו​(שולט) - הדילמה למה את רעבה לסכנה כול הזמן ?
לפני חודשיים
tal tickle - decisions decisions...
לפני חודשיים
Leaker​(נשלט) - איך את מסתדרת בלי עוזר.ת אישי.ת???
לפני חודשיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י