בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אהבה

לפני חודש. 19 במרץ 2024 בשעה 1:12

לפעמים אני נדהמת כמה כל הגברים אותו הדבר, חושבים רק עם הזין...

הצלחנו סוף סוף להוציא את התכנית לפועל עם האקס המסוקס. הקטנה כתבה לו שהיא רוצה אותו ללילה אחד, לעשות איתו דברים שלא עשו כשהיו יחד רק כדי להוציא אותו מהראש. היא דיברה איתו על אנאלי, ואולי להזדיין בלי קונדום, וזה היה מספיק לשכנע אותו. אז הוא בא אליה. והם התחילו להזדיין. מצחיק אותי שאני מכירה את הגניחות שלה בדיוק, אז יכולתי לתזמן בדיוק מתי הוא היה בכוס שלה ומתי עבר לתחת. בכל מקרה מתישהו היא אומרת לו שהיא הכינה עוד הפתעה בשבילו, והיא פתחה את הדלת ואמרה "טא דא!"ואני הייתי בצד השני. הוא היה בשוק, ואני שיחקתי אותה מופתעת גם כן,מ כאילו היא הזמינה אותי לשלישיה אבל לא סיפרה לי עם מי.

חוץ מזה שהוא איבד מיידית את הזקפה, הוא התחיל לשאול שאלות עלינו. אז היא אמרה לו שהתחלנו לשכב רק בזמן האחרון, ושאנחנו רוצות לעשות שלישיה עם גבר כבר הרבה זמן אז היא חשבה עליו ןהחליטה להזמין אותו. אנו לא הוצאתי מילה מהפה ורק חייכתי חיוך קטן כאילו לא נעים לי. אז הקטנה אמרה "טוב מה את עומדת ככה כמו גולם? תראי לו מה הכנת," הורדתי את המעיל והשמלה ומתחת היה לי בייבידול כזה שנראה כמו אריזת מתנה עם סרט אדום. ואז היא לקחה אותי והצמידה אותי אליו וםשוט לקחה פיקוד, ואני הרגשתי את עצמי נרטבת בטירוף מהסיטואציה, איך אנחנו משחקות בו ככה כמו פאקינג צעצוע. מצצתי לו עד שעמד לו שוב (מזכירה לכן שהזין שלו היה בתחת שלה קצת לפני, הדוש עשה אותי קשוחה). ואז היא הושיבה אותו על הספה והרכיבה אותי עליו והתחילה לעשות לי נעים בציצים ולשחק לי הדגדגן ודי מהר גמרתי על כל הזין שלו באורגזמה מטורפת שאין דברים כאלה. המשכתי לרכב חזק עד שנהיה לי קשה כבר להכיל אותו ואז ירדנו על הרצפה ומצצנו לו יחד. הוא גמר על הפנים שלנו. התמזמזנו מולו עם כל הזרע עד שעמד לו שוב, ולקחנו אותו למיטה, ושם הוא כבר קצת יותר חזר לעצמו. מתתי כבר שידפוק אותי חזק כמו שהוא יודע, ודי מהר זה כבר קרה. הוא פתח אותי טוב טוב ואז עבר אליה וזיין אותה עוד קצת בכוס ובתחת. ואז כששתינו פתוחות ומוכנות הוא השכיב אותה על הבטן ואותי עליה ונעמד מאחורינו והתחיל לזיין את כל החורים שלנו אחד אחרי השני ואז שוב ושוב ושוב...מ מתישהו זה הרגיש שהוא לא מפסיק לזיין אותי גם כשהוא בתוכה, הייתי כל כך פתוחה שכשהוא זיין אותה מתחתי ואני רעדתי עם התנועות, זה הרגיש כאילו החורים שלי עדיין מלאים והוא עדיין בפנים וממשיך לפתוח אותי. בסוף הוא גמר בתוך התחת שלה, ניסיתי מייד ללקק את החור ולטעום אבל זה לא כל כך יצא.

הוא שכב במיטה ואני שיחקתי לו עם הזין עד שהוא אמר לי להפסיק, הוא היה די סמכותי כזה אז הפסקתי למרות שרציתי להמשיך לשגע אותו. הקטנה שאלה אותנו איך היה, והתחילה לספר לו דברים עלי וסחפרה לי דברים עליו, כמו מה הוא אוהב במיטה ואיך אני בסקס באופן כללי. חייבת לומר שגם היא וגם הוא נתנו שם הופעה לאוסקר, והיא היתה מדהימה בצורה אחרת. פשוט לא נתנה לו לנוח לשניה. הכריחה אותו לספר לי פרטים שאני כבר יודעת כי חוויתי אותם על בשרי.

בסוף אני והיא הזדיינו עוד קצת, ואז עמד לו שוב אז הוא גמר עלינו שוב ואז הוא התלבש והלך, ואני ליקקתי אותה והיא גמרה עוד ועוד ועוד מכמה שהיא זונה בוגדנית ושקרנית ואני בדיוק כמוה.

Hanuman - וואוו.. ממהמם
לפני חודש
deepThinker - הלוואי והייתי חי את החיים המיניים האלו
לפני חודש
Kippod - ומאיפה את חושבת? 🤔
לפני חודש
MISTER BLUE SKY​(אחר) - נשמע שגם נשים חושבות מהכוס 🤔
לפני חודש
סקרנית במידה גדולה​(נשלטת) - אחחח נשמע חלומי
אם אפשר היה לשכב על שתיכן והיה מכניס גם אותי לתור
לפני חודש
Nighthawk​(שולט) - ואז?
לפני חודש
מומין - אחרי הלילה שהוא עבר, הוא גבר טיפוסי לשעבר
לפני חודש
דייג - שירה
לפני חודש

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י