בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אהבה

לפני חודש. 23 במרץ 2024 בשעה 22:51

מורחבת באופן קבוע בשבועיים האחרונים. הסוף שבוע הזה הוא השיא של כמה חודשים כברם.

ביום חמישי הייתי אצל האקס המסוקס. מאז שהכנסנו אותו למיטה ביחד אני והקטנה שולחות לו הודעות חרמניות בנפרד כדי לחרפן אותו. החלטנו לעשות לו כמו שעושים לכלב, עומדים משני הצדדים ורואים למי הוא בא. אז בינתיים הקטנה היתה אצלו ביום רביעי ואני בחמישי. נראה לאן זה יתפתח. שתינו קיבלנו זיון כוס תחת כמובן.

ביום שישי בבוקר הבתול בא לביקור קצר, הוא גמר לי עמוק בכוס והכל מיד נזל החוצה. הוא הלך באוטובוס אחרי הצהריים. הקטנה באה והיתה פה קצת וליקקה אותי בזמן שסיפרתי לה איך היה עם האקס המסוקס ועם הבתול. אחרי זה היא הלכה לדייט עם החבר הפנסיונר.

בשישי בערב הלכתי לפילוסוף שלא ראיתי הרבה זמן, היה לנו לילה שלם יחד, הוא זיין אותי איזה ארבע שעות בלי הפסקה ואז עוד היום בבוקר.

בצהריים הדוש אמרנ לי שהוא נפגש עם חברים בפאב ואני מוזמנת. הלכתי וישבתי איתם קצת, הדוש לקח אותי לצד ומצצתי לו, אחרי זה הוא שלח אותי עם חבר הביתה והחבר זיין אותי בגרון ובתחת, וגמר לי בתחת.

הדוש אמר שהוא רוצה שאעבור אצלו בדרך חזרה הביתה ואני כבר הייתי גמורה וחייבת להתרסק קצת אז אמרתי לו שאבוא אליו רק לקצת ושיזיין אותי וילך. אז באתי אליו והוא הפשיט אותי ובדק לי את החורים אחד אחד וזיין וזיין, מתישהו כבר לא יכולתי לזוז והוא פשוט שם אותי במיטה וכיסהצ אותי וישנתי. התעוררתי ובאתי הביתה ועשיתי מקלחת רותחת ועשיתי ביד עם פלאג גדול וויברטור ענקי עד שהרגשתי שאני בוכה מרוב ששורף לי. וזהו.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י