שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

אהבה

לפני שבועיים. 19 באפריל 2024 בשעה 5:29

נראה לי שאני לא אזיין את החבר הפנסיונר של הקטנה. הוא כבר פגש אותי כמה פעמים, והיה אצל הקטנה כששמעו אותי מזדיינת כמה פעמים.

הקטנה שלחה לי הודעה לפני שבועיים בערך שהוא היה אצלה בלילה ונשאר אצלה בבוקר אחרי שהיא הלכה לעבודה. כמובן שבתוך כמה דקות הייתי אצלה עם שורטס וגופיה של מיטה, הוא ענה לדלת, אני התנצלתי ןשאלתי איפה היא ואמרתי שאני רק צריכה להשאיל משהו, בכלל לא הייתי צריכה לומר מה, הוא נתן לי להיכנס.

הזמן שהתעסקתי עם האיפור בארון שלה עניתי לתחקור רציני שלו לגבי טיפה אני עובדת, איפה המשפחה שלי גרה ועוד ועוד שאלות ראיון משעממות כאילו אנחנו הדייט ראשון גרוע במיוחד. בסוף החלפנו מספרים, היה לו תירוץ למה הוא ביקש שכבר שכחתי. והלכתי.

הזמן שלקח לו להעלות את נושא הסקס עם הקטנה והסקס שלי עם הגברים שאני מביאה הביתה הוא בערך יומיים. אני עונה כאילו לא מבינה מה הוא מנסה לעשות, כאילו הוא לא מתחרמן ומאונן על זה, פשוט נותנת לו תשובות לשאלות שהוא שואל כאילו אין שום בעיה שהוא אומר "את עושה איתם סקס בלי קונדום?" ואני עונה "אנאלי תמיד הייתי עושה בלי קונדום, לאחרונה אני נהנית גם מסקס וגינלי בלי קונדום," בזמן הזה הוא ואני מטפטפים, אני בדירה שלי והוא בשלו, ובחלק מהמקרים הקטנה אצלי ושתינו נהנות מהשיחה עד שמתפוצצות מתשוקה ופשוט מוציאות את זה אחת על השניה.

אני מתה על זה, לתת לו כל כך הרבה חומר לפנטזיות ולהתקרב כמה שאפשר לתת לו רושם שמתישהו הוא יקבל את ההזדמנות לזיין אותי בלי להבין ובלי אשכרה לתת לו.

כשנהיה מאוחר - אכזרית.
לפני שבועיים
deepThinker - איזה כיף לו
לפני שבועיים
מומין - אבל את תיתני לו. בסוף את נותנת.
לפני שבועיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י