סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אהבה

לפני 8 שנים. 11 במאי 2015 בשעה 23:37

פגשתי אותו באירוע משפחתי כלשהו, הוא בן דוד מדרגה שלישית מרוחקת כלשהי... אפילו עכשיו לא בטוחה בדיוק מהו הקשר באילן היוחסין. מצאנו את עצמנו יושבים בצד עם קצת אוכל, ולמרות שהוא צעיר ממני בשמונה שנים עדיין היה הכי קרוב אלי בגיל המנטלי, כולל אחותי הגדולה שהעדיפה לשבת עם "הגדולים". הוא היה חמוד ודיבר בכנות, על בית הספר שנגמר והגיוס שמתקרב. הוא גרם לי לצחוק ובמהלך השיחה קרא לי כוסית פעם או פעמיים והחמיא ליופי שלי ולכמה תכונות אחרות שהיו ברורות מבעד למחשוף. לקח לי עד הנסיעה הביתה להבין - אני דלוקה על ילד בן 18.

עכשיו שתבינו, אהובי שולט בי מינית לא רק כשאנחנו במיטה. כשאני נדלקת על מישהו, במיוחד בנסיבות מיוחדות כאלה - הוא חייב לדעת. זה החוקים. אז סיפרתי לו. ואהובי ענה בדיוק כמו שידעתי שיענה - את צריכה להכניס אותו למיטה ולזיין אותו היטב. אז שלחתי לו סמס, הצעתי לו לשבת על בירה והוא ענה "בטח" לא מתחייב ונעלם לחצי שנה. אמא שלי דיווחה לי שהוא בצבא, יחידה מובחרת, בקושי רואה בית. בקיצור, פספסתי את הרכבת.

ואז לפתע הוא הופיע, הרים טלפון והציע להיפגש כשיצא הביתה לסופ"ש. אמרתי סבבה, מה יש לי להפסיד. הזהרתי את אהובי - כבר לא בא לי עליו. עזוב, תישאר בבית, אני חוזרת עוד שעתיים גג. לבשתי פלנל ישן וג'ינס ויצאתי.

נפגשים. חיבוק. נשיקה. בירה. הוא נראה נהדר במדים, רזה יותר, שרירי יותר, ובעיקר עצוב. הראש שלי לא מעוניין, אבל העיניים שלי עוברות עליו בסקרנות פתאומית. המשפט השני מהפה שלו: "חברה שלי זרקה אותי..."

אני מקשיבה עד סוף המשפט, אומרת "סליחה, אחזור עוד שניה" והולכת לשרותים. מוציאה טלפון -> סמס לאהוב -> יש מצב שבעוד שעתיים אתה יוצא מהבית? 😄 הוא עונה: כן. אני פותחת כפתור בחולצה. לעזאזל, למה בחרתי את השק הכי מרוט שלי. פותחת עוד כפתור. זה כבר מוגזם, חצי מהחזה בחוץ. שוקלת לצאת ככה בכל זאת. מוותרת וסוגרת את הכפתור השני.

שאר השיחה עוברת בדיבור בלתי פוסק שלו. אני שותה כל מילה, רוכנת קדימה, מחייכת, צוחקת, מרצינה כשצריך. מערכת יחסים סוערת של שבעה חודשים הוא שוטח לפני - שברון לב שמרגישים רק בגיל 18. אני מבינה שעלי מוטלת המשימה לרפא את הפצע המדמם. מסיטה את השיחה לנושא סקס כמה פעמים, הוא נבוך מלספק פרטים. אני מודיעה לאהוב איך מתקדמים. תשובת האהוב: עלייך לברר אם הוא לא מנוסה או שהוא סתם בונקר. כשאני מקבלת משימה מהאהוב אני מבצעת, ולכן אני מתדלקת את עצמי בדלק החרמנות הכי טוב שיש (ויסקי) ופשוט שואלת: והיא הייתה יורדת לך? הוא נבוך, בסוף אומר כן, ואני שואלת: ואתה ירדת לה? הוא נבוך שוב, אומר שוב, כן, ואני חוקרת עוד קצת ומגלה עוד פרטים. ואז מדדה לשירותים פעם שלישית ומודיעה הכל לאהוב. האהוב בינתיים סידר לו אירוח ללילה אצל מישהי ונותן את ההוראות האחרונות והסופיות: את לוקחת אותו הביתה, עושה רשימה בדרך של כל הדברים שהם לא היו עושים ושאת רוצה להראות לו ובבית את נותנת לו את פנטזיית המין הטובה ביותר שאי פעם הייתה לו.

מיותר לציין שאני כבר רטובה רק מהמחשבה על כמה שזה מחרמן את אהובי, אבל עדיין, יש לי משימה לעשות... מוציאה את היד מהמכנסיים. חוזרת לשולחן. מזמינה חשבון. מזמינה את הבחור לטיול. בחוץ נושמים אוויר צח והשיחה קולחת שוב, אני קוראת בין השורות תסכול מיני ורגשי, צורך בחיבוק ואהבה שלא קיבל מענה, פגיעה רצינית מביצ'ית שמנעה ממנו דברים כי כעסה עליו על חיי החייל המרוחקים. ואחרי כעשר דקות אוי תראה מה זה, כאן אני גרה, אני חייבת לשתות משהו קר, בוא נעלה שניה.

והאמת היא שזה מרגיש נכון ומתאים ובמקום שהוא ימשיך לדבר, הוא כולו טעון, חוויות מהצבא, משפחה, התלבטויות לגבי המשך הדרך ועוד ועוד סיפורים, אז אני שותקת עוד קצת, והוא מניח את הראש על הכתף שלי, ולאט לאט הלחי מחליקה למטה... ובשלב הזה הכפתור השני מזמן פתוח והוא מניח את ראשו על החזה הרך שלי ונפלטת לי אנחה קטנה. והוא עוצר, בבירור שם לב. ואני אומרת לעצמי בלב: הגיע הזמן לתת לו את מה שהוא צריך.

אז הוא גמר בפעם הראשונה בתוכי, עדיין יושב באותו המקום. הפשטתי אותו בעדינות, בזמן שאני מסתכלת לו בעיניים, מחייכת ואומרת לו בדממה שאני מבינה ואני בעדו. והתפשטתי. והתיישבתי עליו, מחבקת אותו, מקבלת אותו לתוכי לגמרי ובלי התנגדות. התזוזה הייתה קלה ורכה, החום התגבר, הוא נאנח ונהם ופעם בתוכי עד שהזין שלו התרוקן והוא נרגע סוף סוף, ונתן לעצמו לנוח קצת בחיקי. נשארנו ככה עוד איזה דקה. אני די בטוחה שנמנמתי קצת. :)

אבל עדיין הייתה לי משימה. וידעתי שזה יהיה קשה: לגמור בתוך מישהי בלי קונדום היה רק אחד מכמה דברים שהבחור עוד לא עשה. מזל שהוא היה בן 18, כי למצוץ לו ולבלוע לו את הזרע עשר דקות אחרי שהוא גמר בתוכי היה קשה עם גברים מבוגרים יותר. וחצי שעה אחרי זה, אחרי עוד כוס קפה, הוא זכה לשכב על הגב במיטה זוגית ענקית ומבולגנת ולקבל רכיבה מבחורה גמישה ונמרצת (טוב, אחרי כל הויסקי אולי נמרצת לא הייתי) בזמן שהוא משחק לי בשדיים. ואחרי שהייתי בטוחה שהוא שוב עומד כראוי ניגשנו למקצה הרביעי, נשכבתי, הצמדתי את השדיים והוא זכה לזיין אותם ולגמור ביניהם.

כן - הבחור הצליח לגמור לי בכוס, בפה ובין הציצים באותו הלילה. עכשיו אתם מבינים למה אני שומרת אותו?

הוא נרדם כמו אבן וישן כמו תינוק ואני נשארתי ערה עוד קצת, נותנת לזרע להתקרר עד שכבר הייתי חייבת לקום ולהישטף. הוא היה כל כך סמיך כשגמר, גם בפעם השלישית, שזה הרגיש כאילו הוא החזיק את הזרע הזה כלוא בתוכו חודשים. קיבלתי פטור מאנאלי באותו הלילה מאהובי, הוא ידע שאני לא במצב.

ומאז פעם בשבועיים או שלושה הוא "יוצא לבלות עם חברים" במקום לחזור הביתה, אהובי מפנה לי את הדירה ואני מראה לחייל שלי שיש לו בית חם, והוא יכול להניח את ראשו במקום רך ונעים. הוא מגיע לרוב אחרי שבוע או שבועיים בבסיס, והוא כל כך תפוס ועצור שאני מרגישה כאילו אני מוצצת תסכול של שנים מהזין שלו יחד עם השפיך. ואני בשמחה בולעת, מחייכת ומבקשת עוד.

וזהו סיפורו של החייל שלי!

Cafe​(שולט) - גם מימשת את סעיף 5, וגם יצאת פטריוטית.
לפני 8 שנים
פרחחית​(מתחלפת) - אני חייבת לציין שזהו אינו הבחור הצעיר הראשון שזיינתי לפקודת אהובי... על הקודם לא סיפרתי כי כמו שכתבתי קודם הסיפור היה מאכזב מכל בחינה.
לפני 8 שנים
Enjoy123 - הכתיבה שלך טובה
לפני 8 שנים
Enjoy123 - מאוד טובה !
לפני 8 שנים
Aציבעוני​(אחר) - צדיקה
כמו כן את.מדליקה משואה ביום העצמאות
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י