סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אהבה

לפני 8 שנים. 23 במאי 2015 בשעה 21:38

אני נענשת הלילה כי אהובי החליט שמגיע לי עונש. החלק הראשון של העונש - שיניתי את הכינוי שלי באתר לכינוי מייצג יותר.

החלק השני של העונש - לשחק איתכם את משחק האמת. זה כמו משחק אמת או חובה, רק בלי החובה... לכל מה שתשאלו בתגובות אענה תשובה אמיתית. הדבר היחיד שמחוץ לתחום - כל פרט מזהה לגבי או לגבי אהובי. אז אל תתחכמו.

אני כאן למשך אולי השעה הקרובה, אבל אחזור מחר. ובכל מקרה לכל שאלה כאן בסופו של דבר אענה.

מבט לעיניים​(שולט) - מה הדבר שאת הכי מתביישת בו?
ומה הדבר הנועז והפרוע ביותר שעשית?
ומה הדבר שאת לא רוצה שאהובך יידע?
לפני 8 שנים
פרחחית​(מתחלפת) - הדבר אני הכי מתביישת בו הוא הרומן שלי עם הקצין שלי בצה"ל. אני מתביישת כי קודם כל הרומן הזה היה בגידה בחבר שלי באותו הזמן ודבר שני מדובר היה ברומן מטופש עם גבר מניאק שנתן לי ריגוש שטחי בלבד. למעשה הסיבה העיקרית ששכבתי איתו היה כדי שיהיה לי מה לספר לחברות בבסיס שיקנאו בי. אני עדיין מתביישת כשאני חושבת על כך. כיום ממרום השנים זה נותן לי כמה זכרונות נחמדים, אבל אני לא רוצה לחזור להיות כמו שהייתי אז.
הדבר הכי נועז ופרוע ... הרומן הנוכחי שלי עם החייל בהחלט נמצא בראש הרשימה. גם כי הוא קרוב משפחה, גם כי הוא חייל בן 19, גם כי אני מאוהבת בו עד מעל לראש, גם כי הוא מזיין אותי בלי קונדום.
אם אתה מתכוון לאקט מיני ספציפי, אני אתן כדוגמה את הפעם ההיא שהוזמנתי לאורגיה, הבחורה השניה השתפנה ברגע האחרון וגמרתי את הלילה עם ארבעה גברים שאני בקושי מכירה. זה הלילה שמחזיק ברוב השיאים שלי: הכי הרבה שחדרו אלי בעת ובעונה אחת (שלושה) הכי הרבה אורגזמות שחוויתי וראיתי (מעל 16), הכי הרבה קונדומים משומשים בלילה אחד (מעל עשרים), הכי הרבה גמירות גבריות בלילה אחד (אחד מהם גמר שש פעמים!), סקס רצוף הכי ארוך שהיה לי (מעל ארבע שעות בלי שניה מנוחה בשבילי... הם דווקא נחו יפה מאוד), הכי הרבה זרע עלי (איזה שש גמירות רצופות).
מה שאני לא רוצה שאהובי ידע... זה קשה, כי הוא קורא את זה. :)
אבל אפשר לומר שכבר כתבתי את זה... שאני מאוהבת בחייל שלי. הוא לא שמע את זה עדיין וכנראה יקרא כאן בפעם הראשונה מחר. אני מקווה שישמח. :)

תודה על השאלות! אהבתי מאוד.
לפני 8 שנים
מבט לעיניים​(שולט) - תודה על התגובה בהחלט ענית ותודה על השיתוף .
תמסרי גם תודה לאדון שלך בבקשה
לפני 8 שנים
astaro - מה השאלה שאת הכי לא רוצה שישאלו אותך? :)
לפני 8 שנים
פרחחית​(מתחלפת) - שאלות מתחכמות, כמו זו. :)
לפני 8 שנים
comma​(מתחלף) - ביחסי שליטה. את מול אדונך.

מה המקום שהיית בו והיית הכי עירומה שיש. אני לא מדבר על בגדים.

תארי לנו את הסיטואציה.
לפני 8 שנים
פרחחית​(מתחלפת) - אני לא בטוחה מה לענות... יש מבט שהוא נותן בי מדי פעם שגורם לי להרגיש קטנה ועירומה, גם אם אנחנו מחוץ לבית או עם אנשים.
אבל אני חושבת שהכי עירומה אני מרגישה כשאנחנו בבית, הוא מטפל בי ואני בו ואנחנו פשוט ביחד, אני איתו והוא איתי. אפילו בלי סקס בכלל. אם אחשוב על סיטואציה יותר מסוימת אני אכתוב.
לפני 8 שנים
פרחחית​(מתחלפת) - חשבתי על משהו... לפני כמה חודשים, הייתה תקופה שהייתי בחופש בבית, התחלתי להשתעמם ולהתחצף ולהתגרות באהובי. הוא כעס עלי והחליט להעניש אותי. מכות והצלפות לא עבדו, חניקות גם לא ובסופו של דבר הוא אמר שאם אני כזו זונה בלתי נסבלת אני צריכה ללמוד והחליט שאני נעולה בבית בלי יכולת לצאת ושאני לא אקבל כלום ממנו.

עכשיו כשהוא אומר לי דבר כזה מה הדבר הראשון שאני חושבת? כן, בטח... פצצת טסטוסטרון כמוהו שחייב לגמור פעמיים ביום יוכל להימנע מלגעת בי, בטח, תני לו יממה והוא יתנפל עלייך כמו חיה מורעבת. לא חשבתי שהוא ישרוד כל כך הרבה זמן. מול העיניים שלי הוא היה מאונן בלי להסתכל עלי בכלל, הוא היה קובע דייטים והולך עם בחורות אחרות ללילה שלם, משאיר מפתח על השולחן ליד הדלת ואומר לי דיר בלאק את נוגעת. זה נמשך ארבעה ימים של משחק שאני מנסה לא להגיב ולאונן בשקט שלי להפריע לו, מי יישבר ראשון.

אז אהובי, שהוא בן זונה לא קטן, עשה מה שהוא ידע שישבור אותי, הכניס בחורה למיטה בזמן שאני בבית. נשלטת שהייתה לו פעם ששכבנו איתה כמה פעמים... מסתבר שהבחורה נשלטת עם גברים ושולטת בבחורות. אין לי מושג איך הוא שכנע אותה, כמה הוא שילם, באיזה טריקים מילוליים או אחרים, אבל מצאתי את עצמי מסתכלת עליהם כמו רוח רפאים, הם לא מגניבים בי מבט בכלל וכבר מתפשטים וניגשים לחדר השינה ואני יודעת טוב מאוד מה עומד לקרות. התיישבתי על הרצפה ועשיתי ביד בזמן שהוא מזיין אותה שני מטר ממני. הם גמרו וישנו והיא קמה והלכה.

אז נשברתי. זרקתי את עצמי על הרצפה מולו, ערומה לגמרי ומתחננת, כולי שבר כלי, מבקשת שיגמור בתוכי. שיחנוק אותי ויחדיר אצבעות, שיתן לי סטירה, משהו. רק שיתייחס. וזה, הרגע הזה היה הרגע בו הייתי עירומה ביותר מולו, יותר משהייתי אי פעם. ולא אספר עוד איך זה הסתדר בסוף ואיך הקשר בינינו רק התחזק מאז, כי כשאני זוכרת את התקופה הזו אני זוכרת את הרגע הזה איתי על הברכיים.
לפני 8 שנים
רפאל המתנזר{צלב הפלדה} - היית רוצה שייקשרו לך את הדגדגן?
לפני 8 שנים
פרחחית​(מתחלפת) - אוי ואבוי! לא יודעת, אין לי מושג איך זה מרגיש... אני לא כל כך נהנית ממצבטים וכאלה אבל אולי זה שונה...?
אני אלך לחפש בגוגל. :)
לפני 8 שנים
D-HUNTER - מה משפיל עבורך?
לפני 8 שנים
פרחחית​(מתחלפת) - בתכלס, הכי משפיל אותי זה להיחשף מול אחרים מלבד אהובי. ככל שזה יותר לא במקום (למשל יחסי מרות או זרים מוחלטים) ככה אני חרדה יותר, מתרגשת יותר ומתחרמנת יותר. הוא מבין את זה ומתחרמן מכך בעצמו, אז זה קורה לא מעט...
לפני 8 שנים
D-HUNTER - החשפנות שלך לא בדיוק ברורה .
מסקרן אותי מה חשפת מה הדבר הכי חושפני שבאמת חשפת בפני אנשים..
לפני 8 שנים
פרחחית​(מתחלפת) - למה אתה מתכוון, מה חשפתי בדיבור, בגוף, משהו מהעבר? לא הבנתי כל כך.
לפני 8 שנים
D-HUNTER - בדיוק אך אני רוצה שתספרי על מקרה שחלק אינטימי שלך נחשף וזה השפיל אותך לא חייב שנעשה בכוונה..
לפני 8 שנים
פרחחית​(מתחלפת) - אני חושבת שזה היה כשהאהוב אירח חברים ובחר בשבילי את הבגדים. לבשתי את הגופיה הכי דקה שלי, מכנסונים שמכסים חצי מהתחת בקושי, וזהו. וכל כמה דקות זה "תרתיחי מים, תביאי לי את השקית פיצוחים בבקשה." ובוודאי שמראש הוגדר לי שאני חייבת להיות שם כשהוא קורא. היה לנו זיון פיצוצי אחרי שהם הלכו...
לפני 8 שנים
Bent - איך אני משכנע אותך להצטלם עבורי? :)

טוב זו הצעה לא שאלה.

איך את מרגישה מול מצלמה?
לפני 8 שנים
פרחחית​(מתחלפת) - רגיל... מצלמה זה כלי בשבילי, אני לא דיווה או דוגמנית אז הצילום לא עושה לי משהו מיוחד. זה קצת מחרמן לדעת שאחר כך אנשים יעשו על זה ביד, אבל הצילום עצמו זה קצת טרחה.
לפני 8 שנים
Bent - זו טרחה רק עם את עובדת, הצלם צריך לעבוד.

אם יבוא לך ההצעה עומדת ופתוחה :) המייל שלי בפרופיל (וגם לינק לעבודות)

לפני 8 שנים
Padfoot - למה את לא מעלה עוד תמונות שלך??
לפני 8 שנים
פרחחית​(מתחלפת) - לא יודעת... לא היה לי כוח? :)
לפני 8 שנים
Padfoot - אהבתי את התמונות החדשות
לפני 8 שנים
נווד במדבר​(שולט){sid} - מתי הזדיינת ממש לראשונה ועם מי.....? ומי היה הצעיר ביותר שלך ומי המבוגר ביותר....?
לפני 8 שנים
פרחחית​(מתחלפת) - שאלות מעניינות מאוד...
הפעם הראשונה הייתה כשהייתי בת 17. הוא היה מהשכבה. יצאנו לטייל בשכונה ביום כיפור, הסתובבנו הרבה, התמזמזנו קצת וחזרנו הביתה. הבית שלי היה ריק. ישבנו וקשקשנו עד שכמעט הגיע הבוקר, ואז קרה הדבר... זה זיכרון מתוק בשבילי.
הוא גם היה הצעיר ביותר שלי, אבל הצעיר ביותר מבחינת הפרש גילאים היה הבן 18 שזיינתי לפני כשנה או משהו כזה, לפקודת אהובי. זה היה מאכזב מאוד כי הוא לא ידע מה לעשות. אבל זמן קצר לאחר מכן בא החייל שלי ותיקן את החוויה.
המבוגר ביותר היה בטיול שעשיתי בלונדון. ראיתי שם הופעת סטנדאפ, הבחור היה בן ארבעים ומשהו (ואני הייתי בת 23) והוא הצחיק אותי עד דמעות... המועדון היה קטן ולא היו הרבה אנשים. אחרי ההופעה הזמנתי אותו לכוסית של משהו חריף. פלרטטנו קצת ואז עלינו לחדר שלו במלון.
לפני 8 שנים
Zaq36​(שולט) - מה התחדש והסעיר מאז 3 בשנים שחלפו?
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י