שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

אהבה

לפני 8 שנים. 1 ביוני 2015 בשעה 8:39

לפעמים אני זקוקה לתזכורת לעצמי שאני בעצם מתחלפת... אחרי שאני כבר מעל שנה נשלטת ומושפלת ביד רמה על ידי אהובי. זה מדהים, המידה שבה הוא הופך אותי לבובת סמרטוטים עם כוס... זה לא משנה אם אני לכאורה שולטת במישהו, כמו בחייל שלי למשל, אני מרגישה את החוטים של אהובי מחזיקים בי ומכוונים אותי גם בזמן שאני מזיינת אותו.

אז ביום שישי הייתי במסיבה עם מחשוף שיורד עמוק מאוד. אהובי בעיר אחרת ולא יחזור עד מחר בערב, ואני מלאת אנרגיה ושובבות. מרגישה איך כשהוא רחוק לפתע חוזרת הפרחחית.

בשלב מסוים אני עומדת במטבח, משוחחת עם מישהו בפרטיות, שנינו מחזיקים כוס יין והוא מחמיא למחשוף שלי. אז אני אומרת: "רק המחשוף? אתה לא מעדיף את הציצים שמתחתיו?" ומחייכת.

הוא מגמגם קצת ואומר משהו על כך שהמחשוף מחמיא ועוזר.

אני מקשה: "אז לא היית רוצה שאוריד חולצה עכשיו?"

הוא, מקבל ביטחון עצמי: "אם היינו לבד, הייתי מוריד לך בעצמי..."

אני: "כמה חבל שאנחנו מוקפים באנשים. לא הייתי מתנגדת שישחקו לי בהם קצת."

הוא: "אפשר לצאת לרגע, למצוא איזה מקום..."

אני קוטעת אותו: "דווקא נחמד לי פה. אבל אולי אתה יכול לעשות בשבילי משהו קטן."

מבט לרגע לצדדים לראות שאף אחד לא בדרך למטבח, ואז טובלת אצבעות בכוס היין (משהו לבן ומבעבע ומתוק) ומטפטפת על השדיים שלי. הטיפות זולגות לאט למטה.

אני: "למה שלא תלקק את הטיפות האלה?"

והוא ליקק... כמה שהוא ליקק. השדיים שלי כמעט יצאו מהמקום מהמציצות שלו. בסך הכל, שלושים שניות מהנות ביותר. נתתי לו ליטוף קטן על הזין ויצאתי מהמטבח. לקח זמן עד שהוא חזר לסלון עם כולם. :)

מבוקש חי​(אחר) - אהבתי את התעוזה שלך שרמוטה כלבבי
לפני 8 שנים
רפאל המתנזר{צלב הפלדה} - את טיזרית מן הדרגה הראשונה
לפני 8 שנים
רפאל המתנזר{צלב הפלדה} - ואני רוצה לספר לכם את הצד שלי:
ובכן, לאחר שהיא ליטפה את הזיקפה הכואבת שלי, לא ידעתי את נפשי. רציתי בה עד כלות אבל לפני שהספקתי לאמר דבר וחצי דבר היא ריחפה לה בקלילות מן המטבח אל הסלון ויכולתי לראותה מרחוק כשהיא אוחזת בכוס היין ומפטפטת בעליצות עם אורחים אחרים.
יצאתי מן המטבח. מצד ימין היתה דלת חומה, כהה, פתחתי אותה. אלו היו שירותי האורחים המרווחים של הבית הגדול. נכנסתי וסגרתי את הדלת מאחורי. נעלתי את המנעול בסיבוב יחיד והתיישבתי על האסלה. הפשלתי את מכנסי (תחתונים אני בדרך כלל לא לובש באירועים שכאלו) אחזתי בזין הזקור והכואב, עצמתי את עיני והתחלתי להעביר את ידי לאורכו לאט לאט תוך שאני עוצם את עיני ומדמה שהיא עומדת מולי ומביטה בי ומדברת איתי.
בעודי משפשף לאט, לאט, שמעתי את מנעול הדלת מסתובב. הדלת נפתחה ומולי עמדה בעלת הבית כשמפתח בידיה.
"מה, באמת חשבת שאתה יכול להיסגר לך לבדך ולעשות כל מה שאתה רוצה? הרי יש לי מפתח לכל דלת ואני נכנסת מתי שאני רוצה לאן שאני רוצה", אמרה בחיוך תוך כדי שהיא נועצת את עיניה בזין הזקור שבידי.
הבטתי בה. ממש לא האישה המושכת ביותר שהיתה במסיבה. למעשה – ההיפך. אישה כבת 50, נמוכת קומה עם ישבן ענק שיער חום קצר וזוג עיני תכלת שובבות שעומדות בניגוד גמור למראה הבלתי משובב של בעליה. היא לבשה שמלת קיץ קלילה בצבע אדום עם מחשוף מעודן שלא הציג משהו מרשים. אבל היא לא ביזבזה זמן.
"לא חבל?" אמרה ולפני שהספקתי לאמר מילה, ידה היתה על הזין הזקור שלי ואני ממש לא יכולתי להתנגד. היא המשיכה את השיפשוף הקליל שאני התחלתי בו אבל לא לזמן ארוך.
הרימה את שובל שימלתה האדומה ותוך שניה התיישבה היישר על הזין הזקור תוך שהיא מושכת את זוג השדיים שלה מן המחשוף ומגישה אותם אל פי.
היכולתי להתנגד? ממש לא.

לפני 8 שנים
רזה שכזה​(אחר) - :)
לפני 8 שנים
Enjoy123 - נשמע קצת לא אמין לצערי, אהבתי מאוד את שאר הבלוג.
לפני 8 שנים
guy81 - איפה יש מסיבות כאלה?
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י