סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אהבה

לפני 8 שנים. 15 ביולי 2015 בשעה 13:27

בסדרה סקראבס הדמות של אליוט (שהיא אחת מהרופאות) אומרת למישהי אחרת: בשבילי סקס זה שיטה לשבור את הקרח. אני זוכרת שראיתי את זה ואמרתי לעצמי: אני מבינה לגמרי. :)

הקצין שכולם שנאו בצבא היה קשוח בצורה לא הוגנת כלפי כל הפקידות. לא היה צריך להיות פסיכולוג פרוידיאני כדי להבין שהוא סובל מחסך רגשי ומוציא את זה עלינו. אחה"צ אחד ביקרתי אותו במגורים שלו. הוא פתח לי את הדלת בתחתונים, כנראה במטרה לזעזע. אמרתי לו שאנחנו חייבים לדבר. שאני יודעת שיש בו צד נעים יותר, צד שאני אולי אפילו ארצה לגעת בו. אחרי אותו היום הוא לא צעק עלי יותר, חוץ מהפעמים שהוא היה נוהם לי באוזן בזמן שהוא היה חודר אלי מאחורה.

המתרגל שלימד אותי בשיעורים פרטיים לא היה מסוגל להסתכל לי בעיניים. כשהייתי שואלת אותו אם יש בעיה הוא רק היה נסגר עוד יותר. לפני אחד השיעורים סימסתי לו: "כנס, אני במקלחת." יצאתי לברך אותו לשלום במגבת בלבד והתיישבתי מולו. לקח כמעט חצי שעה לגרור אותו למיטה. אחר כך גיליתי שהייתי הראשונה שלו. הביטחון שהוא פיתח בשיעורים הבאים הביא לי הרבה תועלת, ביותר ממובן אחד.

המתווך שאמא שלי סידרה לי היה מעצבן וקר ומנוכר, והביא אותי לראות דירות לא מתאימות בעליל. כשהביא אותי לדירה ענקית במגדל של עשרים קומות הבנתי שהוא סתם מסובב אותי על האצבע. שאלתי אותו אם הוא באמת חושב שאני מסוגלת לשכור דירה כזו. "אני מתארת לעצמי שלהזדיין מול החלון הזה זו חוויה מיוחדת, אבל בשביל זה אני לא מתכוונת להיכנס לאוברדרפט." בסוף מתברר שצדקתי. להזדיין מול החלון הזה היה באמת חוויה מיוחדת. שבוע אחרי זה מצאתי דרכו דירה מעולה, אבל ביקרתי בקומה שמונה של המגדל הזה עוד כמה פעמים.

gamVgam​(אחר){גם וגם} - תשמעי,
מוריד את הכובע
איזה פוסט מרנין ומשובח
רק מהדוגמאות הייתי מעלה טרילוגיה בניחוח צרפתי על איך F80uking מסדר לך את הקרמה בחיים
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י