סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אהבה

לפני 8 שנים. 19 ביולי 2015 בשעה 16:42

שן, חייל שלי. עבדת קשה. הערב היה ארוך. כשפגשתי אותך, ועיניך התרחבו בהפתעה למראה מה שלבשתי, הבנתי שעשיתי את הדבר הנכון. הזיכרון שלך עומד בתא הנכים של השירותים, אני על הברכיים מולך, יונקת זרע ברעב מתוכך, עדיין חדש לי. עוד שבוע כבר יהיה נוסטלגיה מתוקה. היה לך טעם של זיעה של שבוע לפחות, וכשגמרת המשכתי למצוץ בחוזקה, נותנת לחלק מהזרע לזלוג על המחשוף. התנקיתי בחוסר רצון. רציתי להראות לכל העולם מה החייל שלי נותן לי. אבל בכל זאת היינו במקום ציבורי.

היה כיף להתרפק עליך. אתה תמיד מקבל ביטחון עצמי אחרי שאני בולעת לך. לכן תמיד מתחילים בזה. היד שלך על המותן שלי הייתה יציבה, חזקה, בטוחה. יד של חייל קרבי. של גבר. דיברת קרוב אלי, כמעט לוחש לאוזני. מזל שהיו שני מקומות על הספה. לא רציתי לשבת בנפרד ממך.

לפני שיצאנו הלכתי לשירותים לרגע. רק במונית גיליתי לך שהורדתי את התחתונים. הסתכלתי כל הזמן על הנהג, מפחדת שהוא יקלוט. אתה לא העפת מבט בכלל, חייל שלי. חפרת בי בלי לרחם. לפני שיצאנו לקחתי את יד שמאל שלך וליקקתי את האצבעות עד שהיו נקיות.

הטעם מצא חן בעיני, חייל שלי. על המיטה הענקית שלי, אחרי שהיית כבר עירום, ננעצתי עליך בבת אחת ונפלטה לי צעקה קטנה של עונג וכאב, ומיד קמתי ומצצתי את הזין החם והדביק עד שהיה נקי לגמרי. ואז התיישבתי וננעצתי בבת אחת שוב, קמתי ומצצתי. השתמשתי בך כמו צעצוע לטעימת הנוזלים שלי עד שגמרת בתוכי, ואחרי שחיכיתי מספיק קמתי שוב, רכנתי שוב ומצצתי וליקקתי שוב עד שהכל היה מבריק.

דפקת אותי מאחור חזק. התחת שלי היה מוכן לקראתך, אבל הזין שלך גדול, חייל שלי. הכוס שלי טפטף את נוזל האהבה שלך בזמן שדפקת אותי. ברגע האחרון נזכרתי לבקש: על התחת שלי, חמוד. צא החוצה וכסה אותי כמו זיגוג של עוגה.

היית כבר דליל. הזרע כמעט שקוף. נחתת על המיטה באפיסת כוחות. רציתי עוד. חיבקתי. ליטפתי. שפשפתי. ליקקתי. אבל אתה היית גמור. אז נישקתי וחיבקתי עד שנרדמת. ומעט לאחר מכן נרדמתי גם אני. המאוורר קירר את הזיעה שעל הבטן והזרע שעל הישבן והיה לי נעים.

בקרוב תקום לריח קפה ושפתיים רכות ורטובות על הזין שלך. כדאי לך שיהיו בתוכך עוד שתי גמירות, כי אתה חייב לי. חייב לי מתנת יומולדת, כי אמנם זה אתה שחוגג אבל אני שמקבלת. אבל בינתיים שן, חייל שלי. עבדת קשה ויש עוד עבודה לפניך.

(נכתב ביום שישי האחרון...)

strong scorpion - כותבת ניפלא.
וגם ניראית טוב.
כייף לקרוא אותך.
לפני 8 שנים
פרחחית​(מתחלפת) - האמת היא שהסיבה שלקח לי יומיים לפרסם זה כי האהוב עזר לי. הוא כותב יותר טוב ממני :)
לפני 8 שנים
strong scorpion - כל הכבוד,עבודה הדדית מושלמת אחלה פירגון.
לא מובן מאליו.
אפשר?
לפני 8 שנים
strong scorpion - בוקר טוב מסקרנת....
חייב לשאול משהו.
לפני 8 שנים
פרחחית​(מתחלפת) - מה?
לפני 8 שנים
strong scorpion - בואי למייל ,כאן ממש לא נוח.
Sharonshaul111@gmail.com
לפני 8 שנים
strong scorpion - שלום גם לך שרמוטית.
לפני 8 שנים
כלבלב נסתר​(נשלט) - יומהולדת שמח...
לפני 8 שנים
שומר נגיעה​(נשלט) - כתיבה משובחת
לפני 8 שנים
שומר נגיעה​(נשלט) - כתיבה משובחת
לפני 8 שנים
רורשך​(שולט) - Not bad, not bad
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י