סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אהבה

לפני 7 שנים. 28 בפברואר 2017 בשעה 21:33

היפהפיה בשלב הזה כבר מתמזמזת איתי קשות ומתפנה מדי פעם לעשות ביד לבעלה או לאהובי. שניהם נוגעים בה... לי אסור לגעת מתחת לחגורה, היה עלי זרע של גבר אחר ואני לא רוצה לסכן אותה. אני מתמקדת במקום בפנים, בזרועות ובשדיים. האהוב מתרגש, אפשר לראות עליו את ההתלהבות, והבעל איתו, ואני עוזבת את השלישיה. מעניין אותי לראות לאן תתפתח, ובמיוחד מה אהובי יעשה. מתיישבת במקום בצידו השני של הבעל ומביטה במתרחש.

שניהם נוגעים בה, היא פונה אל בעלה ומתמזמזת איתו בזמן שהאהוב מטייל בין רגליה ומרים את שולי השמלה. היא מתכופפת ומתחילה ללקק את הזין של בעלה, מכוונת את הישבן אל האהוב שמתחיל בינתיים ללטף אותה ליטופים עמוקים באצבעות ואז ללקק אותה ליקוקים ארוכים ואיטיים שגורמים לה להיאנח. היא על ארבע על הספה והראש שלה נמצא מולי, בזמן שהיא מוצצת לבעלה אני מלטפת לה את השיער. בעלה בוחר לא לגעת בי משום מה, אני תוהה ביני לבין עצמי ממה הוא מתבייש בדיוק, אבל לא מנסה לדחוף כלום... בינתיים אהובי, מעברה השני, כבר החל להחדיר אצבעות. שתיים בפנים בזמן שהוא מלקק לה את התחת. אם להאמין לקולות שלה היא גומרת מתישהו, ונשארת בהיי מהעניין, אולי גמירה שניה, אני לא בטוחה.

הילוך מהיר לעוד שלוש או ארבע דקות, מסביבנו שתי נשים קשורות למסגרת בזמן שהגברים שבאו איתן מצליפים בהן, אחת שקטה באופן מוזר והשניה צורחת עד לב השמיים. על ספה בפינה יושבת מלכה ויש גבר נאה ושרירי שמלקק לה את כפות הרגליים. אהובי עם קונדום על הזין חודר אל היפהפיה בהדרגה, היא נאנחת מסביב לזין של בעלה בצורה שמשלימה את הצרחות מסביב באופן מושלם. בספה בצד השני של החדר יושב זוג ומתמזמז, מביטים בבירור בנו. אני מפסקת רגליים רחב רחב ונשענת אחורה ומתחילה לגעת בעצמי. רוצה לשפר את ההופעה.

הילוך מהיר, עוד שתי דקות. היא גומרת. שוב. אני גומרת מיד אחריה. הצלילים שהיא משמיעה כשאהובי ממשיך לזיין אותה אחרי שגמרה כבר כמה פעמים מדליקים אותי נורא. אני יורדת מהאורגזמה ובעלה מתחיל לגמור בפה שלה. מזל שזו ספת עור, אני חושבת... היא לא מצליחה לשמור הכל בפנים. אני צוחקת. ובסופו של דבר, אחרי עוד כמה דקות, אהובי גומר עמוק עמוק בפנים.

הילוך מהיר, חמש דקות לאחר מכן. אהובי והבעל משוחחים על נושא שברומו של עולם (על מי אני עובדת? סדרות טלוויזיה של חנונים או משהו...). אני והיפהפיה ביניהם, מכורבלות, היא נשענת על החזה של בעלה ואני עם הראש על החזה שלה, מלטפת, עדיין עירומה, נינוחה כאילו לא מביטים בי תריסר אנשים בזה הרגע. היא אומרת משהו מצחיק, אני צוחקת ומלטפת לה פטמה. אני עוקצת אותה, היא מסמיקה ומנשקת לי את האוזן.

אנחנו לובשים מעילים, לבושים כבר בדרך החוצה. מחליפה מיילים עם המארח והיפהפיה. מבטיחים לכולם שניפגש לפני שנטוס חזרה. האמת היא שלא ניפגש, מה שמשאיר את הלילה הזה לחוויה חד פעמית מהעיר.

שולט בסטייל​(שולט) - נשמע שהייתה חוויה נהדרת!:)
לפני 7 שנים
Mr Sins​(שולט) - איפה זה?
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י