סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אהבה

לפני 7 שנים. 9 בינואר 2017 בשעה 22:59

מסיבה בארץ זרה... אני והאהוב יחד. נכנסים בבגדים חמים, עדיין קפואים מהקור. מוזיקת טכנו קצבית ברקע, אלכוהול בשפע. החברים שלנו מכירים לנו את המקומיים, כולם פה ידידותיים נורא... אני מיד שמה עין על שני אנשים: המארח, גבר קצת נמוך אבל שרירי וחתיך בטירוף, שרירים נפוחים, זיפים בדיוק באורך הנכון, חזה חלק (לפעמים אני אוהבת...), ובחורה ישראלית גבוהה, רזה, יפהפיה, לבנה, עם שיער שחור ועיניים כחולות.

אנחנו מתפצלים בהתאם לתכנית, האהוב מתביית על היפהפיה ואני על המארח, הסריג הדק שבחרתי להערב עושה את העבודה שלו. קצת קריר בדירה, זה מעצבן אבל לפחות מראה את הפטמות דרך הסריג והגופיה הצמודה מתחתיו. המארח מזמין אותי לבוא לחדר אחר ולשבת על הספה, אנחנו מתיישבים עם אלכוהול בידיים (אני ניגשת ישר לויסקי, אין לי זמן לבירה), מטר מימיני אישה קשורה לוו בתקרה ושני גברים מצליפים בה ומלטפים אותה לסירוגין. אני מבקשת רשות ללטף לו את השרירים, הוא מבקש רשות ללטף לי את התחת, בתוך כמה דקות הוא שוכב על הגב ואני עליו, אנחנו מתמזמזים והוא מוריד לי את המכנסיים. אני מגלה בדיוק כמה הוא איש של תחת כשהוא משכיב אותי על הברכיים שלו ומתחיל להצליף, ביד ואז במחבט שטוח, לאט לאט מתקרב לי לכוס ומתחיל להחדיר אצבעות... לא עובר הרבה זמן לפני שאני גומרת בפעם הראשונה. ואז שניה. ואז שלישית. אני נהיית כל כך רגישה ולא יכולה יותר, אבל חמה וחרמנית עדיין.

מעמידה אותו על הרגליים. נותנת לו מציצה של החיים. מסתכלת עליו למעלה בזמן שאני על הברכיים מתחתיו. עוצרת באמצע, מורידה את החלק העליון, נשארת עירומה לגמרי מלבד הסניקרס הורודים. אנשים מסתכלים עלי, מאוננים ומביטים בי מהצד. כשהוא גומר כולו שלי, ואני מוצצת את השפיך מהזין שלו ונותנת לו לנזול החוצה, לא בולעת בכוונה. ואז זוכה להגשים פנטזיה ישנה שלי: מסיימת לחלוב אותו עד תום, נותנת לו לקרוס חזרה על הספה מאחוריו, ואז מתרוממת ויוצאת משם והולכת למזוג לי עוד משקה - בלי להתנקות. מבטים חורכים מסביב, הסומק בלחיים שלי כמעט אדום כמו הסומק על התחת. השפיך מתקרר מעט על הסנטר והציצים והפטמות שלי שוב עומדות. לא מאמינה שאני עושה את זה. הבחור שעומד ליד שולחן המשקאות מביט בי במבט שכמעט גורם לי לגמור שוב, בלי מגע.

עושה שלום לאהוב בחדר השני. הוא בשיחה ערה עם היפהפיה, אבל לידו עוד מישהו - מסתבר שזה בעלה. ישראלי אמריקאי עם המראה של וודי אלן - מתולתל, נמוך, משקפיים גדולים. והוא עם הידיים שלו מסביב למתניים של היפהפיה הזו עם הציצים העומדים והשמלה השקופה. אני שמה לב בפעם הראשונה שאין לה כלום מתחת. לרגע אני מקנאת - כל כך גבוהה ויפה, השמלה נראית עליה כמו מפית דקה תלויה על שתי הפטמות הקטנות האלה. אבל שלי יותר גדולים וגם עומדים, ובמקרה כרגע מכוסים בזרע של הגבר הכי מבוקש במסיבה. הבעל מחמיא לי ועושה וייב די קריפי, אני מחייכת אליו חיוך גדול ומאתגרת אותו להיות מעניין. מסתבר שהם בקטע של בדס"מ. מתיישבים ומדברים ארוכות על ירידה מהארץ, נישואין משפחה וילדים. אני יושבת על ברכיו של האהוב, הוא משחק לי בשדיים. לצידנו היפהפיה ומצידה השני הבעל.

אני טיפה מתגרה בה, היא חולקת איתנו את העובדה שהיא דלוקה על המארח ושכבה איתו כמה פעמים בעבר, אני מוסיפה כדרך אגב: "אה כן, זה שלו." היא צוחקת. אני צוחקת. אנחנו מתנשקות. הגברים מביטים. בינתיים הזרע התייבש כולו, לא נראה לי שאפשר באמת להרגיש משהו, אפילו את הכתמים לא רואים בתאורה המעומעמת אבל אולי היא מרגישה את הטעם. זה מחרמן אותי. אני לוקחת את היד שלה ושמה על הזין של האהוב. היא מתחילה לפתוח את הרוכסן. היד השניה שלה כבר מלטפת את בעלה מהצד השני. היא נשענת אחורה ואני עוזרת לה, במהרה היא עושה ביד לאהובי ואהובה בו זמנית בזמן שאני ממזמזת אותה.

 

המשך יבוא...

StormHunter​(נשלטת) - נועזת ומחרמנת.. יפה!
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י